Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Fani są zdumieni, ponieważ w nowej reklamie McDonald’s nie ma jedzenia ani restauracji

a McDonald’s Reklamy z Wielkiej Brytanii zyskują na popularności na całym świecie, zwłaszcza ze względu na brak materiałów brandingowych, co jest niezwykłym posunięciem dla sieci, która zwykle polega na jasnych kolorach i uśmiechniętych twarzach, aby przyciągnąć klientów.

the reklamywydany z dnia na dzień, jest pozbawiony ujęć jedzenia lub restauracji, które można zobaczyć w zwykłej reklamie Macca, ani nawet żadnego dialogu, z ręcznie narysowaną literą „M” wskazującą widzom, która firma jest reklamowana.

Reklama otwiera się, gdy kobieta ubrana w żółtą bluzkę i czerwoną spódnicę, kojarzące się z marką McDonald’s, przydziela dwóm kolegom zestaw prac.

Obejrzyj wideo powyżej.

Kobieta wskazuje swoją potrzebę wyścigu Maca tylko jedną łukowatą brwią. (McDonald’s Wielka Brytania)

Czytaj więcej: „Ta historia mnie wkurzyła”: złamane serce na stronach książki Harry’ego

Czując się pokonana, jedna z kobiet wpada na pomysł, rysując literę „M” na żółtej karteczce samoprzylepnej, unosząc brwi na widok koleżanki.

Druga kobieta wstaje podekscytowana wraz ze swoją koleżanką, aby udać się na coś, co Australijczycy nazywają „Wyścigiem Mekki”, z „uniesionymi łukami”, jak nazywa się kampania, w rytm piosenki, jednocześnie patrząc na swoich kolegów z uporem, inspirując ich do wstań też.

Wkrótce cała siła robocza wypływa z budynku biurowego, wszyscy wznosząc „ukłony” w rytm muzyki. Kobieta w czerwieni i żółci wraca z przerwy na kawę do zupełnie pustego biurka i dostrzegając notatkę dołączoną do litery „M”, biegnie, by dogonić kolegów.

Czytaj więcej: Wieczór Russella Crowe’a z „słodką” Lisą Marie Presleya

McDonald's w Wielkiej Brytanii podnieś szelki
Energia jest zaraźliwa. (McDonald’s Wielka Brytania)
McDonald's w Wielkiej Brytanii podnieś szelki
Wkrótce całe biuro zwróciło się ku Maccas. (McDonald’s Wielka Brytania)

Czytaj więcej: Gdybyś miał tę pracę, 13 procent Australijczyków nie chciałoby się z tobą umawiać

Reklama jest pomysłem firmy reklamowej Leo Burnett, której koncepcja polega na tym, że zamawianie McDonald’s jest tak zakorzenione i uniwersalne, że można to przekazać po prostu „podnosząc łuki”.

READ  Rewolucja w handlu detalicznym, gdy fintechy Superhero i Swyftx przygotowują się do połączenia

Film został wyreżyserowany przez brytyjskiego reżysera Edgara Wrighta, który wyreżyserował także takie filmy jak m.in kierowca dzieckoI Ostatnia noc w Soho I Shaun zmarłych.

powiedziała Michelle Graham-Claire, szefowa marketingu McDonald’s w Wielkiej Brytanii i Irlandii bęben W trudnych czasach wezwanie „Podnieś łuki” skierowane do McDonald’s zapewnia narodowi krótką, ale bardzo potrzebną chwilę, aby odpuścić i poczuć się dobrze.

„Mamy nadzieję, że kampania wywoła ukłony i uśmiechy w całym kraju i nie mogę się doczekać, aby wszyscy się zaangażowali”.

Za dzienną dawkę 9 miodów, Zapisz się do newslettera tutaj.

Przegrzebki ziemniaczane Maca

Macca’s dodaje cztery nowe pozycje do menu, w tym ostrygi ziemniaczane