Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Fryzjerzy „Kobiety Król” o projektowaniu filmów z mrocznego okresu

Fryzjerzy „Kobiety Król” o projektowaniu filmów z mrocznego okresu

Na horyzoncie pojawia się nowy renesans fryzury i makijażu dla czarnych aktorów, dzięki pracy rzemieślniczek w trzech filmach z ostatniego okresu:kobieta-króloraz „aż” i „blues jazzmana”.

Splatanie, skręcanie i układanie były podstawowymi postaciami w „Kobiecie królu” Giny Prince-Bythewood, której akcja rozgrywa się w 1823 roku w afrykańskim królestwie Dahomeju, znanym obecnie jako Benin. Kierownik Działu Poezji Louisa Anthony przeprowadziła badania i nawiązała współpracę z lokalnymi mieszkańcami RPA, aby zapewnić doskonałą obsadę w filmie z Violą Davis.

Chociaż na planie był historyk i specjalista ds. Badań, fotografii z tego okresu było bardzo mało, więc zespół charakteryzatorów opierał się głównie na szkicach. „Wyszukiwarka Google była bardzo pomocna w odkryciu setek lat fryzjerstwa i plecionek w Afryce, aby spróbować połączyć dzień dzisiejszy i wczorajszy w jeden kreatywny wygląd, który zachowuje autentyczność plemienia Agoji” – mówi Anthony.

Wiedząc, że czarne włosy w swoim naturalnym stanie mogą czasami brakować wilgoci, Afrykanki z zespołu Anthony’ego dostarczały sok, produkty jagodowe i olej palmowy. Rzadko zdarza się, aby czarna kobieta za sterami filmu, a Anthony szczególnie lubił współpracować z Prince-Blythewoodem i realizować jej wizję.

„Istniało poczucie więzi z afrykańskimi kobietami-wojownikami, walką braterstwa oraz siłą i dziedzictwem, których bronili” – mówi Anthony. Obie kobiety starają się, aby film był jak najbardziej oryginalny, jednocześnie „biorąc pod uwagę sposób, w jaki chcieliśmy, aby te obrazy były wyświetlane na ekranie” – dodaje Anthony.

Wyszukiwanie w Google „Kobiety Królowej” Louisy Anthony pomogło stworzyć autentyczny wygląd plemienia Agoji.
Sony

Dla porównania, było wiele obrazów rzemieślników z ogonów mammy, z których można czerpać podczas badania jej wyglądu. Matka Emmetta była aktywna w ruchu praw obywatelskich po egzekucji syna, wygłaszając przemówienia dla NAACP, które są udokumentowane na fotografiach dostępnych w Internecie. Mamie Till była elegancką, wyrafinowaną i wykształconą kobietą z wpływową posadą w Chicago – a pojawienie się gwiazdy Danielle Didweiler w Chinone Choco musiało to odzwierciedlać.

„W latach pięćdziesiątych fryzury były uzyskiwane przez kręcenie włosów papierowymi torebkami i wałkami” – mówi Deaudra Metzger, szefowa działu włosów.„W istocie Chinoni chciała tylko odzwierciedlić to, kim była Mami”.

Tymczasem szefowa makijażu Denise Tunnell powiedziała, że ​​ma „członka rodziny, który mieszkał w Chicago i Mississippi w 1955 roku i uzyskał badania bezpośrednio na podstawie tych zdjęć”.

Użyłem żywej czerwonej szminki firmy Revlon i unikałem pudru, aby upewnić się, że czarna skóra ma piękny, naturalny blask na wyświetlaczu. „Użyłem zabarwionego kremu nawilżającego, który nie jest tak ciężki jak płynny podkład” – mówi Tunnell. „Będziesz w stanie zobaczyć skórę, ale z odrobiną tego blasku”.

Marietta Carter-Narcis, jedna z pierwszych czarnych wizażystek, która została przyjęta do Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej, zwróciła się niedawno do „A Jazzman’s Blues” Tylera Perry’ego. Historia obejmuje dziesięciolecia, więc Carter-Narcis musiał wykonać makijaż, który nie był związany z konkretną epoką, ukazując starzenie się i włączenie protez.

Jej rozwiązanie dla romantycznej bohaterki Solei Pfeiffer Leanne: prosta tubka żywej czerwieni na jej ustach ożywiła jej twarz; paznokcie pozbawione żeli lub lakieru; i półmiękkie rzęsy bez konturówki, które podkreślają wyrazistość oczu, jednocześnie pozwalając im naturalnie się wyróżniać.

Ze względu na zawartość melaniny w czarnej skórze wiek jest często stosunkowo trudny do określenia. Carter-Narcis pokazała starzenie się Księżniczki Fan jako Hattie Mae, matka Bayou, młoda kochająca matka Lien, malując jej dłonie. „Po prostu zrobiliśmy zdjęcia dłoni Amiry i jej matki jako przewodnika” – mówi.

READ  „Unikaj jak zarazy”: Astrologowie ujawniają znak zodiaku, z którym nigdy nie powinieneś się umawiać