Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Galeria sztuki nowej azjatyckiej inicjatywy artystycznej w Waszyngtonie otwiera się ekscytującym pokazem szybkiej mody

Partnerstwo mające na celu sprowadzenie współczesnej sztuki azjatyckiej do Perth rozpoczęło się od zbadania „niewygodnego” traktowania pracowników tekstyliów.

Bada również, w jakim stopniu sztuczna inteligencja (AI) rządzi naszym życiem.

22 lipca, na dużej platformie pełnej barów na parterze Galerii Sztuki WA (AGWA), mieszkająca w Bangkoku artystka Kawita Vatanajyankur owinęła się czerwonym sznurkiem i użyła swojego ciała do „zawiązania” sznurków wokół barów. występ na żywo zatytułowany The Mental Machine: Working in the Self-Economy .

„Firma koncentruje się na pracy w branży fast fashion [and] Jak pracownicy przemysłu odzieżowego są traktowani jak maszyny” – powiedział Vatanajiankur.

„[In a previous work] Używałem siebie jako maszyny do robienia na drutach materiału, tuby, a potem zdałem sobie sprawę, że robienie na drutach jest formą kreatywności i produkcji.

Miejsce na odtwarzanie lub pauzę, M dla wyciszenia, strzałki w lewo i w prawo do wyszukiwania, strzałki w górę iw dół do regulacji głośności.
Kawita Vatanajyankur wykonuje Mental Machine: Work in Self-Economy w AGWA.

Podczas spektaklu Vatanagyankur staje przed wyborem – jeśli się podda, jest wolna, ale też nic nie zostawia, wycofuje się z pracy.

„Przerażająca” warstwa sztucznej inteligencji

Vatanajyankur mówi, że jej występ w AGWA ma dodatkową „dość przerażającą” warstwę.

Kieruje nią dwie ekranowe wersje stworzone przez sztuczną inteligencję i przeprowadzi rozmowę, która poprowadzi ją na scenie.

Stworzona we współpracy z Pat Pataranutaporn z Massachusetts Institute of Technology (MIT) Media Lab, sztuczna inteligencja została zaprogramowana tak, aby mieć jej twarz i głos, a także przeszkolona z jej danych osobowych.

Przegląd Vatanajyankur leżącego na białej platformie z nitkami połączonymi jak siatka z różnymi drążkami.
Vatanajyankur chce, aby widzowie zastanowili się, jak bardzo zostali zmanipulowani przez algorytmy i uczenie maszynowe.(Dostawca: Galeria Sztuki Australii Zachodniej)

Każda sztuczna inteligencja jest zaprogramowana, aby wierzyć w inną filozofię – jedną w wartość całkowitej wolności, a drugą w to, że ucisk może być źródłem kreatywności.

„[They have] Rozmowy na tematy ucisku, wolności oraz znaczenia reguł i nakazów.

Oprócz komentarza na temat warunków, w jakich żyją nisko opłacani pracownicy branży fast fashion, artykuł zachęca także widzów do zastanowienia się nad tym, w jakim stopniu zostali zmanipulowani za pomocą algorytmów i uczenia maszynowego.

„Nasze decyzje w dużej mierze opierają się na decyzjach, które są nam dane, ponieważ badają nas, nasze działania, czego szukamy i nasze dane osobowe.

„Nasze pomysły są przekazywane tym algorytmom”.

Nowy trend na targach państwowych

Dramatyczny występ Vatanajyankura 22 lipca zasygnalizował rozpoczęcie nowej inicjatywy w AGWA, spółce prywatnej zakładającej instytut współczesnej sztuki azjatyckiej.

Instytut, pięcioletnia inicjatywa wspierana przez fundację Simon Lee Charitable Foundation z siedzibą w Perth, ma na celu wspieranie karier obecnie praktykujących artystów i udostępnianie publiczności zachodniej Australii ich pracy.

READ  Uroczy pokaz na Instagramie Kourtney Kardashian i Travisa Parkera