Podczas corocznej prezentacji I/O Google, na której firma ujawniła wszystkie pliki Fantastyczne nowe narzędzia i usług, gigant technologiczny ujawnił również, w jaki sposób zmierza, aby stworzyć bezpieczniejszą przestrzeń internetową dla wszystkich.
Jeśli chodzi o reklamę, Google tworzy Ad Center, nową inicjatywę, dzięki której ma nadzieję zapewnić wyższy poziom kontroli nad ustawieniami prywatności użytkownika dotyczącymi reklam wyświetlanych w kanałach YouTube, wyszukiwarce Google i Discover.
Użytkownicy będą również mogli wybrać, jakie rodzaje reklam chcą oglądać, a których nie chcą — na przykład będą mogli wybrać lub usunąć reklamy z sektorów fitness, technologii lub turystyki — dowiedz się więcej o tym, jak robi to system.
Według Google opcje te będą prawdopodobnie dostępne pod koniec roku, z zastrzeżeniem szerszej polityki prywatności firmy, wraz z usunięciem ich danych osobowych — takich jak numery telefonów, adresy domowe lub osobiste adresy e-mail — z wyników wyszukiwania.
Wśród innych kroków, jakie firma zapowiedziała w celu ochrony informacji i prywatności w Internecie, będą nadchodzące dodatki do zabezpieczeń wszystkich kont Google, ochrona przed złośliwym oprogramowaniem dla wszystkich dokumentów Google Workplace oraz wprowadzenie wirtualnych kart (kredytowych lub debetowych) w Chrome oraz Android.
Firma Google ogłosiła również zaprojektowanie i wydanie Protected Computing, nowych technologii, które pomogą chronić prywatność ludzi poprzez zmniejszenie ich śladu na danych, deidentyfikację danych i ograniczenie dostępu do danych wrażliwych.
Wszystko to i wiele więcej pojawi się w Google w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort