Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Google dokłada wszelkich starań, aby Twoje reklamy były bezpieczniejsze

Google dokłada wszelkich starań, aby Twoje reklamy były bezpieczniejsze

Podczas corocznej prezentacji I/O Google, na której firma ujawniła wszystkie pliki Fantastyczne nowe narzędzia i usług, gigant technologiczny ujawnił również, w jaki sposób zmierza, aby stworzyć bezpieczniejszą przestrzeń internetową dla wszystkich.

Jeśli chodzi o reklamę, Google tworzy Ad Center, nową inicjatywę, dzięki której ma nadzieję zapewnić wyższy poziom kontroli nad ustawieniami prywatności użytkownika dotyczącymi reklam wyświetlanych w kanałach YouTube, wyszukiwarce Google i Discover.

Użytkownicy będą również mogli wybrać, jakie rodzaje reklam chcą oglądać, a których nie chcą — na przykład będą mogli wybrać lub usunąć reklamy z sektorów fitness, technologii lub turystyki — dowiedz się więcej o tym, jak robi to system.

Według Google opcje te będą prawdopodobnie dostępne pod koniec roku, z zastrzeżeniem szerszej polityki prywatności firmy, wraz z usunięciem ich danych osobowych — takich jak numery telefonów, adresy domowe lub osobiste adresy e-mail — z wyników wyszukiwania.

Wśród innych kroków, jakie firma zapowiedziała w celu ochrony informacji i prywatności w Internecie, będą nadchodzące dodatki do zabezpieczeń wszystkich kont Google, ochrona przed złośliwym oprogramowaniem dla wszystkich dokumentów Google Workplace oraz wprowadzenie wirtualnych kart (kredytowych lub debetowych) w Chrome oraz Android.

Firma Google ogłosiła również zaprojektowanie i wydanie Protected Computing, nowych technologii, które pomogą chronić prywatność ludzi poprzez zmniejszenie ich śladu na danych, deidentyfikację danych i ograniczenie dostępu do danych wrażliwych.

Wszystko to i wiele więcej pojawi się w Google w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

READ  Hogwarts Legacy będzie miało mini-gry do nauki zaklęć, które wymagają „precyzyjnego ruchu”