Podczas corocznej prezentacji I/O Google, na której firma ujawniła wszystkie pliki Fantastyczne nowe narzędzia i usług, gigant technologiczny ujawnił również, w jaki sposób zmierza, aby stworzyć bezpieczniejszą przestrzeń internetową dla wszystkich.
Jeśli chodzi o reklamę, Google tworzy Ad Center, nową inicjatywę, dzięki której ma nadzieję zapewnić wyższy poziom kontroli nad ustawieniami prywatności użytkownika dotyczącymi reklam wyświetlanych w kanałach YouTube, wyszukiwarce Google i Discover.
Użytkownicy będą również mogli wybrać, jakie rodzaje reklam chcą oglądać, a których nie chcą — na przykład będą mogli wybrać lub usunąć reklamy z sektorów fitness, technologii lub turystyki — dowiedz się więcej o tym, jak robi to system.
Według Google opcje te będą prawdopodobnie dostępne pod koniec roku, z zastrzeżeniem szerszej polityki prywatności firmy, wraz z usunięciem ich danych osobowych — takich jak numery telefonów, adresy domowe lub osobiste adresy e-mail — z wyników wyszukiwania.
Wśród innych kroków, jakie firma zapowiedziała w celu ochrony informacji i prywatności w Internecie, będą nadchodzące dodatki do zabezpieczeń wszystkich kont Google, ochrona przed złośliwym oprogramowaniem dla wszystkich dokumentów Google Workplace oraz wprowadzenie wirtualnych kart (kredytowych lub debetowych) w Chrome oraz Android.
Firma Google ogłosiła również zaprojektowanie i wydanie Protected Computing, nowych technologii, które pomogą chronić prywatność ludzi poprzez zmniejszenie ich śladu na danych, deidentyfikację danych i ograniczenie dostępu do danych wrażliwych.
Wszystko to i wiele więcej pojawi się w Google w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Nieotwarty iPhone pierwszej generacji może kosztować na aukcji nawet 50 000 USD (69 410 USD)
Następna aktualizacja systemu PS5 dodaje czat głosowy Discord, aktualizacje kontrolera bezprzewodowego i nie tylko
Final Fantasy VII otrzymuje kurację LEGO