Hearthstone opublikował zwiastun na nadchodzący rok rozszerzenia Gryphon. Film przedstawia bohaterów Stormwind, nawiązując do treści związanych z sojuszem. Transmisja na żywo zaplanowana na 1 lipca o godzinie 9:30 czasu polskiego ujawni więcej szczegółów.
Gdzie oglądać i czego się spodziewać
Zapowiedź nadchodzącego rozszerzenia można obejrzeć na oficjalnej stronie gry youtube lub Skurcz kanał 1 lipca. Alec Dawson, główny projektant Hearthstone, rozpocznie transmisję od przeglądu dodatku. Następnie projektanci gier John McIntyre i Liv Breeden wejdą do nadchodzącej talii kart.
Pojawią się również informacje o Hearthstone Battlegrounds.
Aktualizacja najemników w Hearthstone
Dla mnie ReklamaBlizzard przyznał, że gracze chcą dowiedzieć się więcej o najemnikach Hearthstone. Deweloper potrzebuje jednak więcej czasu na wdrożenie wszystkich planowanych treści.
„W związku z tym spodziewamy się, że Hearthstone Mercenaries wystartują w drugiej fazie roku Gryphon i nie będziemy w pełni przygotowani do dzielenia się szczegółami na temat sytuacji podczas transmisji 1 lipca” – czytamy w komunikacie.
Fani Hearthstone Mercenaries mogą się jednak spodziewać nadchodzącej transmisji na temat trybu gry. Więcej szczegółów na temat transmisji zostanie opublikowanych jesienią, w miarę zbliżania się daty emisji.
Sporty Hearthstonestone
Chociaż gracze spodziewają się emisji w przyszłym roku z Gryphon, mogą również dodać pozostałe wydarzenia Masters Tour do swoich kalendarzy.
Na początku tego roku rywalizujący gracze zaczęli rywalizować Masters Tour IronforgeA Orgrimmar i Dalaranu. W ostatnim turnieju Wang „ShuiMoo” Qihao został Masters Tour w Dalaran Champion i zdobył lwią część puli nagród 250 000 $.
W przypadku Masters Tour Silvermoon finały odbędą się online w dniach 27 i 29 sierpnia. Fani mogą także obejrzeć pierwszy sezon Arcymistrzów i nie tylko na Sekcja Hearthstone.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Nowa aplikacja społecznościowa AirChat może być świetna lub może spotkać ją taki sam los jak Clubhouse.
Specjalista ds. marketingu i projektowania cyfrowego
Wraz z premierą nowej marki Purple zatacza koło – podsumowanie kampanii