Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

High On Life pobił wiele rekordów biletów na gry Xbox, w tym największą premierę w 2022 roku

High On Life pobił wiele rekordów biletów na gry Xbox, w tym największą premierę w 2022 roku

High On Life szybko stało się ogromnym sukcesem zarówno dewelopera Squanch Games, jak i Xbox Game Pass, a Microsoft ogłosił, że przekroczył trzy kamienie milowe w krótkim czasie po wydaniu.

Pochodząca ze studia współtwórcy Ricka i Morty’ego, Justina Roilanda, gra okazała się niezwykle popularna dzięki absurdalnemu humorowi i naprawdę zabawnej strzelance przygodowej w stylu Metroida. Zostało to ogłoszone w poście na blogu na Xbox WireUdało mu się wspiąć na szczyt list przebojów Xbox Game Pass w 2022 roku, stając się największą premierą usługi roku.

To wielkie osiągnięcie samo w sobie, ale High On Life może Także Dodaj do swojej listy nagród największą w historii emisję przepustek do gier przez osoby trzecie i największą w historii przepustek gier dla jednego gracza. Na szczególną uwagę zasługuje to, że gra działa tak samo dobrze, jak w Game Pass ze względu na wydanie przez stronę trzecią, ale Xbox zdecydowanie zapewniał jej duże wsparcie i ma długą drogę do udowodnienia, że ​​usługa może być prywatna . Dobre do zwiększania profilu i popularności gier, które mogą nie mieć takiej samej ekspozycji jak tradycyjna wersja.

„To był pierwszy raz, kiedy uruchomiliśmy grę korzystającą z Game Pass i byliśmy zdumieni reakcją graczy, dzięki którym staliśmy się obecnie najpopularniejszą grą w ramach Game Pass” — powiedział Mike Fridley, dyrektor studia i dyrektor operacyjny Squanch Games Kiedy Squanch Games powstawało, naszym celem było tworzenie gier, w które sami chcieliśmy grać, a Game Pass pomaga nam docierać do graczy, którzy też chcą grać w te gry”.

Daliśmy High On Life a W naszej recenzji 7,5/10mówiąc: „High On Life to najbardziej przypominająca grę wideo gra wideo, jaka kiedykolwiek powstała w umysłach Squancha i Justina Roilanda, i pokazuje, że studio jest zdolne do czegoś więcej niż lekkich, interaktywnych doświadczeń wypełnionych piskliwymi dowcipami i pierdnięciami. ”.

READ  Jabra przedstawia nową linię bezprzewodowych słuchawek dousznych Elite