Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Hollywoodzkie jednostki antypirackie stają się gwiazdami w magicznym ataku medialnym MPA * TorrentFreak

Hollywoodzkie jednostki antypirackie stają się gwiazdami w magicznym ataku medialnym MPA * TorrentFreak

Gdziekolwiek jest wspomniane i nieważne, gdzie jest na świecie, słowo Hollywood Przywołuje obrazy błyskotliwości, niewypowiedzianych bogactw i niezwykłej siły przemysłu filmowego.

Powszechnie uważany za światową stolicę biznesu, zdolność Hollywood do utrzymania i budowania na jego starannie pielęgnowanym wizerunku jest wynikiem ponad stuletniej twórczości filmowej. Dokładnie za ostatni wiekStowarzyszenie Filmowe Filmowe twierdziło, że mniej okropne rzeczy, takie jak ustawodawstwo i podatki, zawsze przechylają się na korzyść Hollywood.

Reprezentuje interesy tylko sześciu członków – Disney, Netflix, Paramount, Sony, Universal i Warner Bros. Dziś MPA jest najpotężniejszą instytucją tego typu na świecie. W niemałej części pomagają utrzymać lśniący, trwały i nieco nietykalny wizerunek Hollywood na korytarzach władzy i poza nimi.

Założona w 1922 roku jako Motion Picture Producers and Distributors of America (MPPDA), wczesnym celem było zapobieganie ingerencji rządu w przemysł filmowy. Sto lat później MPA regularnie wzywa rząd do interwencji, nie w proces kręcenia filmu, ale w jakikolwiek sposób może – w każdym kraju – zapewnić, że interesy Hollywood nigdy nie zostaną przeoczone.

MPA i ACE – Partnerzy w walce z piractwem

Jeden z najbardziej widocznych aspektów poparcia MPA ma związek z jego działaniami antypirackimi, z których dużą część zajmuje się obecnie Alliance for Creativity and Entertainment (ACE). MPA zapewnia ACE środki potrzebne do walki z piractwem w imieniu swoich członków założycieli, a jednocześnie jest wzywana przez dziesiątki posiadaczy praw w szeroko rozumianej branży filmowej i telewizyjnej. Wsparcie finansowe ACE.

Ogólnie rzecz biorąc, ACE jest skutecznym zarządzaniem MPA, które ma uprawnienia do ochrony treści nie należących do MPA, o ile właściciele są opłacanymi członkami sojuszu. Członkowie MPA wnoszą większy wkład finansowy, ale gdy strona zostanie usunięta w celu ochrony Hollywood, treści wyprodukowane przez innych członków ACE zostaną z nią zniszczone.

ACE wykazał imponującą zdolność do wykonania swojej pracy od czasu jej uruchomienia w 2017 roku, a jego działania są regularnie raportowane tutaj na TorrentFreak. W odpowiednim czasie prosimy o informacje zwrotne od ACE, ale charakter pracy grupy antypirackiej oznacza, że ​​informacje zwrotne są ograniczone, co powoduje, że nasze badania i dochodzenia mają pierwszeństwo.

READ  Florence Pugh pokazuje oszałamiającą przezroczystą spódnicę na czerwonym dywanie w Paryżu

ACE ogłasza własne komunikaty, ale tylko wtedy, gdy wydaje się, że nadszedł czas dokładnieco rzadko pokrywa się z naszym zamiarem złamania potencjalnie drażliwych historii Od razu. Ostatnio jednak ACE jest znacznie bardziej aktywne na froncie medialnym, regularnie informując o niektórych (ale nie wszystkich) swoich ostatnich osiągnięciach.

Na początku nie wydawało się to szczególnie niezwykłe, ale potem dowiedzieliśmy się, że MPA pracuje nad czymś nowym, co według naszej najlepszej wiedzy nie wydarzyło się wcześniej. W celu optymalizacji kosztów finansowych związanych z antypiracką misją ACE, MPA zamierza wykorzystać wady piractwa, podkreślić je z perspektywy działań antypirackich ACE i połączyć je w celu stworzenia nowych możliwości.

Mówiąc bardziej dziko, piractwo jest gównem, którego nawet MPA nie jest w stanie wypolerować, ale przy odrobinie hollywoodzkiego blasku i dużej pomocy mediów, osiągnięcia ACE w walce z piractwem mogą stać się jeszcze bardziej błyszczące, posypane magią srebrnego ekranu i następnie używany jako narzędzie promocji Hollywood. Jedyną niespodzianką jest to, że wielkie umysły Tinseltown nie pomyślały o tym wcześniej.

Czego potrzebuje każdy tajny detektyw: Dział PR

Potwierdzenie, że MPA ma zamiar nacisnąć przycisk propagandy antypirackiej, można znaleźć na liście ofert pracy w poszukiwaniu kandydata na wiceprezesa ds. komunikacji globalnej, odpowiedzialnego za ACE, Globalny Zespół Egzekwowania Zawartości MPA oraz Sieć Zaufanych Partnerów MPA (TPN).

„Globalny wiceprezes wdroży strategię komunikacji i zadania z zespołami ds. ochrony treści w Stanach Zjednoczonych i za granicą, koncentrując się na relacjach z mediami, pisaniu komunikatów prasowych i strategii mediów cyfrowych. Stanowisko to jest płatne, zwolnione i podlega starszemu wiceprezesowi ds. globalnych korporacji Communications and Vice President CEO, Head of Global Content Protection” – czytamy na liście.

Dla Hollywood obraz jest wciąż wszystkim

Obowiązki związane z tym nowym stanowiskiem są liczne, ale jednym z głównych zadań jest podnoszenie świadomości na temat wysiłków w zakresie egzekwowania ochrony treści ACE, MPA i TPN. Sposób osiągnięcia tego jest przedstawiony w czerni i bieli, a zadania zwycięskiego kandydata obejmują:

Generuj i wdrażaj możliwości i strategie medialne w celu rozwijania i wzmacniania znaczących relacji z odbiorcami docelowymi, w tym mediami, wewnętrznymi i zewnętrznymi wpływowymi osobami oraz wyborcami

Rozwijaj i wzmacniaj oparte na współpracy relacje robocze z prasą oraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w ACE, TPN, MPA i członkami w autentyczny i skuteczny sposób, aby budować reputację, zdobywać zaufanie i osiągać wymierne wyniki

Współpracuj z cyfrowym zespołem MPA w zakresie strategii i treści dla działań ACE, TPN, MPA online i mediów społecznościowych

Wybrany kandydat będzie również musiał „koordynować drukowane i transmitowane wywiady poprzez tworzenie punktów do rozmów”. [and] kluczowe komunikaty „Podczas dowodzenia” organizacja, opracowywanie i dostarczanie dokumentów komunikatów ACE, TPN i MPA [and] tematy dyskusji.”

READ  Organizatorzy wydarzenia polskiego dziedzictwa w Blackpool w najbliższą sobotę witają wszystkich

Świadomość antypiracka

W idealnym świecie MPA poszukuje osoby z tytułem licencjata w zakresie języka angielskiego, komunikacji, dziennikarstwa, nauk politycznych lub public relations, z co najmniej 10-letnim doświadczeniem w pracy w dziennikarstwie/mediach, sprawach publicznych i/lub zdolnościach politycznych.

Ironią byłoby sugerowanie, że media mogą być postrzegane jako kanał przekazów politycznych lub jako wzmacniacze stron trzecich dla starannie przygotowanych oświadczeń i komunikatów prasowych. Ale niefortunna prawda jest taka, że ​​wrażliwy charakter działań antypirackich niełatwo absorbuje pytania śledcze od ciekawskich.

Prowadząc śledztwo, Ace jest niestrudzonym profesjonalistą, co oznacza, że ​​nic jej nie obchodzi. Po zakończeniu śledztwa wrażliwe porozumienia ugodowe uniemożliwiają którejkolwiek ze stron – zarówno ACE, MPA, jak i hakerom – ujawnienie czegokolwiek, co nie zostało wyjaśnione w ścisłych umowach prawnych.

Szczerze mówiąc, jeśli dziennikarze chcą opublikować coś wyjątkowego, będą musieli uzyskać własne informacje z własnych źródeł. Alternatywą jest wzmocnienie gotowych ujęć tego, co zwykle reprezentuje tylko jedną stronę większych historii, historii, które należy opowiedzieć niezależnie, gdy tylko jest to możliwe.

Wiadomości a marketing i reklama

Nic z tego nie powinno być traktowane jako krytyka MPA iz pewnością nie jest to krytyka ACE. Jak już kilkakrotnie pisaliśmy, ACE to bardzo profesjonalny proces, do którego niektórzy hakerzy niechętnie wyrazili swój szacunek, nawet po zaatakowaniu siebie.

Chodzi o to, że praca ACE jest niesamowicie wrażliwa i jeśli ta jednostka ma być promowana w świecie – przez samo Hollywood – ludzie zobaczą tylko Hollywood Chce ludzi do zobaczenia. Sukcesom towarzyszyć będą wielkie fanfary i magnetofon, a mniej pozytywne wieści zostaną zepchnięte w ciemne kąty. W przypadku dużego biznesu jest to całkowicie Normalna.

Istnieją również ograniczenia dotyczące informacji wrażliwych, zwłaszcza gdy dotyczą dochodzeń, które mogą przekształcić się w proces sądowy lub postępowanie karne. Ale z drugiej strony, gdy nadejdzie odpowiedni czas, mniej pozytywne wyniki z pewnością ukażą się na światło dzienne, gdy zostaną wprowadzone w celu wspierania wysiłków lobbingowych na rzecz uchwalenia nowych przepisów.

READ  Lekcja historii: Sztuka tubylca z Maine o świadku Holokaustu przygotowuje się do krajowej trasy koncertowej

Prawdziwe bitwy wymagają prawdziwych narzędzi, ale uważaj na konsekwencje

Surowsze prawo niewątpliwie poprawia zdolność Hollywood do walki z piractwem w obliczu tego, co może być wysoce zorganizowane, zdeterminowane, aw niektórych przypadkach wysoce cyniczne, bez szacunku dla Hollywood, a nawet jego użytkowników. Problem polega na tym, że bardziej rygorystyczne przepisy w przestrzeni internetowej mają tendencję do naruszania wolności istniejących w Internecie. Jedynym sposobem, aby do tego nie doszło, jest opowiedzenie wszystkich stron historii.

Wojna Hollywood przeciwko piractwu jest aż nazbyt realna, coraz bardziej globalna, aw niektórych obszarach nierozpoznawalna w porównaniu ze społeczeństwami „dzielenia się” sprzed dwóch dekad. Hollywood nas rozśmiesza, może rozpłakać, dlatego większość z nas jest naprawdę wdzięczna. Ale kiedy wszystko zostanie powiedziane i zrobione, a jeśli nic więcej, zawsze będzie koniec Hollywood z Hollywood.

Dlatego, gdy zaczyna się historia i rozwijają się dramaty, zapowiedź, a następnie relacjonowanie wydarzeń zza kulis, należy uznać za obowiązkowe. Alternatywą jest założenie dostarczonej deski kanapkowej i spacer po mieście, ogłaszając wcześniej wydrukowaną wiadomość.

To może być dobra wiadomość, ale kiedy jest okazja, by zrobić więcej, powinniśmy zrobić więcej.

Jednym z głównych problemów związanych z wiadomościami radiowymi i telewizyjnymi jest to, że oba urządzenia powstały jako niekompatybilna mieszanka show-biznesu, reklamy i wiadomości. Każdy z tych trzech to dość dziwny i wymagający zawód. A kiedy wszystkie trzy umieścisz pod jednym dachem, kurz nigdy nie opada – Edward R. Morrow

Kredyty obrazkowe: Pixabay/Geralt/rozeta