Richard O’Sullivan
Adtech InMobi uruchomił reklamy w grze.
Unikalne zasoby w grze w InMobi Exchange umożliwią markom dotarcie do najlepszych użytkowników mobilnych za pośrednictwem reklam, które wtapiają się w środowisko gry, takie jak elektroniczne billboardy na stadionie sportowym w grze, arenie e-sportowej lub popularnej swobodnej i swobodnej przestrzeni do gier. .
InMobi Exchange współpracuje z każdą wiodącą w branży platformą w zakresie reklam natywnych w grach, w tym AdInMo, Admix, Adverty, Anzu, Bidstack, Frameplay i Sayollo.
Te partnerstwa oznaczają, że reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do tego typu repozytorium premium na całym świecie w skali i różnorodności.
„Według Nielsena gry hazardowe były najpopularniejszą rozrywką cyfrową pod względem czasu spędzonego przez wszystkich Australijczyków ponad 1,8 miliarda godzin w 2020 roku” – mówi Richard O’Sullivan, wiceprezes InMobi i dyrektor generalny Australii i Nowej Zelandii.
„W rzeczywistości 79% wszystkich Australijczyków w wieku 16-64 lat gra regularnie. Gry zapewniają markom wciągające i bezpieczne środowisko dla marki, w którym potencjalni klienci / gracze skupiają się całkowicie na ekranie.
„To sprawia, że gracze stają się teraz bardzo atrakcyjną i angażującą publicznością dla reklamodawców i zbliża gry do głównego nurtu. Wspierając te nowe, niezakłócone formaty reklam, InMobi umożliwia markom dotarcie do użytkowników zaangażowanych w program i zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez kampanie”.
Wiceprezes InMobi i dyrektor generalny wydawców i platform wymiany, Kunal Nagpal mówi, że reklama w grze jest „wyjątkowo skuteczna”, ponieważ umożliwia reklamodawcom interakcję z konsumentami „w bardzo intuicyjny sposób”.
„Reklamy w grach to jedna z tych nowych granic, które pozwalają reklamodawcom wchodzić w interakcję z klientami w bardzo łatwy sposób” – mówi Nagpal.
„Technologia InMobi i niezrównane wrażenia w aplikacji umożliwiają globalnym reklamodawcom dotarcie do wysoce interaktywnych i zróżnicowanych odbiorców gier mobilnych w coraz bardziej odpowiednim medium”.
Masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi opiniami w sekcji komentarzy poniżej. Lub, jeśli masz artykuł lub raport, napisz do nas na adres [email protected]
Zapisz się do AdNews wiadomościJak my Serwis społecznościowy Facebook Lub śledź nas Świergot Do przełomowych historii i kampanii przez cały dzień.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort