Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

InMobi uruchamia reklamy w grze – AdNews

Richard O’Sullivan

Adtech InMobi uruchomił reklamy w grze.

Unikalne zasoby w grze w InMobi Exchange umożliwią markom dotarcie do najlepszych użytkowników mobilnych za pośrednictwem reklam, które wtapiają się w środowisko gry, takie jak elektroniczne billboardy na stadionie sportowym w grze, arenie e-sportowej lub popularnej swobodnej i swobodnej przestrzeni do gier. .

InMobi Exchange współpracuje z każdą wiodącą w branży platformą w zakresie reklam natywnych w grach, w tym AdInMo, Admix, Adverty, Anzu, Bidstack, Frameplay i Sayollo.

Te partnerstwa oznaczają, że reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do tego typu repozytorium premium na całym świecie w skali i różnorodności.

„Według Nielsena gry hazardowe były najpopularniejszą rozrywką cyfrową pod względem czasu spędzonego przez wszystkich Australijczyków ponad 1,8 miliarda godzin w 2020 roku” – mówi Richard O’Sullivan, wiceprezes InMobi i dyrektor generalny Australii i Nowej Zelandii.

„W rzeczywistości 79% wszystkich Australijczyków w wieku 16-64 lat gra regularnie. Gry zapewniają markom wciągające i bezpieczne środowisko dla marki, w którym potencjalni klienci / gracze skupiają się całkowicie na ekranie.

„To sprawia, że ​​gracze stają się teraz bardzo atrakcyjną i angażującą publicznością dla reklamodawców i zbliża gry do głównego nurtu. Wspierając te nowe, niezakłócone formaty reklam, InMobi umożliwia markom dotarcie do użytkowników zaangażowanych w program i zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez kampanie”.

Wiceprezes InMobi i dyrektor generalny wydawców i platform wymiany, Kunal Nagpal mówi, że reklama w grze jest „wyjątkowo skuteczna”, ponieważ umożliwia reklamodawcom interakcję z konsumentami „w bardzo intuicyjny sposób”.

„Reklamy w grach to jedna z tych nowych granic, które pozwalają reklamodawcom wchodzić w interakcję z klientami w bardzo łatwy sposób” – mówi Nagpal.

„Technologia InMobi i niezrównane wrażenia w aplikacji umożliwiają globalnym reklamodawcom dotarcie do wysoce interaktywnych i zróżnicowanych odbiorców gier mobilnych w coraz bardziej odpowiednim medium”.

READ  Microsoft potwierdza, że ​​podpisał sterownik rootkita - PC

Masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi opiniami w sekcji komentarzy poniżej. Lub, jeśli masz artykuł lub raport, napisz do nas na adres [email protected]

Zapisz się do AdNews wiadomościJak my Serwis społecznościowy Facebook Lub śledź nas Świergot Do przełomowych historii i kampanii przez cały dzień.