Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klienci Kmartu chwalą metamorfozę sklepu

Klienci Kmartu chwalą metamorfozę sklepu

Paragony czekowe Kmart były podnoszone, a reakcje klientów mieszane, a kolejki do kasy sprawiały, że niektórzy czuli się jak „przestępcy”.

Łap najnowsze nagłówki z newsroomu dostarczonego przez Andrew Bucklowa.

Pracownicy domów towarowych zawsze sprawdzali książki i torby klientów – nawet wtedy, gdy kasy znajdowały się w pobliżu wyjść ze sklepu.

Jednak system może czasami powodować zatory, ponieważ klienci muszą czekać na swoją kolej w godzinach szczytu.

Na początku tego roku Kmart zmienił metodę, dzięki czemu pracownicy placówki otrzymali urządzenie, które cyfrowo skanuje paragony.

Kmart skanuje teraz paragony przy kasie. Zdjęcie: Jonathan Ng

News.com.au rozumie, że opinie na temat nowego sposobu sprawdzania paragonów były mieszane, niektóre pozytywne, ale inne nie.

„Mając stać w kolejce do ograniczonych wypłat, musimy teraz stać w kolejce do sprawdzenia naszych danych, zanim będziemy mogli opuścić sklep” – powiedział jeden z klientów w mediach społecznościowych o zmianie.

„Mam nadzieję, że Kmart zdaje sobie sprawę, że to nic nie robi dla uczciwych kupujących, ponieważ złodzieje będą nadal wychodzić z pełnymi wózkami”.

W międzyczasie inny klient odwiedza hotel Kmart w Marrickville, na zachodzie Sydney 7 nowości że „nigdy czegoś takiego nie widzieli”.

„Ludzie nie byli zadowoleni z przestoju i tego, jak byliśmy traktowani jak przestępcy” – powiedział klient, wyrażając zaniepokojenie pracownikiem przydzielonym do pracy.

Rzecznik Kmart powiedział news.com.au: „W Kmart staramy się oferować wszystkim naszym klientom przyjemne i wygodne zakupy, niezależnie od tego, czy zdecydują się na zakupy u nas w sklepie, czy online.

W zeszłym roku ogłoszono, że Kmart rezygnuje z paragonów papierowych na rzecz „inteligentnych paragonów cyfrowych” za pomocą platformy technologicznej o nazwie Slyp. Zdjęcie: dostarczone

„Na początku tego roku wprowadziliśmy cyfrowe skanowanie paragonów, aby wspomóc nasz obecny proces przyjmowania i sprawdzania toreb przed opuszczeniem sklepu, co jest wymogiem wejścia we wszystkich naszych sklepach i jest od wielu lat.

READ  Diners szlifują swój weekend w Melbourne Money w rekordowym czasie

„To wprowadzenie zapewnia prostsze i łatwiejsze doświadczenie zarówno dla klientów, jak i członków zespołu”.

W zeszłym roku ogłoszono, że Kmart rezygnuje z paragonów papierowych na rzecz „inteligentnych paragonów cyfrowych” za pomocą platformy technologicznej o nazwie Slyp.

Zamiast tradycyjnych paragonów papierowych, których większość nie nadaje się do recyklingu ze względu na rodzaj użytego do druku atramentu, klienci Kmart otrzymają automatycznie w aplikacji bankowej w pełni szczegółową, zgodną z przepisami podatkowymi historię swoich transakcji.

Paragony papierowe będą nadal dostępne, ponieważ „inteligentne paragony” są obecnie oferowane tylko klientom NAB, ale sprzedawca powiedział, że „wkrótce pojawi się więcej banków”.

To posunięcie upraszcza proces zakupu dla klientów, ponieważ ułatwia zwracanie produktów – i pomaga firmom takim jak Kmart działać w bardziej ekologiczny sposób.