Technologia samoobsługi w australijskich supermarketach w dalszym ciągu frustruje kupujących, ale jedna z kobiet twierdzi, że „wyrzucono ją” z Woolworths na dobre, ponieważ poczuła się, jakby została „okradziona”.
Noni Lyall (68 l.) robiła w zeszły piątek zakupy w swoim lokalnym sklepie w Vincentii na południowym wybrzeżu Nowej Południowej Walii i korzystała z kas samoobsługowych, gdy nagle „zapaliło się nad nią czerwone światło”. [her] „Głowa zaczęła eksplodować” – błąd w systemie, pomyślała.
„Szczerze mówiąc, byłam wściekła. Nie mogłam w to uwierzyć” – powiedziała Yahoo News Australia.
Woolworths „oskarża klientów o kradzież”
Miejsce było „zapełnione”, kiedy Noni się wymeldowywała. Posprzątała wszystkie zakupy i włożyła je do toreb, ale zostawiła butelkę soku, która się nie zmieściła. Włożyła produkty z powrotem do koszyka i próbowała zapłacić, gdy na ekranie pojawił się monit, a technologia sztucznej inteligencji supermarketu, która obejmuje kamery umieszczone nad głową skanujące wózek, najwyraźniej wychwyciła sok.
Noni wyjaśniła, że Kontrola Wyjścia poszła sprawdzić, co się z nią dzieje. „Powiedziałem jej: Co to wszystko jest?” „Oznacza to, że nie wyczyściłeś niektórych pozycji ze swojego koszyka” – powiedziała.
„Mam 68 lat i nie kradnę” – powiedziała Yahoo. „Właśnie pomyślałem: wow, chcesz, żebyśmy zajęli się teraz wszystkimi naszymi sprawami, sprzątając własne zakupy i nie mając personelu do obsługi, a mimo to zaczniesz oskarżać nas o niepłacenie? Jak oni śmieją to robić. „
Kupujący zatrzymują Woolworths
Noni stwierdziła, że ta ciężka sytuacja spowodowała jej „dyskomfort” i „odcięto ją” od zakupów w Woolworths. Zamiast tego 68-latek pojedzie siedem minut drogą do Coles lub zrobi więcej zakupów w Aldi.
Nie tylko ona wyraża swoją frustrację związaną z problemami z technologią samoobsługi w supermarkecie, niektórzy nazywają to „piekłem”. Inne supermarkety również wprowadziły technologię AI.
W przeszłości rzecznik Woolworths powiedział, że technologia ma na celu ograniczenie przypadkowych kontroli i sprawienie, aby „zakupy były wygodniejsze i bezproblemowe” dla klientów. Działa również w celu zwalczania kradzieży, wykrywając, czy klient celowo nieprawidłowo skanuje przedmiot, czy też coś całkowicie pomija.
„Wszyscy sprzedawcy detaliczni odnotowują wzrost przestępczości w handlu detalicznym i my nie jesteśmy wyjątkiem” – powiedział Yahoo rzecznik Woolworths.
„Jeśli Woolworths zamierza oskarżyć klientów o kradzież, proszę się tym zająć [the] „Kamery zostały ustawione tak, aby mogły dokładnie czytać” – powiedziała Noni.
Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? e-mail: [email protected].
Możesz nas także śledzić Facebook, Instagrama, TIK Tok, Świergot I youtube.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu