Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Klub Odkrywców ujawnia „oznaki życia” odkryte w pobliżu miejsca zniknięcia łodzi OceanGate Titanic

Klub Odkrywców ujawnia „oznaki życia” odkryte w pobliżu miejsca zniknięcia łodzi OceanGate Titanic

Według prywatnej amerykańskiej grupy eksploracyjnej, w pobliżu miejsca, w którym od poniedziałku zaginął okręt podwodny, który odwiedzał wrak Titanica, wykryto „oznaki życia”.

„Jest nadzieja” w misji poszukiwawczo-ratunkowej dla jednego z jej członków, brytyjskiego miliardera Hamisha Hardinga, który był jednym z zaginionych, powiedział prezes Explorers Club Richard Garriott.

„Mamy większą pewność, że istnieją powody do nadziei, opierając się na danych z terenu – rozumiemy, że na miejscu wykryto potencjalne oznaki życia” – powiedzieli.

Nasze myśli są z rodziną i przyjaciółmi innych członków Explorers Club, Hamisha Hardinga, Paula-Henri Nargoleta i reszty załogi łodzi podwodnej, gdy czekamy na dobre wieści.

Pojawia się, gdy „hałasy” były zgłaszane w odstępach 30-minutowych w pobliżu miejsca, w którym statek zniknął na północnym Atlantyku, gdy władze zintensyfikowały poszukiwania w wyścigu z czasem.

Straż przybrzeżna Stanów Zjednoczonych ostrzegła we wtorek, że pasażerom wewnątrz łodzi podwodnej pozostało „około 40 godzin powietrza do oddychania”.

„Nasze załogi pracują przez całą dobę, aby upewnić się, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zlokalizować Tytana i pięciu członków załogi” – powiedział kapitan amerykańskiej straży przybrzeżnej Jamie Frederick.

Ale to skomplikowane wyszukiwanie. Jest to skomplikowane z kilku powodów.

„Mówisz o obszarze poszukiwań o długości 900 mil [1448 km] na wschód od Cape Cod [Massachusetts] i 400 mil [643 km] South Saint John [in Newfoundland, Canada] – Z logistycznego punktu widzenia trudno jest wykorzystać aktywa. To wymaga czasu i wymaga koordynacji”.

Okazuje się również, że OceanGate – operator rejsu wrakowego – był wcześniej celem skarg dotyczących bezpieczeństwa ze strony byłego pracownika, który twierdził, że został zwolniony z powodu zgłoszonych przez siebie obaw.

Były dyrektor operacji morskich, David Lockridge, odmówił przeprowadzenia testów z załogą wczesnych modeli okrętu podwodnego po zidentyfikowaniu „kilku problemów, które budzą poważne obawy dotyczące bezpieczeństwa”.

READ  Kapitan z Teksasu doznał uszkodzenia kręgosłupa podczas lądowania