Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Meghan Markle wkracza na nowy poziom

Meghan Markle wkracza na nowy poziom

Moment, który powinien być ekscytujący dla księżnej, został zniweczony przez fiasko i niepokojące rewelacje.

Witamy w roku dżemu.

Dżem truskawkowy King Charles' Highgrove Estate w cenie ponad 13 dolarów za słoik został niedawno wyprzedany. Mówił o tym jeden z baronów, właściciel angielskiej rezydencji palladiańskiej Codzienna Bestia Tomek Sykes:

„W środę sprzedaliśmy siedem statków. To o sześć więcej niż normalnie w dzień powszedni. To było bardzo niezwykłe. Myślę, że przypływ unosi wszystkie łodzie”.

Osobą, której powinniśmy podziękować za ten mini-boom na słodycze, jest Meghan, księżna Sussex, która niedawno wysłała numerowane słoiki domowego dżemu truskawkowego, pierwszego produktu jej wschodzącej marki lifestylowej American Riviera. Sad (ARO).

Rezerwat truskawek w Highgrove Estate w King Charles odnotował wzrost sprzedaży. Zdjęcie: Highgrove

Meghan Markle wprowadziła na rynek własny dżem truskawkowy za pośrednictwem American Riviera Orchard. Zdjęcie: Instagram

Jednak ponad 10 dni po ujawnieniu wielkiego jam i kiedy część amerykańskiej prasy sympatyzowała z Sussexami wyczerpującymi ich wykrzyknikowe budżety, stało się jasne, że premiera ARO była nieco tajemnicza.

Policz, dodaj kilka rzeczy i pamiętaj, jak obliczyć procenty (noś jedną, pomnóż wszystko przez potęgę Pi), a liczby pokazują, że odjęcie ARO nie zrobiło większego wpływu.

(Chęć użycia tutaj wyrażenia „tryb trudny” jest niemal przytłaczająca.)

Tak więc na początku tego miesiąca, pierwszy garnitur Gwiazdor, który stał się tymczasowym otwieraczem Royal Bridge i początkującym potentatem, wysłał 50 ponumerowanych słoików domowego dżemu, a wdzięczni odbiorcy szybko zamieścili swoje podziękowania na Instagramie. (Na marginesie: dżem umieszczono w glinianych garnkach wypełnionych cytrynami, które, założę się, formują teraz na marmurowych blatach wzdłuż i wszerz południowej Kalifornii.)

Wśród celebrytów, którzy napisali o jamie próbującej podbić Internet, mają oni 71,6 miliona obserwujących na Instagramie.

Jednak ten nacisk w mediach społecznościowych i pierwszy produkt Meghan przełożyły się dopiero na ARO Instagram, gdzie dodał około 23 000 obserwujących.

READ  Trochę mu to zajęło. Zmniejszenie ilości mocy pod maską Toyoty Supra (wideo)

Otóż ​​to.

MEGHAN Markle wysłała słoiki do niektórych z najpopularniejszych gwiazd Hollywood. Zdjęcie: Instagram

Jednak jej strona ARO na Instagramie zyskała tylko 23 000 nowych obserwujących. Zdjęcie: Chris Jackson/Getty Images

Dzieje się tak pomimo tego, że ARO jest szeroko komentowane w prasie na całym świecie i ma wielkie nazwiska, w tym… biurko Mindy Kaling (6,3 mln), czarniawy Gwiazda Tracee Ellis Ross (11,3 mln), garnitur absolwentka Abigail Spencer (822 000), modelka Ralph Lauren i gracz w polo Nacho Figueras (652 000) po tym, jak podzieliła się dziwacznymi i nieco zawstydzającymi postami na temat ich nadmiernego entuzjazmu dla dżemu Meghan lub zdjęć wymyślonych kromek starannie ułożonego chleba.

(Prawdziwym testem prawdziwej przyjaźni jest: czy Twoi współpracownicy chcą tarzać się po trawie lub udawać, że jedzą cukier, aby pomóc Ci odnieść sukces w pracy?)

Dwa dni przed premierą jam ARO miało 588 000 obserwujących na Instagramie, a w momencie pisania tego tekstu miało 611 000 obserwujących. To nie jest kwestia statku rakietowego.

Czy ktoś naprawdę potrafi ocenić wiodącą placówkę w mediach społecznościowych i publicystkę, która odniosłaby oszałamiające zwycięstwo, gdyby zdobyła tylko 23 000 nowych obserwujących w grze z influencerami?

Warto tu zwrócić uwagę na jeszcze jedną liczbę: 16 procent.

Słoiczki dżemu truskawkowego ARO z numerowanymi etykietami zapewne sprawiały, że drop księżnej wydawał się ekskluzywny i pyszny. Ale te liczby oznaczają również, że możemy dowiedzieć się, ilu odbiorców ARO nie ogłosiło publicznie, że otrzymali hojność Meghan.

Osiem osób opublikowało swoje bardzo wspierające zdjęcia koncertu Meghan, niewątpliwie podnosząc go na szczyt listy kartek świątecznych Sussex. A co z pozostałymi 42 nazwiskami?

Tylko osiem na 50 osób chciało promować ARO, co oznacza, że ​​84 procent beneficjentów pracy księżnej nie chciało lub nie chciało publicznie wspierać Meghan ani pomagać jej w uruchomieniu Jam Inc.

READ  Czasami zachodzą na siebie po obu stronach cienkiej linii

Najdziwniejsze pominięcie dotyczy Oprah Winfrey, która, jak wszyscy się zgodzimy, zdecydowanie dostała słoiczek numer jeden.

Książę Harry, Meghan Markle, Oprah Winfrey, Ellen DeGeneres, Portia de Rossi. Zdjęcie: Instagram

Pod koniec 2020 roku Winfrey na Instagramie pochwaliła się firmą Clever, w którą zainwestowała wegańska latte, i zamieściła post: „Moja sąsiadka Meghan (tak, ta firma) przedstawiła mi tę prowadzoną przez kobiety markę związaną ze zdrowiem”.

Nie widzieliśmy, żeby tym razem stało się to samo.

Czy ktoś naprawdę mógłby sobie wyobrazić, że księżna nie wysłałaby miliardera, potentata telewizyjnego i rozrywkowego, z jedną ze swoich butelek z limitowanej edycji? Wymóg. Winfrey nie okazała jednak żywej zachęty.

Istnieją inne nazwy, które są MIA, które dołączyły do ​​modu ARO.

A co z Megan Pal Sereną Williams dawno temu? Albo Cameron Diaz, z którą książę i księżna Sussex udali się do Las Vegas na koncert Katy Perry pod koniec ubiegłego roku? Albo Gwyneth Paltrow i Kris Jenner, które w zeszłym roku świętowały wraz z Harrym i Meghan podczas ceremonii odnowienia panowania Ellen DeGeneres i żony Portii de Rossi?

Albo nie dotarli do tłumu, albo odmówili przedstawienia sprawy Meghan celebrytom i obserwatorom mediów społecznościowych.

Przyjaciółka Meghan, Serena Williams, nie napisała nic na temat swojego nowego dżemu. Zdjęcie: Instagram

Choć wieści nie są zbyt dobre w sąsiedztwie jej domu w Montecito w Sussex, trzy lata po tym, jak postawiono pierwszy zarzut, że Meghan znęcała się nad personelem i doradcami pałacu, ponownie spotkała się z byłą prywatną sekretarką pary Samanthą „Tiger” Cohen. Jej pierwszy wywiad. (Ten koci pseudonim powstał dzięki jej zmarłej Królewskiej Mości, z którą Cohen pracował przez 17 lat.)

Cohen był długoletnim porucznikiem zmarłej królowej, cieszącym się dużym zaufaniem, dołączył do rodziny Sussex przed ich ślubem, a później, jak twierdzi, został członkiem „Klubu Ocalałych z Sussex”. czasy Korespondent królewski Valentine Law określił Meghan jako „narcystycznego socjopatę”.

READ  Europa Wschodnia testuje nowe formy cenzury mediów

W 2021 roku to właśnie Low na kilka dni przed rozmową Winfrey z rodziną Sussex przekazał wiadomość, że Meghan była przedmiotem formalnej skargi dotyczącej znęcania się w pałacu złożonej przez sekretarza ds. komunikacji pary Jasona Knaufa. (Rzecznik Sussexów określił ten raport jako „wykalkulowaną kampanię oszczerstw opartą na wprowadzających w błąd i szkodliwych informacjach”).

W tym czasie Jej Królewska Mość Zmarła Królowa wezwała prawników do przeprowadzenia absolutnie bezprecedensowej kontroli zewnętrznej, której ustalenia pozostają „zakopane” i ściśle strzeżoną tajemnicą.

Meghan, księżna Sussex i królowa Elżbieta II w towarzystwie Samanthy Cohen biorą udział w ceremonii otwarcia nowego mostu Mersey Gateway Bridge, która odbędzie się 14 czerwca 2018 r. w Widnes w Anglii. Zdjęcie: Max Mumby/Indigo/Getty Images

W tym tygodniu Cohen po raz pierwszy wypowiedział się na temat tego wysoce kontrowersyjnego okresu, potwierdzając… Zwiastun słońca W rzeczywistości była jednym z 10 pracowników królewskich, z którymi przeprowadzono niezależne dochodzenie w sprawie zarzutów znęcania się nad Meghan.

Co więcej, jednocześnie Zwiastun słońca Członek Cohen ujawnił również, że ktokolwiek został wyznaczony na jej miejsce, pełnił tę rolę tylko przez krótki okres, zanim uratowano statek powrotny Sussex.

„Miałem zostać tylko na sześć miesięcy, ale zostałem na 18 lat – nie mogliśmy znaleźć dla mnie zastępstwa, a kiedy to zrobiliśmy, zabraliśmy ich w podróż po Afryce z księciem Harrym i Meghan, aby pokazać im, jak się tam odnaleźć” , ale oni także wyjechali, gdy był w Afryce.

OK.

Żadnej opery. Nie ma wielkiego wstrząsu dla ARO Instagram. Jedna z osób, która dokładnie wie, co wydarzyło się w jednym z najbardziej kontrowersyjnych okresów we współczesnej historii rodziny królewskiej, przerwała milczenie i wznowiła oskarżenia o znęcanie się wobec księżnej Sussex.

Jeśli zamówienie Meghan pod marką ARO nie obejmowało domowych destylowanych alkoholi, teraz byłby dobry moment na ponowne przemyślenie asortymentu.

Daniela Elser to królewska pisarka, redaktorka i komentatorka z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z wieloma wiodącymi australijskimi tytułami medialnymi.