Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Mistrzostwa e-sportu zwiększają emocje związane z długo wyczekiwanymi Igrzyskami Europejskimi w Polsce – European Gaming Industry News

Mistrzostwa e-sportu zwiększają emocje związane z długo wyczekiwanymi Igrzyskami Europejskimi w Polsce – European Gaming Industry News

Czas na naukę: 3 minuty

Po raz pierwszy od 2019 roku wręczono nagrody German Computer Game Awards przed publicznością na żywo. Około 600 gości z branży sportowej oraz sektora kulturalnego, społecznego i politycznego przyjęło zaproszenie do świętowania najlepszych niemieckich gier komputerowych i wideo. Twórców w Berlinie.

Do uczestników dołączyły setki tysięcy dodatkowych widzów, którzy śledzili wydarzenie za pośrednictwem transmisji na żywo. Łącznie przyznano nagrody pieniężne w wysokości 800 000 EUR. „Saint Echoes” autorstwa Matthiasa Lindy i Tech13 Spotlight została uznana za najlepszą niemiecką grę. Berlińskie Paintbucket Games zdobyło tytuł Studio Roku. Założone w 2018 roku studio przez lata wyrobiło sobie markę dzięki grom, które inspirują graczy do refleksji nad społecznie istotnymi tematami poprzez wciągające doświadczenia.

Przykładami są gry takie jak „Through the Darkest of Times” i „Beholder 3”, które w tym roku wygrały w kategorii „Najlepsza poważna gra”. „God of War Ragnarok” studia Santa Monica i Sony Interactive Entertainment zdobyło tytuł najlepszej gry międzynarodowej w kategorii bez nagrody. Jury i społeczność wybrały Pię Scholes, Szurjokę, zawodniczką roku. Podczas transmisji na żywo nie tylko omawia gry ze swoimi fanami, ale także różne bieżące problemy – od różnorodności po prawicowy ekstremizm i kwestie seksualne – zdrowie psychiczne i swoją karierę jako influencera. Niemieckie nagrody gier komputerowych przyznawane są najlepszym niemieckim grom komputerowym i wideo roku przez rząd federalny, reprezentowany przez Federalne Ministerstwo Gospodarki i Działań na rzecz Klimatu (BMWK).

„Gratulacje dla wszystkich zwycięzców German Computer Games Awards! Wreszcie mogliśmy ponownie wręczyć te nagrody przed liczną publicznością. Szczególnie w tym roku twórcy gier zasłużyli na tak dużą scenę, ponieważ wszystkie nominowane gry powstały w trudnych warunkach pandemii koronawirusa. Pomimo tych wyzwań, ten okres zaowocował świetnymi grami, które wzbudziły duże zainteresowanie w Niemczech i za granicą” – mówi Felix Falk, dyrektor zarządzający Niemieckiego Stowarzyszenia Przemysłu Gier – Game.

READ  Polska i Czechy rozszerzają kontrole graniczne ze Słowacją

Przegląd wszystkich zwycięzców

Najlepsza niemiecka gra (100 000 euro zostanie przyznane za zwycięski mecz)

Echa łańcucha (Matthias Linda / Tech13 Spotlight)

Dwóch innych nominowanych otrzymuje po 30 000 euro:

Widzący 3 (Gry Paintbucket / Alawar Entertainment)

Sygnały (Rose-Engine / Humble Games)

Świetna gra rodzinna (przyznano 40 000 euro)

Die magische Bretterbudenburg (książki meandrowe)

Nagroda Nowicjusza – Najlepszy Debiut (60 000 euro przyznane za najlepsze wprowadzenie)

Sygnały (Rose-Engine / Humble Games)

Dwóch innych nominowanych otrzymuje po 25 000 euro:

Echa łańcucha (Matthias Linda / Tech13 Spotlight)

Strażnik kopuły (Bippinbits / Surowa furia)

Nagroda dla nowicjuszy – najlepszy wzór do naśladowania (50 000 euro przyznane za najlepszy prototyp)

Światło Atlantydy (Alina Fassen, Louisa Höhne, Vincent Krenzke, Simone Mayer, Alexander Nam / HAW Hamburg)

Czterech innych nominowanych otrzymuje po 25 000 euro:

Podróż siostry (Floriana Locknera)

Ogon pocztowy (Robin Heisterkamp)

Wow Magia (Klaudia Górski)

Uśmiechnij się złodzieju (Robert Brandt, Lars Hinnerk Grevsmuhl, Alina Heise, Felix Kocian, Marcel Zuravka)

Wielka innowacja i technologia (przyznano 40 000 euro)

Beethovena // Opus 360 (Agan EV)

Doskonały projekt graficzny (przyznano 40 000 euro)

ABRISS – Twórz, by niszczyć (Gry Randwerkowe)

Doskonały projekt audio (przyznano 40 000 euro)

Sygnały (Rose-Engine / Humble Games)

Świetny projekt gry (przyznano 40 000 euro)

Strażnik kopuły (Bippinbits / Surowa furia)

Świetna poważna gra (przyznano 40 000 euro)

Widzący 3 (Gry Paintbucket / Alawar Entertainment)

Najlepsza gra mobilna (przyznano 40 000 euro)

Lochy Drudraka (Christophe Minnemeyer)

Najlepsza gra ekspercka (przyznano 40 000 euro)

Opowieść o pisaniu dotykowym — pisanie strategiczne (Studio PumperNickel / Epickie gry)

READ  „Mój syn nie mógł odejść”: Ukraińcy wchodzą na teren wojny | Polska

Najlepsza gra międzynarodowa (niedozwolony)

Ragnarok jest bogiem wojny (SIE Santa Monica Studio / Sony Interactive Entertainment)

Gracz roku (niedozwolony)

Bea Scholes (alias Shurjoka)

Studio Roku (przyznano 50 000 euro)

Gry z farbą (Berlin)

Nagroda Specjalna Jury (przyznano 10 000 euro)

#FemDevsMeetup