Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Najlepsze lokalne marki nowo zaprezentowane na platformie

Najlepsze lokalne marki nowo zaprezentowane na platformie

Peter Stratias i Mario Luca Carlucci, projektanci stojący za lokalnie produkowaną luksusową marką Stratias Carlucci, wiedzą, że znajdują się w małym i nieco zagrożonym klubie.

W tym samym tygodniu, w którym wyprodukowana w Melbourne marka dżinsów „Nobody Denim” została postawiona w stan likwidacji (aktywa firmy zostały później kupione przez inną australijską markę, Outland Denim), Carlucci twierdzi, że jeśli konsumenci nie będą bardziej wspierać lokalnych marek, nastąpi więcej przymusowych zamknięć.

Pozostając lokalnie… Projektanci Strateas Carlucci Peter Stratias (po lewej) i Mario Luca Carlucci (po prawej) z modelkami, w tym 13-letnim Ryderem Carlucci.kredyt: Szymona Schluetera

„Ludzie są coraz bardziej świadomi, chcą, aby tkaniny były produkowane lokalnie, wysokiej jakości, pozyskiwane etycznie i tak dalej, ale czy są gotowi na taki skok cenowy? Czasem odpowiedź brzmi, niestety, nie” – mówi Carlucci.

Jednak, jak twierdzi Stratias, zespół nie jest zbytnio zniechęcony kurczącym się stanem krajowej produkcji, która podczas pandemii odnotowała tymczasowe odbicie. „Zawsze zwracaliśmy uwagę na nasze ograniczenia [of being Australian made] „I znajdź w tym pozytywy” – mówi. „Czasami wpływa to na sposób, w jaki jesteśmy zaprojektowani”.

Strateas i Carlucci wprowadzili na rynek swoją luksusową markę odzieży ulicznej w 2013 roku, która od razu zyskała uznanie, zdobywając jedne z najważniejszych wschodzących nagród za wzornictwo w kraju i zaszczyt bycia pierwszą australijską marką, która pojawiła się na Tygodniu Mody Męskiej w Paryżu w 2015 roku.

pobierać

Jeśli pierwsza dekada ich działalności polegała na podboju rynku międzynarodowego, druga dekada, napędzana skutkami pandemii, polegała na budowaniu bazy klientów tutaj, zanim ponownie zaistnieją w Europie.

Jednak w trudnej sytuacji ekonomicznej zdają sobie sprawę, że nie każdy może wydać na kurtkę 1000 dolarów lub więcej. Czerpiąc przykład z podziwianych przez siebie projektantów, takich jak współczesna francuska luksusowa marka Jacquemus (założona przez Simona Porte Jacquemusa), poszerzają swoje kolekcje akcesoriów, biżuterii i dzieci. Nowa propozycja będzie częścią solowego pokazu podczas Tygodnia Mody w Melbourne w czwartek.

READ  Ta żenująca wyszukiwarka Google to już historia. Teraz możesz usunąć go z historii na zawsze

„[Jacquemus is] „Nazwa ta stała się powszechnie znana i właśnie tam chcieliśmy być” – mówi Carlucci. „Nadal mamy plany osiągnięcia tego poziomu”.