Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Najmniejszy G-Wagon brany pod uwagę w Mercedes-Benz

Najmniejszy G-Wagon brany pod uwagę w Mercedes-Benz

Mercedes-Benz waży mały G-Wagon – potencjalnie z silnikami benzynowymi i elektrycznymi.


Mercedes-Benz Rozważ mniejszą wersję jej kultowego symbolu Klasa G terenowy SUV, a może pojawić się już w 2026 roku.

według napędowy W źródłach inspirowany Klasą G młodszy samochód jest omawiany wewnętrznie w niemieckiej marce.

Jednak źródła podają: „Nie ma jeszcze decyzji, czy będzie stanowić część nowego składu”.



Reportaż z niemieckiej gazety Handelsblatt Dyrektor generalny Mercedes-Benz, Ola Kallenius, stwierdził, że „absolutnie” chce mieć mniejszą Klasę G i uważa ten model za „niezbędny” dla sukcesu marki.

Podczas gdy obecna generacja Klasy G ma 4,87 m długości i 1,96 m wysokości, Handelsblatt Raporty wskazują, że skurczona wersja będzie nieco krótsza i znacznie niższa.

Uważa się również, że miniaturowa Klasa G będzie jeździć na nowym Mercedesie Modular Model (MMA), który ma zadebiutować w 2024 roku i będzie również obsługiwał modele CLA, GLA i GLB nowej generacji.



Ta architektura MMA pozwala zarówno na spalinowe, jak i elektryczne układy napędowe, ale preferuje ten drugi.

Wcześniej powiedział Christoph Starzyński, wiceprezes Mercedes-Benz ds. napędu elektrycznego Silnik 1: „Podium będzie [electric]- Po pierwsze, ale nie [exclusively electric]rozliczenie będzie oparte na [petrol model] stronie i nie [electric] strona.”

Niektóre doniesienia wskazują, że elektryczna wersja wózka może zaoferować ponad 500 km zasięgu na jednym ładowaniu.



Jeśli zostanie to potwierdzone, mały G-Wagon może stać się piątym samochodem w gamie „kompaktowych” modeli Mercedes-Benz, ponieważ producent samochodów ogłosił wcześniej plany zmniejszenia gamy z siedmiu do zaledwie czterech samochodów do końca 2026 roku.

Zuzanna Guthrie

Susannah Guthrie pracuje jako dziennikarka od 18 roku życia i spędziła ostatnie dwa lata pisząc o samochodach dla Drive, CarAdvice i CarSales oraz jako felietonistka motoryzacyjna dla kilku magazynów podróżniczych i hotelarskich. Susanna zajmuje się dziennikarstwem informacyjnym, a następnie przez kilka lat zajmowała się dziennikarstwem celebrytów, dziennikarstwem rozrywkowym, magazynami o modzie, a także prowadziła podróżniczy program telewizyjny dla Channel Ten. Dołączyła do Drive w 2020 roku po spędzeniu półtora roku na czele platform internetowych Harper’s BAZAAR i ELLE. Susannah ma licencjat z mediów i komunikacji na Uniwersytecie w Melbourne i pracowała jako stażystka w Time Inc w Nowym Jorku. Ukończyła również kurs prezentacji telewizyjnych w National Institute of Dramatic Arts. Mieszkając w Melbourne z mężem i rocznym synem, mimo wszelkich starań, nie przeżyła jeszcze udanej podróży.

Przeczytaj więcej o Susannah GuthrieIkona łącza