Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Netflix ujawnia 10 najlepszych tygodniowych list według godzin oglądania — czerwona notatka znajduje się na szczycie listy najlepszych filmów

Netflix radykalnie zmienił sposób, w jaki radzi sobie z przejrzystością swoich najpopularniejszych tytułów po dekadzie milczenia.

Netflix spełnił swoją obietnicę większej przejrzystości dzięki bezprecedensowemu ujawnieniu wskaźników oglądalności.

Firma streamingowa – i jej konkurenci – słyną z tego, że nie przesadzają, ilu subskrybentów oglądało ich tytuły. To się zmienia w tym tygodniu.

Netflix stworzył nową stronę internetową z listą 10 najczęściej oglądanych filmów i programów telewizyjnych w języku angielskim i nieanglojęzycznym, podzieloną na cztery listy. Listy będą aktualizowane w każdy wtorek.

Urządzenie do przesyłania strumieniowego zmieniło również metrykę, za pomocą której mierzy najczęściej oglądane, odchodząc od wcześniejszej, mocno zniekształconej metodologii, która zakładała, że ​​konto wyświetlało tytuł, jeśli trwał ponad dwie minuty filmu lub pierwszego odcinka serialu.

Zamiast tego Netflix uporządkuje swoje listy według liczby obejrzanych minut dla każdego tytułu. Chociaż jest to niedoskonały system — ponieważ wyświetla niekorzystną serię komediową, która ma zwykle krótsze odcinki — jest to ogromna poprawa w ciągu dwóch obejrzanych minut.

Nowe oferty nie rozróżniają oryginalnych programów Netflix od tytułów licencjonowanych lub nabytych.

W tygodniu kończącym się 14 listopada najpopularniejsze na świecie filmy i programy telewizyjne w serwisie Netflix to:

Telewizja (angielski):

Narcos: Meksyk S3 – 50,29 mln godzin

Tajemne S1 – 34,17 miliona godzin

ty S3 – 33,72 mln godzin

Pokojówka – 29,4 mln godzin

Duże usta S5 – 25,39 miliona godzin

S4. szczep – 21,02 mln godzin

Zamek i klucz S2 – 18,77 mln godzin

Narcos: Meksyk S1 – 15,57 mln godzin

ty S2 – 15,52 mln godzin

ty S1 – 14.57 miliona godzin

Filmy (w języku angielskim):

czerwona uwaga – 148,72 mln godzin

kochać – 58,56 mln godzin

Najtrudniej upadli – 33,06 mln godzin

READ  Ally Langdon's Today Show jest poślizgiem zrekompensowanym przez Jamesa Corden

armia złodziei – 20,56 mln godzin

Powrót Świętego Mikołaja – 13,78 mln godzin

211 -7,90 mln godzin

armia umarłych – 7,62 miliona godzin

przechodzić – 7,49 miliona godzin

Transformers: Ostatni rycerz – 6,92 mln godzin

Jumanji: następny poziom – 6,76 miliona godzin

Telewizja (inna niż angielski):

Gra kalmary S1 – 42,79 mln godzin

Emocja króla C 1 – 14.12 mln godzin

Miasto rodzinne Cha Cha Cha S1 – 13,82 miliona godzin

Twarz anioła S1 – 13,66 mln godzin

Nazywam się S1 – 10,82 mln godzin

Gdzie jest Marta? – 8,64 miliona godzin

Pięć Juanów c 1 – 8,49 miliona godzin

Klub cz.1 – 7,86 miliona godzin

Jestem moją brzydką Betty S1 – 7,65 miliona godzin

Pogromca demonów: Kimetsu no Yaiba: Tanjiro Kamado, wątek Niezachwianej stanowczości -6,06 mln godzin

Filmy (w języku innym niż angielski):

obrażenia – 17,95 mln godzin

7 więźniów – 9,69 miliona godzin

Bliska rodzina – 4,44 miliona godzin

Menakszi Sundareszwar – 4,41 miliona godzin

Zapomniana bitwa – 2,63 miliona godzin

utknęli razem – 2,61 miliona godzin

Mistrzowie oszustów -2,12 miliona godzin

gburowaty – 1,80 miliona godzin

przypadek cholinergiczny – 1,59 miliona godzin

lekarka (Tamilski) – 1,43 mln godzin

Ujawniono aktualizację najczęściej oglądanych programów telewizyjnych i filmów wszechczasów (na podstawie godzin obejrzanych w ciągu pierwszych 28 dni po premierze) gra w kalmary znacznie przekroczyła Bridgeton, poprzedni szczyt.

gra w kalmary Zarejestrowano 1,65 miliarda godzin, ponad dwukrotnie Bridgeton625 mln.

„Trudno jest wiedzieć, jak najlepiej zmierzyć sukces w transmisji strumieniowej, a żadna pojedyncza miara nie jest idealna”, powiedział wiceprezes Netflix ds. Strategii treści, planowania i analizy, Pablo Perez de Russo, w poście na blogu.

READ  Sędzia Rinder pochwalił Hibs za sprowadzenie ukraińskich sierot w bezpieczne miejsce w Szkocji

„Po przyjrzeniu się różnym opcjom uważamy, że zaangażowanie, w zależności od oglądanych godzin, jest silnym wskaźnikiem popularności tytułu, a także ogólnej satysfakcji członków, co jest ważne dla utrzymania usług subskrypcji”.

Skala Netflix nie jest obecnie weryfikowana przez podmiot trzeci, ale firma podpisała umowę z EY na przeprowadzenie audytu zewnętrznego, a raport ma zostać opublikowany w 2022 roku.

Podziel się swoimi obsesjami na punkcie telewizji i filmów | Umieść tweeta

Przeczytaj powiązane tematy:co oglądasz