Sfrustrowany klient wziął sprawy w swoje ręce po tym, jak nie otrzymał swojej paczki – i wygląda na to, że nie jest sam.
Wszyscy tam byliśmy w pewnym momencie – kiedy listonosz lub listonosz nie dostarcza czegoś, mimo że jesteś już w domu.
Sfrustrowany klient, czekając na swoją paczkę, postanowił wziąć sprawy w swoje ręce, zostawiając bezczelną notatkę przed swoim domem w Brisbane.
„Aus Post Delverer: jestem w domu” – czytamy w notatce.
Klient zrobił zdjęcie swojego pisemnego listu i udostępnił je na stronie Australia Post Complaints na Facebooku w poniedziałek – i wygląda na to, że nie są sami w tym czyn.
Od tego czasu zarejestrowała setki „polubień” i komentarzy od innych kupujących, którzy mają podobne doświadczenia.
„Od 12 miesięcy mam podobną notatkę na drzwiach wejściowych, ale jedyną osobą, która faktycznie puka jest DHL!” Jeden z użytkowników Facebooka napisał.
Inny twierdził: „Próbowałem tego, wklejając notatkę do mojej skrzynki pocztowej, a wciąż otrzymuję kartę „Tęskniłem”.
„Ja też to robię! Umieściłem go nad szczeliną skrzynki na listy, żeby nie mogli włożyć karty! Powiedział trzeci.
Notatka od tego czasu wywołała gorącą debatę, a niektórzy powiedzieli, że to nie była wina poczty i obwiniają „złe praktyki”.
„Za takie zachowanie nie są odpowiedzialni dostawcy, ktoś powiedział, że ryba wystaje z głowy.
Inny powiedział: „Widziałem dziś reklamowanego kierowcę wysiadającego z ciężarówki, podjeżdżającego i upuszczającego przedmiot przy drzwiach wejściowych, a on nawet nie zawracał sobie głowy pukaniem”.
Jednak notatka okazała się hitem, ponieważ kupujący później udostępnił ujęcie pokazujące kuriera dostarczającego swoją paczkę do drzwi wejściowych.
„Przekazał go i nie zostawił kartki” – napisali w komentarzach obok zdjęcia.
W oświadczeniu złożonym do news.com.pl, Rzecznik powiedział Australia Post Pomimo trudnych warunkówJej pracownicy „pracują ciężej niż kiedykolwiek, aby dostarczać rekordowe ilości paczek”.
„Nasza poczta i kierowcy poinstruowali, aby trzykrotnie zapukać do drzwi i wezwać przed opuszczeniem biletu lub bezpiecznym rzuceniem paczki” – powiedział rzecznik.
„Regularnie przypominamy naszym pracownikom o naszych zasadach i o tym, czego od nich oczekujemy, aby zapewnić naszym klientom doskonałą obsługę.
„Jednak czasami nasi pracownicy pozostawiają kartę nietkniętą z powodu problemów z dostępem lub bezpieczeństwem – takich jak smycz z psem – i może się to zdarzyć nawet wtedy, gdy klient jest w domu”.
Aby śledzić dostawy, klienci są zachęcani do pobrania aplikacji mobilnej Australia Post, która umożliwia pozostawienie paczek w bezpiecznym miejscu.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu