Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Notatka klienta Cheeky Brisbane dla

Notatka klienta Cheeky Brisbane dla

Sfrustrowany klient wziął sprawy w swoje ręce po tym, jak nie otrzymał swojej paczki – i wygląda na to, że nie jest sam.

Wszyscy tam byliśmy w pewnym momencie – kiedy listonosz lub listonosz nie dostarcza czegoś, mimo że jesteś już w domu.

Sfrustrowany klient, czekając na swoją paczkę, postanowił wziąć sprawy w swoje ręce, zostawiając bezczelną notatkę przed swoim domem w Brisbane.

„Aus Post Delverer: jestem w domu” – czytamy w notatce.

Klient zrobił zdjęcie swojego pisemnego listu i udostępnił je na stronie Australia Post Complaints na Facebooku w poniedziałek – i wygląda na to, że nie są sami w tym czyn.

Od tego czasu zarejestrowała setki „polubień” i komentarzy od innych kupujących, którzy mają podobne doświadczenia.

„Od 12 miesięcy mam podobną notatkę na drzwiach wejściowych, ale jedyną osobą, która faktycznie puka jest DHL!” Jeden z użytkowników Facebooka napisał.

Inny twierdził: „Próbowałem tego, wklejając notatkę do mojej skrzynki pocztowej, a wciąż otrzymuję kartę „Tęskniłem”.

„Ja też to robię! Umieściłem go nad szczeliną skrzynki na listy, żeby nie mogli włożyć karty! Powiedział trzeci.

Notatka od tego czasu wywołała gorącą debatę, a niektórzy powiedzieli, że to nie była wina poczty i obwiniają „złe praktyki”.

„Za takie zachowanie nie są odpowiedzialni dostawcy, ktoś powiedział, że ryba wystaje z głowy.

Inny powiedział: „Widziałem dziś reklamowanego kierowcę wysiadającego z ciężarówki, podjeżdżającego i upuszczającego przedmiot przy drzwiach wejściowych, a on nawet nie zawracał sobie głowy pukaniem”.

Jednak notatka okazała się hitem, ponieważ kupujący później udostępnił ujęcie pokazujące kuriera dostarczającego swoją paczkę do drzwi wejściowych.

„Przekazał go i nie zostawił kartki” – napisali w komentarzach obok zdjęcia.

W oświadczeniu złożonym do news.com.pl, Rzecznik powiedział Australia Post Pomimo trudnych warunkówJej pracownicy „pracują ciężej niż kiedykolwiek, aby dostarczać rekordowe ilości paczek”.

READ  Wirusowy TikTok ujawnia kontrowersje dotyczące używania hamulca ręcznego

„Nasza poczta i kierowcy poinstruowali, aby trzykrotnie zapukać do drzwi i wezwać przed opuszczeniem biletu lub bezpiecznym rzuceniem paczki” – powiedział rzecznik.

„Regularnie przypominamy naszym pracownikom o naszych zasadach i o tym, czego od nich oczekujemy, aby zapewnić naszym klientom doskonałą obsługę.

„Jednak czasami nasi pracownicy pozostawiają kartę nietkniętą z powodu problemów z dostępem lub bezpieczeństwem – takich jak smycz z psem – i może się to zdarzyć nawet wtedy, gdy klient jest w domu”.

Aby śledzić dostawy, klienci są zachęcani do pobrania aplikacji mobilnej Australia Post, która umożliwia pozostawienie paczek w bezpiecznym miejscu.