Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Notatka klienta Cheeky Brisbane dla

Sfrustrowany klient wziął sprawy w swoje ręce po tym, jak nie otrzymał swojej paczki – i wygląda na to, że nie jest sam.

Wszyscy tam byliśmy w pewnym momencie – kiedy listonosz lub listonosz nie dostarcza czegoś, mimo że jesteś już w domu.

Sfrustrowany klient, czekając na swoją paczkę, postanowił wziąć sprawy w swoje ręce, zostawiając bezczelną notatkę przed swoim domem w Brisbane.

„Aus Post Delverer: jestem w domu” – czytamy w notatce.

Klient zrobił zdjęcie swojego pisemnego listu i udostępnił je na stronie Australia Post Complaints na Facebooku w poniedziałek – i wygląda na to, że nie są sami w tym czyn.

Od tego czasu zarejestrowała setki „polubień” i komentarzy od innych kupujących, którzy mają podobne doświadczenia.

„Od 12 miesięcy mam podobną notatkę na drzwiach wejściowych, ale jedyną osobą, która faktycznie puka jest DHL!” Jeden z użytkowników Facebooka napisał.

Inny twierdził: „Próbowałem tego, wklejając notatkę do mojej skrzynki pocztowej, a wciąż otrzymuję kartę „Tęskniłem”.

“Ja też to robię! Umieściłem go nad szczeliną skrzynki na listy, żeby nie mogli włożyć karty! Powiedział trzeci.

Notatka od tego czasu wywołała gorącą debatę, a niektórzy powiedzieli, że to nie była wina poczty i obwiniają „złe praktyki”.

„Za takie zachowanie nie są odpowiedzialni dostawcy, ktoś powiedział, że ryba wystaje z głowy.

Inny powiedział: „Widziałem dziś reklamowanego kierowcę wysiadającego z ciężarówki, podjeżdżającego i upuszczającego przedmiot przy drzwiach wejściowych, a on nawet nie zawracał sobie głowy pukaniem”.

Jednak notatka okazała się hitem, ponieważ kupujący później udostępnił ujęcie pokazujące kuriera dostarczającego swoją paczkę do drzwi wejściowych.

„Przekazał go i nie zostawił kartki” – napisali w komentarzach obok zdjęcia.

W oświadczeniu złożonym do news.com.pl, Rzecznik powiedział Australia Post Pomimo trudnych warunkówJej pracownicy „pracują ciężej niż kiedykolwiek, aby dostarczać rekordowe ilości paczek”.

READ  Nowy ład w Polsce: przezwyciężenie ekonomicznego wpływu COVID-19

„Nasza poczta i kierowcy poinstruowali, aby trzykrotnie zapukać do drzwi i wezwać przed opuszczeniem biletu lub bezpiecznym rzuceniem paczki” – powiedział rzecznik.

„Regularnie przypominamy naszym pracownikom o naszych zasadach i o tym, czego od nich oczekujemy, aby zapewnić naszym klientom doskonałą obsługę.

„Jednak czasami nasi pracownicy pozostawiają kartę nietkniętą z powodu problemów z dostępem lub bezpieczeństwem – takich jak smycz z psem – i może się to zdarzyć nawet wtedy, gdy klient jest w domu”.

Aby śledzić dostawy, klienci są zachęcani do pobrania aplikacji mobilnej Australia Post, która umożliwia pozostawienie paczek w bezpiecznym miejscu.