Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowy i szybszy sposób przeglądania animacji opartych na fizyce

Komputerowym animatorom, których zadaniem jest ożywianie fikcyjnych światów i postaci, pomagają symulatory, które mogą modelować wiele możliwych sposobów poruszania się obiektu lub cieczy w fizycznej przestrzeni. Te emulatory są znane jako „narzędzia do rozwiązań” i zapewniają solidny początek pracy z animacją. ale jest problem. Gdy komputery stają się szybsze, często wymyślają takie rozwiązania zbyt wiele Opcje dla Paintera, aby skutecznie sortować, znajdując właściwą opcję.

Wejdź na stronę, aby obejrzeć wideo.

Purvi klejnot wideo

To podsumowanie wideo wyjaśnia ujednoliconą nawigację po wielu światach i zawiera przykłady symulacji scenariuszy obejmujących różne zjawiska fizyczne.

„Symulator może zwrócić tysiące opcji. Uporządkowanie ich zajmuje tak dużo czasu, że tych użytecznych rozwiązań nie da się w pełni wykorzystać” Klejnot Purvi،, doktorantka informatyki na Uniwersytecie Stanforda ze swoim mentorem, profesorem Doug JamesZnajdź nowe podejście, aby ulepszyć wyszukiwanie i zawęzić wyniki do najbardziej obiecujących opcji.

Nazywają to „Ujednoliconym przeglądaniem wielu światów” i następnym razem wprowadzą swoje podejście Konferencja Seagrave 2022 W Vancouver w Kolumbii Brytyjskiej odbywa się najważniejsze doroczne spotkanie grafiki komputerowej i technologii interaktywnych. Takie podejście może przyspieszyć wyszukiwanie animatorów, ograniczając opcje, którymi muszą się poruszać emulatory, oraz skrócić czas i koszty obliczeń. Ostatecznie naukowcy mają nadzieję, że to oprogramowanie umożliwi artystom i naukowcom interakcję z przetwornikami z niezrównaną łatwością i wydajnością.

„Mamy bardzo interesującą walkę w tej dziedzinie, ponieważ komputery z roku na rok stają się szybsze i bardziej równoległe i mogą więcej, ale ludzie to ci, którzy osiągnęli limit” – powiedział James, profesor informatyki.

parametry i czas

Rozpuszczalniki sterują parametrami wejściowymi – fizycznymi wymiarami obiektu w animacji. W jednym przykładzie naukowcy wykorzystali jednolite przeglądanie wielu światów, aby uruchomić wyimaginowaną kręgielnię. Parametry obejmują prędkość początkową i pozycję kuli.

READ  Riders Republic integruje lokalizacje ze świata rzeczywistego, tworząc „park rozrywki dla sportów ekstremalnych”

Parser po prostu przechodzi przez parametry stopniowo, jeden po drugim, i symuluje kilka możliwych wyników w czasie. Najważniejsze jest to, że może być wiele parametrów wejściowych, im dłuższa i bardziej złożona animacja, tym więcej parametrów i czasu obliczeń potrzeba do wygenerowania symulacji i więcej opcji jest tworzonych.

„Jeśli jesteś animatorem i masz pomysł, musisz ręcznie ustawić te parametry, a następnie posortować wszystkie wyniki jeden po drugim” – wyjaśnił Joel.

Przeglądanie wielu zunifikowanych światów umożliwia ilustratorom tworzenie „zapytań” w celu zawężenia opcji i ułatwienia wyboru bardzo konkretnych opcji wyników. Zapytania mogą na przykład ograniczać wyniki tylko do tych, którymi animator jest zainteresowany – włączając te, które albo znajdują się „w” pożądanym zakresie możliwości, albo odwrotnie, wykluczając te, „które nie mieszczą się” w tym zakresie. Modele animacji są dostępne do oglądania dla badaczy stronie internetowej.

Na przykład poproszony o przeniesienie wypchanego pancernika, który spada ze spiralnych schodów, animator może wygenerować zapytanie w ujednoliconej przeglądarce, które mówi: „Po prostu pokaż mi opcje, w których pancernik spada po schodach”. O zamknięty w misce, malarz może ograniczyć opcje tylko do tych, w których wszystkie kostki pozostają w misce, a może tam, gdzie nie jedna, ale tylko jedna spada. Mała niebieska kula, która ma zostać wystrzelona w fantastycznym zamku z piasku, może określać „daj mi próbki, gdzie rozbiła się lewa przednia wieża” lub „tylko górna wieża”.