Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowy OSPW Aero od CeramicSpeed ​​został oficjalnie ujawniony

Nowy OSPW Aero od CeramicSpeed ​​został oficjalnie ujawniony

Ceramic Speed ​​został wprowadzony po raz pierwszy Oryginalny plik OSPW Klatka do przerzutek na rynek wtórny 2015, w połączeniu z twierdzeniami, że jest najszybszą klatką do kamperów na rynku, była z pewnością najwyższa ceną spośród wszystkich klatek do przerzutek na rynku. OSPW jest jednym z najbardziej polaryzujących ulepszeń dostępnych w ciągu siedmiu lat, a być może stanie się jeszcze bardziej, dzisiaj CeramicSpeed ​​zaprezentował OSPW Aero.

Po raz pierwszy zauważony na Mistrzostwach Świata Ironman Giro w zeszłym miesiącu, CeramicSpeed ​​oficjalnie ogłosił tylną przerzutkę OSPW Aero, wprowadzając aerodynamiczną ewolucję do klatki przerzutki na rynku wtórnym i twierdząc, że sprawia, że ​​najszybszy na świecie system kół obrotowych jest jeszcze szybszy.

Czyjkolwiek wewnętrzny łańcuch routingu?

OSPW to marginalny zysk w każdym tego słowa znaczeniu, a niektórzy sugerują, że system zbudowany na dużych kołach pasowych zapewnia tylko jedną poprawę wydajności. Podczas gdy nawet twierdzenia dotyczące wydajności CeramicSpeed ​​wskazują, że ulepszenia nie są znacznie wyższe przy zaledwie 2 do 4 watów. Mimo to waty to waty.

Chociaż twierdzenia o poprawie wydajności układu napędowego związane z przewymiarowanymi kołami pasowymi są powszechnie akceptowane, wielu kwestionuje, czy te skromne ulepszenia w stosunku do oryginalnego OSPW zostały zanegowane przez zwiększony wlot powietrza z większej klatki przerzutki. Aha, i cena, wielu zastanawiało się, czy oszczędzanie od jednego do czterech watów jest warte tyle pieniędzy.

CeramicSpeed ​​przesunął się, by znieść co najmniej jeden z tych znaków zapytania, wprowadzając OSPW Aero, wprowadzając radykalnie przeprojektowaną zmienną klatkę z nowym profilem aerodynamicznym, która z pewnością wygląda o wiele szybciej. Przewymiarowane klatki przerzutek w stylu Aero nie są niczym nowym, ponieważ ponad dekadę temu Fabian Cancellara ścigał się w jeździe na czas Tour de France z podobnymi ustawieniami. Chociaż wygląda jak klatka Cancellara sprzed dekady, nowa OSPW CeramicSpeed ​​jest wynikiem współpracy z aerodynamikiem Simonem Smartem, znanym z Drag2Zero, Enve i F1, a także dwóch lat procesu projektowania w celu zbadania wielu iteracji projektowych i testów w tunelu aerodynamicznym .

Biorąc pod uwagę, że to (klatka przerzutki i koła pasowe) stanowi tylko około 1% całkowitego oporu systemu, wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z wyzwaniem, zwłaszcza że klatka tylnej przerzutki znajduje się w najbardziej złożonym obszarze przepływu na rowerze, również biorąc pod uwagę zmianę położenia i kąta. To jeden z najbardziej złożonych obszarów rozwoju rowerów.

Simon Smart, założyciel Drag2Zero.

Proces obejmował testowanie „alternatywnych układów kół pasowych, które poprawiały aerodynamikę”, ale ostatecznie uznano, że są zbyt kosztowne pod względem zmniejszonej wydajności układu napędowego. Efektem końcowym procesu projektowania jest nowa klatka przerzutki, która skutecznie otacza istniejące koła pasowe OSPW i zoptymalizowaną konstrukcję mechaniczną w aerodynamicznej obudowie. Coś w rodzaju prezentu, ale na pewno nie, jeśli UCI poprosi.

READ  Radykalnie nowy sposób aktualizacji czasów dostawy samochodów w Australii

Testy CeramicSpeed ​​i Drag2Zero w tunelu aerodynamicznym pokazują, że lokalnie OSPW Aero zmniejsza opór średnio nawet o 40% i do 60% w porównaniu z klatką i rolkami. Choć brzmi to jak ogromne oszczędności, warto wziąć pod uwagę, że 40% klatki przerzutki z 1% przyczynia się do ogólnego oporu aerodynamicznego rowerzysty. CeramicSpeed ​​twierdzi, że te oszczędności przekładają się na oszczędność 2,5 sekundy przez profesjonalnego kolarza podczas jazdy na czas na 25 km z prędkością 50 km/h. Innymi słowy, Vignon nie wystarczył, aby odeprzeć Lemonda, ale Serhi Honchar z łatwością naprawił Laurenta Jalaberta i uniknął bolesnych trzech sekund, które przeżył podczas Mistrzostw Świata w Trial w 1997 roku, najfajniejszego punktu w historii między pierwszym a drugim miejscem. . w przypadku.

Mówi się, że oszczędności są znacznie większe na dłuższych dystansach z CeramicSpeed, co wskazuje, że konkurencyjna przejażdżka triathlonowa w grupie wiekowej z prędkością 30 km/h pozwoliłaby zaoszczędzić 1:15 na Ironmanie na pełnym dystansie z OSPW Aero w porównaniu z przerzutką fabryczną.

Jeśli chodzi o wagę, nowa klatka dodaje około 50 gramów w porównaniu z klatką przerzutki, chociaż nie miała to być poprawa wagi.

CeramicSpeed ​​wydał białą księgę Jednak marginalne korzyści aerodynamiczne mogą nie wystarczyć, aby uzasadnić wysoką cenę lub nawet wątpliwą estetykę.

Znak zapytania w formie prezentu

Przepisy UCI stwierdzają, że „Widok należy zdefiniować jako użycie lub adaptację elementu roweru w taki sposób, że zawiera on ruchomą część roweru, taką jak koła lub zespół tarczy. Dlatego powinno być możliwe przekazanie sztywnej karty (np. karta kredytowa) między konstrukcją stałą a częścią ruchomą”.

OSPW Aero z pewnością wydaje się być sprzeczny z tą zasadą, która dotyczy poruszania kół kołowrotków, tak jak Ty. Jednak OSPW Aero został dopuszczony przez UCI do użytku w zawodach. Jedyne wyjaśnienie (luka w odczycie), jakie możemy sobie wyobrazić, to fakt, że CeramicSpeed ​​był w stanie zmieścić kartę kredytową wzdłuż nowej ściany klatki oraz między górnym i dolnym kołem pasowym.

READ  Najlepsze oferty Apple w tej chwili, w tym Apple MacBook Pro 2021

Bez względu na to, jak przeszedł kontrolę UCI i ile watów zapewnia, chcę OSPW Aero częściowo dla jakichkolwiek korzyści aerodynamicznych, ale głównie dlatego, że mogę legalnie uzyskać owiewkę na moim rowerze.

Teraz, gdyby producenci mogli znaleźć lukę w główce i dolnej rurze, aby objąć węże i kable do wewnętrznego prowadzenia kabli, czy świat nie byłby lepszym miejscem?

CeramicSpeed ​​OSPW Aero jest teraz dostępny w opcjach kompatybilnych z Shimano Dura-Ace, Ultegra 12speed Di2 9250/8150, Shimano Dura-Ace, Ultegra 9100/8000 i SRAM Red/Force AXS.