Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

W centrum uwagi: standardowy system opóźnienia Meris LVX

W centrum uwagi: standardowy system opóźnienia Meris LVX

Słowa Louisa Knocka Edwardsa

Pedały przeszły długą drogę, odkąd kilka pierwszych prób wytrząsarek, fuzzerów i wazonów miało miejsce w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych.

Pedały są teraz nie tylko ogromną częścią naszych dźwięków, ale są czymś więcej niż tylko stalową ramą z jedną funkcją, dzięki ogromnym ulepszeniom technologicznym. Jest to prawdopodobnie najbardziej zauważalne w szybko rosnącej mocy dostępnej dla chipów DSP, dzięki czemu pedały stają się mini komputerami i zajmują się bardziej złożonymi algorytmami częstotliwości, przełączaniem między różnymi głośnikami, obudowami i pokojami, a także wszelkimi innymi zmiennymi.

Chociaż istnieją marki, które poczyniły ogromne postępy w walce z DSP w produktach gitarowych i basowych, firma taka jak Meris zmienia sposób, w jaki podchodzimy do produktów gitarowych i akustycznych, otwierając drzwi do ogromnego nowego świata możliwości komputerowych.

Przeczytaj najnowsze funkcje, kolumny i nie tylko tutaj.

Meris jest kierowany przez trzech wyjątkowo doświadczonych profesjonalistów, Terry’ego Burtona o sławie Strymon, Jinna Kim, projektanta multimediów odpowiedzialnego za wyjątkowy wygląd, styl i komunikaty Meris oraz Angelo Mazzocco, który jest mocno zaangażowany w produkty DSP Line 6 jako inżynier.

Meris produkuje zarówno profesjonalne produkty gitarowe, jak i audio, przy czym ten ostatni jest imponującym wyborem jednostek z serii 500. Po pierwsze, przedwzmacniacz mikrofonowy 440 to prosty przedwzmacniacz z regulacją wzmocnienia i wyjścia przed niektórymi ustawieniami korektora, fazą, panelem i klawiszami phantom. To, co odróżnia 440 od ​​siebie, nie licząc konwerterów Cinemag-wrap, to dodatkowa pętla efektów, pozwalająca na dodanie pedałów gitarowych do struny nagrywającej. Proste wysyłanie i zwrot jest dostępne za pośrednictwem 14-calowych gniazd, więc używanie pedałów efektów w miksach jest proste.

Obok 440 znajduje się Ottobit, sprytnie nazwany bitcracker i jednostka „Sonic Destroy”, po raz kolejny z super unikalnymi kontrolkami: miską do przełączania między sygnałami AM/FM, kontrolą głębokości LFO, częstotliwością Ringmod i innymi. Jeśli wolisz czystsze dźwięki, Meris oferuje również algorytmiczną częstotliwość DSP w Mercury 7. Szerokie, wyraźne, czyste częstotliwości z kilkoma super prostymi elementami sterującymi, które pomogą Ci znaleźć częstotliwość, której nie można było określić za pomocą ostatniej jednostki.

READ  Phil Spencer ma rację: gry AAA mają duży problem

najnowsze osiągnięcia, Meris prezentuje LVX. Trudno porównywać LVX do czegokolwiek innego na rynku, ponieważ jest to wyjątkowy produkt, który może pochodzić tylko z umysłów trzech ekspertów w swoich dziedzinach. Mówiąc najprościej, LVX to modułowy system opóźniający.

To, co sprawia, że ​​LVX jest tak wyjątkowy, to ogromna liczba dostępnych różnych typów opóźnień i standardów, ale także dostosowywalny (i skalowalny) charakter tego wszystkiego. Wraz z rosnącą popularnością nagrań domowych, a także coraz większą liczbą odtwarzaczy, które coraz lepiej rozumieją zasady przepływu sygnału (a także sposoby ich łamania), system modułowy jest gotowy na rynek.

Oprócz standardowych elementów sterujących, takich jak ton, sprzężenie zwrotne, mieszanie i mod / modulacja, LVX posiada trzy pokrętła sterujące, C1, C2 i C3, które pomagają użytkownikowi zagłębiać się coraz głębiej w elementy sterujące na ściemnianym ekranie – idealne do regulacji ekran, żeby mógł (lub nie) zobaczyć ją na scenie. LVX oferuje wybór najlepszych z pozostałych linii Meris, takich jak Ottobit Jr, Hedra, Enzo lub Polymoon, które można wprowadzać do strumienia sygnału na różnych etapach i używać w połączeniu z innymi funkcjami, takimi jak „zawsze dostępne” i 60-sekundowa pętla.

Sam poziom szczegółowości, w który możesz się zagłębić w dostosowywaniu dźwięków, może być niesamowity, ale Meris pozwala nam kontrolować każdy z naszych poziomów dźwięku. Na przykład sama edycja ma pokrętła Speed, Depth, Type, Blending i Position, które są miejscem, w którym możemy wejść do edycji przed lub po opóźnieniu. Podobne elementy sterujące są dostępne dla innych parametrów, takich jak filtr, wzmacniacz, opóźnienie i wysokość dźwięku, z których wszystkie powoli rozwijają się w postaci bąbelków przypominających mapę myśli na ekranie LVX i zaczynają pokazywać, ile poziomów sterowania ma do zaoferowania LVX.

Typ opóźnienia to świetna opcja na początek, LVX oferuje typy opóźnienia cyfrowego, BBD i magnetycznego, aby zapewnić klasyczne, czyste opóźnienie cyfrowe, opóźnienie poślizgu brygady kubełkowej lub opóźnienie w stylu paska magnetycznego. Wszystkie są podzielone na konfigurowalne struktury opóźnień, które dają dostęp do parametrów, które sprawiają, że opóźnienie / s Reverse, MultiTap, MultiFilter, Standard lub Poly, ten ostatni jest podwójną wersją opóźnienia Polymoon Merisa.

READ  Tinder pomoże Ci znaleźć daty ślubu, bo wiadomo, że zabieranie nieznajomych na wesela to coś

Podczas gdy większość z tych wielbłądów jest przepyszna, urocza i prawdopodobnie wypełniona mózgiem, nieskończoność, którą emanuje Meris LVX, czyni z nich złożoną i piękną bestię. Danie użytkownikom Meris kontroli nad intuicyjnym urządzeniem jest dalekie ode mnie. Byłby to łatwo przytłaczający i nadmiarowy projekt, oferujący wiele opcji, ale ukryty w stronach i stronach menu – ale Meris stworzył funkcję LVX i działał jak zwykły pedał opóźnienia – aczkolwiek oferując każdy parametr, jaki możesz chcieć.

Zanurz się głęboko w Meris w domu lub w studio, a następnie zapamiętaj i przywołaj ją na scenę. Meris jako firma wnosi na stół wyjątkowe wrażenia, ale ostatecznie projektuje i tworzy produkty, z których gracz może korzystać. Możesz pływać w płytkiej wodzie, jeśli chcesz, ale masz głęboki ocean opcji, jeśli zdecydujesz się zanurzyć palec u nogi.

udać się do maris po więcej informacji. W przypadku zapytań lokalnych, skontaktuj się kontakty studyjne.