Gry mają wiele punktów przegięcia. Czasami jest to nowa technologia, jak na przykład pojawienie się CD-ROMów lub ultraszybkich dysków SSD. Czasami dzieje się tak dlatego, że studio lub zespół znajduje rozwiązanie problemu, który jest zbyt pomysłowy, staje się standardem. A czasami to tylko dlatego, że małej drużynie udaje się złapać piorun w butelce, tak . Trzęsienie ziemi Zrobiłem.
Trzęsienie ziemi Seria nigdy tak naprawdę nie zniknęła, ponieważ wiele gier świętuje swoje 25-lecie. Wciąż tam bohaterowie trzęsienia ziemikto trzyma? Mała, ale lojalna baza fanów obok siebie Kwak na żywo. Ale w przeciwieństwie do fenomenu kulturowego, który był śmierć, który odnajdzie się później Myki . czytniki kart A Rekordy MaccasA Trzęsienie ziemi W ten sam sposób wkroczył w ducha czasu.
Trzęsienie ziemi W końcu był to ogromny skok techniczny, a wiele studiów miało problem z uruchomieniem go na innych konsolach. Anulowana lista Trzęsienie ziemi Porty obejmują port dla oryginalnego PlayStation, wersję Panasonic M2, która została wycięta, ponieważ system nigdy nie został wydany, nieudany port dla Atari Jaguar oraz port Sega Saturn, który został dostarczony, ale tylko dlatego, że jego twórcy wykorzystali zupełnie inny silnik.
Była oficjalna wersja N64 Trzęsienie ziemia później lokalni dostawcy piwa na Nintendo DS. Wersja na N64 musiała przyciąć niektóre z oryginalnych poziomów, a pozostałe mapy zostały również zredukowane w złożoności, aby obsłużyć mniejszą pamięć i wolniejsze elementy wewnętrzne N64. Była to jednak lepsza wersja Sega Saturn, o czym w tym zgrabnym filmie napisał Kotaku Reader Australia White_Pointer.
Naprawdę to, co zrobił Trzęsienie ziemi Stick był, oprócz ścieżki dźwiękowej i szumu projektowego Trenta Reznora, średniowiecznymi wrogami, środowiskami i designem, których ID nigdy nie powróci. Przezwyciężył pewną krytykę za nadmiar błotnistego brązu, choć warto pamiętać o ograniczeniach silników i sprzętu 3D w tamtym czasie – oraz o fakcie, że renderowanie wszystkiego za pomocą wielokątów, a nie sprite’ów było jeszcze na początku.
Choć dużo brązowej estetyki, zachęcało do jej wejścia trzęsienie ziemi 2, ID przeniosło serial do bardziej sci-fi. John Romero był świetnym obrońcą Trzęsienie ziemiOryginalna sceneria i fabuła, ale po odejściu z firmy (częściowo z powodu Trzęsienie ziemizmieniając kierunek), średniowieczni fani w firmie byli bardzo nieliczni.
To królewska hańba. wszystkie z tych Trzęsienie ziemi Gry były wysokiej jakości: nawet trzęsienie ziemi 4Kampania dla jednego gracza miała swoje momenty, i trzęsienie ziemi 2 Kampania to wciąż doskonały pokaz w projektowaniu poziomów. Ale żaden z przyszłych tytułów nie uchwycił tego samego poczucia elegancji i żywotności, co oryginał Trzęsienie ziemi.
magia artystyczna Trzęsienie ziemi Nie można też lekceważyć jego reprezentacji. gdy Trzęsienie ziemi W 1996 roku przemysł zbiorowo przesunął się na dziesiątkę. Deweloperzy gonili za sukcesem śmierć A śmierć 2 z własnymi portami. Wiele z tych gier było doskonałych same w sobie – oryginał Ciemne siły, heretyk i kolejne tytuły, takie jak intensywność Przychodzi mi do głowy – ale wkrótce Trzęsienie ziemi Pokaż, że możliwe są pełne środowiska wielokątów 3D, wszyscy zaczęli pracować nad tym, jak być następnym Trzęsienie ziemi. Id jeszcze bardziej zrewolucjonizuje element gry wieloosobowej dzięki Świat trzęsienia, Włączenie (w tamtym czasie) podejść sieciowych nowej generacji, które umożliwiły działanie i obsługę wielu graczy online za pośrednictwem połączeń dial-up.
Quakeworld To także zapoczątkowało narodziny tego, co później stało się siecią dla wielu graczy GameSpy, taką jak Quakeworld Dostarczane z oprogramowaniem QuakeSpy, które pomogło znaleźć mecze online dla wielu graczy. W połowie lat 90. wbudowane przeglądarki serwerów były niczym, a oczywistą korzyścią takiego programu było to, że wydawcy masowo stosowali tę samą technologię. Jego przyjęcie w większej liczbie gier przyciągnęło więcej inwestorów, a twórcy programu w końcu wprowadzą szereg witryn poświęconych różnym społecznościom, w tym Planet Unreal, Planet Tribes, Planet Half-Life i repozytorium pobierania FilePlanet. Strony zostaną później włączone do GameSpy, które IGN przejmie w 2004 roku.
Jak na przykład śmierć Cieszyłem się przez ostatnie pół dekady z udanym ponownym uruchomieniem, kwestionowałem wewnętrzne rozmowy ID, które musi mieć ich firma macierzysta, Bethesda. Trzęsienie ziemi. bohaterowie trzęsienia ziemi Podjął odważną próbę ożywienia trybu wieloosobowego opartego na arenie, ale branża odeszła od tej marki gry co najmniej dekadę temu.
ale jak gry Pośród zła, zmierzchu, Aeon Fury parzysty śmierć Okazuje się, że miłość do klasycznej strzelanki dla jednego gracza z rozległymi mapami, ukrytymi pokojami i natychmiastowymi zasadzkami nigdy nie umiera. Wśród tych wszystkich środowisk i kampanii, oryginalny Trzęsienie ziemi Zawsze była najlepsza. Miała najsilniejsze poczucie tożsamości, najlepszą ścieżkę dźwiękową, najlepsze dodatki i najtwardsze serce. Jest to gra, która bardziej skorzysta na HDR Albo remaster ray tracingu. Jest to gra utworzona تشكل Prawdziwa podstawa e-sportu, znacznie wcześniej StarCraft: Wojna szczepów حرب lub kontratak Znalazła oparcie.
gdy bohaterowie trzęsienia ziemi Zadeklaruj, co id powinien ogłosił, że jest to remaster dla Trzęsienie ziemi. Ale ponieważ gra świętuje swoją 25. rocznicę, a branża zastanawia się nad jej wpływem i dziedzictwem, może być tak, że gra jest własnością nowego oryginalnego właściciela Microsoft – Firma, której nigdy nie brakuje nostalgii – Może się ożywić ponownie.
Trzęsienie ziemi warto, ale wtedy Trzęsienie ziemi zawsze to robi.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort