Pasażerowie Qantas zmuszeni byli siedzieć na płycie lotniska przez sześć godzin, zanim ich niefortunny lot został odwołany – w najnowszym horrorze linii lotniczej.
Samolot lecący z Melbourne do Los Angeles był już opóźniony, gdy we wtorek wieczorem załoga napotkała kolejne problemy, gdy pasażerowie znaleźli się na pokładzie.
Lot uznano za zbyt ciężki, aby wystartować ze względu na silny wiatr na lotnisku w Melbourne, a najdłuższy pas startowy obiektu był zamknięty z powodu prac konserwacyjnych.
Pasażerom zaoferowano opcję lotu do Los Angeles bez toreb, które zostaną wysłane następnym lotem, co jedna z kobiet określiła jako „uzupełnianie”. [her] „Ze strachem.”
„Dwie godziny później byliśmy naprawdę sfrustrowani, a oni nadal zajmowali się papierkową robotą, a potem około 1:30 w nocy, kiedy wszyscy byli już naprawdę sfrustrowani, w ofercie nie było żadnego jedzenia… w zasadzie nam powiedzieli „To” – powiedział pasażer Pip w radiu 3AW: „Lot jest zbyt ciężki, aby pomieścić miejsce na pasie startowym czy coś takiego”.
Chociaż ze względu na obowiązki zawodowe w USA zdecydowała się kontynuować podróż bez toreb, lot został całkowicie odwołany o 3 nad ranem, ku frustracji klientów.
„Zeszliśmy na dół, a personel naziemny czekał, ale panował chaos, nie było żadnych wiadomości, nie było komunikacji, kiedy będzie następny lot i kiedy zostanie on zorganizowany” – powiedziała.
„Powiedzieli, że każdy z Melbourne będzie musiał wziąć taksówkę do domu”.
Pep powiedział, że kiedy czekali na pasie startowym, nie otrzymali posiłku, jedynie wodę i torbę orzechów.
Skrytykowała obsługę klienta linii lotniczej i sposób postępowania w przypadku incydentu.
„To nie jest ich pierwsze rodeo, nie mieli planu awaryjnego i nigdy nie byli na czele” – powiedział Babe.
„Musisz z nimi porozmawiać przez telefon, musisz ich dogonić, to ty musisz być tym, który próbuje uzyskać odszkodowanie lub skargę”.
Skontaktowano się z firmą Qantas w celu uzyskania komentarza.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu