Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

PlayStation oficjalnie kupuje gry Bluepoint, następna gra ma być oryginalna, a nie remake

Sony Interactive Entertainment poinformowało o przejęciu kolejnego studia – Bluepoint Games, twórców remake’u Shadow of the Colossus na PS4 oraz, ostatnio, remake’u Demon’s Souls na PS5.

Bluepoint i PlayStation od lat ściśle ze sobą współpracują, ale wieści pojawiają się po ostatnim udanym wydaniu studia, a Sony potwierdziło, że Demon’s Souls sprzedało się w ponad 1,4 miliona egzemplarzy od czasu premiery. Firma IGN rozmawiała z prezesem PlayStation Studios Hermenem Hulstem i prezesem Bluepoint Marco Thrushem, aby dowiedzieć się więcej o przejęciu, ogólnej strategii studia PlayStation oraz o tym, w jaki sposób firma Bluepoint jest przesiąknięta remasterami i przeróbkami PlayStation, ale chce odkryć oryginalne pomysły.

Bluepoint chce tworzyć oryginalne gry

Demon’s Souls został wydany dopiero w listopadzie ubiegłego roku i chociaż Bluepoint nie ogłosił oficjalnie swojej następnej gry, Thrush dał jasno do zrozumienia, że ​​studio zamierza dalej pracować nad oryginalną zawartością. Nie będzie dokładnych szczegółów na temat tego, nad czym pracuje „oryginalna zawartość” Bluepoint, więc pozostaje niejasne, czy jest to nowa gra, która jest częścią istniejącego adresu IP, czy jest to zupełnie nowa gra.

„Nasz następny projekt, pracujemy teraz nad oryginalną zawartością. Nie możemy mówić o tym, co to jest, ale jest to dla nas kolejny krok w rozwoju” – powiedział Thrush, zauważając to, nawet w przypadku powtórek, takich jak Shadow and Souls Studio tworzyło już częściowo oryginalne treści. Wyjaśnił, jak rozwój studia, zarówno pod względem dosłownej liczby pracowników, jak i rodzajów projektów, w naturalny sposób prowadzi do kolejnego kroku, zwłaszcza biorąc pod uwagę rodowód zespołu.

„Przejście od remasterów do remake’ów polegało na przetestowaniu siebie i jeszcze cięższym popychaniu się do następnego kroku”, powiedział Thrush, zauważając, że zespół miał około 15 osób podczas produkcji oryginalnego zestawu God of War, a teraz liczy około 70. , a w szczytowym momencie rozrosła się do 95 osób podczas Demon Souls (również z outsourcingiem).

„Nasz zespół to bardzo doświadczony zespół, przeciętne doświadczenie większości ludzi wynosi około 15 lat i wszyscy pochodzą z oryginalnego rozwoju. To nie jest tak, że jesteśmy grupą programistów, którzy zostali przeszkoleni do tworzenia remasterów i remasterów. Mamy W naszych sercach jesteśmy gotowi zrobić to teraz i wreszcie jesteśmy gotowi przy wsparciu Sony, aby pokazać, co możemy zrobić i pokazać, co potrafi PlayStation” – powiedział.

READ  Newcastle „skwiercząca” obcisła sukienka podczas pokazu Davida Jonesa Wiosna/Lato 22

I chociaż potencjał Bluepoint jest ekscytujący, jeśli chodzi o radzenie sobie z własną grą, nie spodziewaj się, że zobaczysz go zbyt szybko. Studio dokonało zaskakująco szybkiego zwrotu w swoich grach, pracując nad pięcioma rebootami lub remasterami dla PlayStation i licznymi outletami w ciągu ostatniej dekady, przechodząc z Remasters w 2015 r. na Shadow w 2018 r., A następnie Demon’s Souls w 2020 r.

„Kiedy pracujemy nad remake’iem, nad remake’iem, jesteśmy bardzo, bardzo szczęśliwi, że jesteśmy, w zasadzie, oryginalnym zespołem kończącym grę i mamy tę grę, a następnie musimy poprawić na kilka lat” – powiedział Thrash, zauważając, że „polskiego” to oczywiście bardzo dużo. Od pracy, oryginalnej sztuki i designu na swój sposób.

„Zaczynasz od planu, prawda? Prawdziwy oryginalny projekt, jest plan, robisz to, a potem nie jest to zabawne i zaczynasz od nowa. Więc tak, z definicji, moją domyślną odpowiedzią jest oczywiście oryginalny rozwój , to potrwa dłużej. Powinno być. W przeciwnym razie nie byłby to dobry mecz”.

Biorąc pod uwagę niedawne zobowiązania PlayStation do przygotowania się do opóźnienia gier, aby umożliwić zespołom realizację ich wizji w rozsądnym harmonogramie, Hulst twierdzi, że będzie to dotyczyć wszystkiego, co robi Bluepoint i różne inne studia Sony.

„Zawsze chodzi o tworzenie wysokiej jakości gier w zrównoważony sposób dla zespołów i ludzi w zespołach. Ponieważ oczywiście, kiedy pozyskaliśmy zespół taki jak Bluepoint, jest to dla nas gra długoterminowa, prawda? Aby uzyskać szybkie wyniki, ” powiedział Holst, wyjaśniając, że w skrócie, ostatnie opóźnienia w grach takich jak Horizon Forbidden West i Bóg wojny Ragnarok

Nie ma powodu do niepokoju.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów w rozwoju i dobrze się czuję z decyzją, którą tam podjęliśmy [with Horizon and God of War]. To sposób, w jaki ludzie myślą najpierw. Jesteśmy biznesmenami. Wszystko, co robimy, dotyczy programistów i ich zdrowia, kreatywności i dobrego samopoczucia”.

Dlaczego PlayStation nabyło Bluepoint i dlaczego chcesz mieć Bluepoint

Chociaż PlayStation i Bluepoint współpracują ze sobą od lat, Bluepoint przez cały ten czas pozostawał niezależny. Teraz to się oczywiście zmieniło, a Holst i Thrush wyjaśnili, dlaczego obaj zdecydowali się na oficjalne połączenie i umieszczenie Bluepoint pod szyldem PlayStation Studios. Wynika to w dużej mierze z chęci, aby ta współpraca była tak korzystna dla obu stron, jak to tylko możliwe, aby umożliwić studiu produkowanie najlepszych prac.

READ  James Packer odpowiada na Portret Archibalda DeSmartsa

„Bluepoint jest teraz w miejscu, w którym trudno sobie wyobrazić podmiot, który znałby PlayStation lepiej niż oni, ponieważ współpracowali z tak wieloma różnymi zespołami w swoich odrębnych franczyzach, że mogli zobaczyć programistę w świetny sposób” – powiedział Holst, wyjaśniając, że pozwoliło to zespołowi zakończyć życie Demonów, zanim naprawdę zaczną się dyskusje o opętaniu.

„Prawdopodobnie wyraziliśmy to lepiej razem, upewniając się, że Bluepoint może skupić się na swoich grach, skupić się na tym, co robią najlepiej, tworzyć niesamowite światy, rozwijać wspaniałą postać i korzystać ze wszystkich zasobów, które mamy do zaoferowania” – powiedział Holst.

Z perspektywy Thrusha obie strony tak dobrze ze sobą współpracowały, że naprawdę umożliwienie przejęcia pozwoli im kontynuować to bez rutyny.

Thrush wyjaśnił: „Uwielbiamy pracować z PlayStation przez te wszystkie lata. Nie ma nikogo innego, z kim wolelibyśmy pracować, więc zaczęliśmy rozmawiać z tymi ludźmi i po prostu się udało”. „Teraz nasza przyszłość jest bardzo świetlana. Tak jak powiedział Hermann, mamy przed sobą wszystkie te możliwości. Mamy całe wsparcie Sony. Nie musimy wyrosnąć na gigantyczne studio. Mamy dużo pomocy ze strony Sony który może teraz wypełnić wszelkie luki i utrzymać naszą kulturę studyjną”.

Co do momentu zawarcia umowy, Holst wyjaśnił, że rozmowy miały miejsce w dużej mierze po premierze Demon Souls, więc zespół mógł skupić się na oferowaniu wyłącznie PS5. Obie strony sprawdziły, dlaczego przejęcie jest korzystne, w prostych słowach, pozwala Bluepoint i Thrush jako szefowi studia skupić się bardziej na tworzeniu pożądanych doświadczeń i nie musieć się tak bardzo o to martwić. Bezpieczeństwo całego zespołu.

„W przeszłości prowadziłem również niezależne studio i zdaję sobie sprawę, że ilość pracy, którą musisz wykonać, nawet jeśli masz bliskie relacje partnerskie, przy przejmowaniu biznesu i upewnianiu się, że zabezpieczasz swoje zakłady, jest dużo energia, która w to wchodzi” – wyjaśnił Holst. „Wiem, czy zdejmiemy to z tablicy Marco i pozwolimy mu skupić się na tym, na czym chce się skupić ze swoim zespołem… Myślę, że to jest dobre dla obu stron. To jest dobre dla nich, ponieważ robią to, co kochają najbardziej, co jest wspaniałe dla nas, ponieważ Bluepoint jest bardziej skoncentrowany na tym, czego chcemy. A to jest niesamowita zawartość, niesamowite gry wychodzące z Planu.

READ  Polska umowa, uniwersalne opcje dla francuskiej formy autyzmu nie mogą powstrzymać rozmów A | Aktualności

Thrush powtórzył ten sentyment, wskazując na możliwości, jakie studio miało dla poprzednich gier, takie jak możliwość wynajęcia London Symphony do nagrywania Demon Souls lub możliwość korzystania z innych zasobów PlayStation, takich jak już istniejące studia motion capture i nie tylko.

I choć PlayStation jest ostatnio w okresie przejęć – Firesprite, Ogniwo, I Homesmark Wszystkie zostały w tym roku nabyte jako studia własne – Holst wyjaśnił, że najnowsze podejście Sony wynikało z chęci umożliwienia tym zespołom jak najlepszego wykorzystania zasobów PlayStation, które mają do dyspozycji.

„Sposób, w jaki patrzymy na naszą grupę studiów, a teraz mamy 16 wewnętrznych zespołów w ramach PlayStation Studios, jest bardzo podobny do sposobu, w jaki patrzymy na nasze gry. To musi być właściwe, musi pasować jakościowo do naszych gier. to, co robimy, to muszą być Właściwe gry. To samo z zespołami. Zespoły muszą mieć bardzo oparte na współpracy nastawienie „, powiedział Holst. „Muszą być zorientowani na jakość. Nie kupujemy zespołów tylko po to, by być większymi. Po prostu kupujemy zespoły, ponieważ czujemy, że razem, zrobimy coś, co będzie lepsze, niż gdybyśmy je rozdzielili”.

Holst wyjaśnił, że PlayStation niekoniecznie przestanie patrzeć na potencjalne przejęcia, ale studia powinny podzielać te same wartości i mogą rozszerzyć ofertę dla graczy PlayStation.

„Zawsze jesteśmy otwarci na budowanie nowych relacji lub sprowadzanie ludzi do domu, ale tylko wtedy, gdy trzymamy się nastawienia wysokiej jakości, odpowiedniego rodzaju innowacyjnych treści, nowych doświadczeń i różnorodnych doświadczeń. Ponieważ wszystkie te zespoły mają ze sobą wiele wspólnego, ale są też bardzo różne od siebie i to, co naprawdę kocham” – powiedział Holst. I myślę, że na to zasługują fani PlayStation i fani PlayStation, ta różnorodność gier wychodzących z PlayStation Studios”.


Jonathan Dornbusch jest starszym redaktorem funkcji IGN, liderem PlayStation i gospodarzem Podcast Beyond! Jest dumnym ojcem dziecka o imieniu Loki. Porozmawiaj z nim na Twitterze Umieść tweeta.