Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Po co walczyć z Oskarami i innymi nagrodami

Przez dziesięciolecia programy z nagrodami zapewniały miejsce w pierwszym rzędzie ulubionym wykonawcom telewizyjnym.

Nawet jako fani seriali komediowych i dramatów zgarniętych przez usługi transmisji na żywo, co roku można było liczyć na Oscary, Nagrody Grammy i Złote Globy, które zapewniają największe oceny telewizyjne poza NFL.

Ale w ciągu ostatniego roku rozdanie nagród nie mogło się skończyć, ponieważ pandemia przekształciła sceny w dyskretne, społecznie odległe i często hipotetyczne wydarzenia. Obie transmisje CBS TV z 63. nagród Grammy (9,2 miliona widzów 14 marca) i program NBC z 93 Złotymi Globami (6,9 miliona widzów w NBC) spadły o ponad 50% w stosunku do poziomów z 2020 roku, według Nielsena.

Nagrody Emmy – które odnotowały już gwałtowny spadek ocen w ostatnich latach, ponieważ nie świętują już apelu publiczności – pokazały, jak bardzo poziom widowni może spaść, spadając o 9% do 6,1 miliona widzów 20 września. Inne programy, takie jak American Music Awards, Country Music Assn. Nagrody i nagrody Billboard Music Awards są do najniższych w historii.

Tendencja spadkowa osłabiła oczekiwania co do rozdania Oscarów z 25 kwietnia w telewizji ABC, która pochodziła z rekordowo niskiego poziomu widowni w zeszłym roku, kiedy oglądało ją średnio 23,6 miliona ludzi. Dyrektorzy telewizyjni spodziewają się, że tegoroczna liczba obejmie od 12 do 15 milionów widzów koncertu na żywo, który pozostaje najpopularniejszym programem rozrywkowym w tym roku.

Jeśli oceny nagród telewizyjnych nie zostaną przywrócone po złagodzeniu ograniczeń pandemii, wydarzenia mogą stać się kosztownym problemem dla sieci, które je przenoszą.

Niektórzy weterani dyrektorów telewizyjnych uważali, że fragmentaryczny charakter rozrywki, przy tak wielu dostępnych usługach nadawczych, utrudnia zgromadzenie tak dużej widowni, jaką dawniej zapewniały wydarzenia.

„Myślę, że rozdania nagród mają patynę jak 100-letni świecznik i nie wszyscy Polacy na świecie to przywrócą” – powiedział Ted Harbert, były prezes NBC i ABC.

Jeszcze przed pandemią nagrody wskazywały na spadek oglądalności, ale nie w tak dramatycznym tempie, jak w przypadku seriali fabularnych. Opierając się na względnej sile telewizji, ABC, CBS i NBC zgodziły się w ostatnich latach uiszczać ogromne opłaty licencyjne w ramach długoterminowych umów na pokazywanie nagród.

Główne wydarzenia na żywo, które przyciągają widzów, są cenne dla reklamodawców, którzy chcą, aby widzowie obejrzeli ich reklamy. Oferty zapewniają także swoim sieciom platformę promocyjną dla innych programów.

W 2016 roku ABC, spółka zależna Walta Disneya, podpisała mega 10-letnią umowę, która zapłaci Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej ponad 1 miliard dolarów za prawa do emisji Oscarów do 2028 roku. Od tego czasu sieć jest domem dla Oscarów. 1976.

READ  Disney o marketingu Sony „Spider-Man”

CBS jest w trakcie 10-letniej umowy, która w ostatnich latach zapłaciła Recording Academy około 57 milionów dolarów rocznie za prawa do transmisji Grammy TV. Według Standard Media Index, przychody z reklam dla tego programu prawdopodobnie będą mniejsze niż 66 milionów dolarów, które sieć wycofała do 2020 roku.

CBS dążyło do zdobycia Złotych Globów, gdy stały się one dostępne w 2018 roku, zmuszając NBC do prawie trzykrotnego zwiększenia rocznej opłaty. NBCUniversal zgodził się wypłacić pieniądze Hollywood Foreign Press Assn. A Dick Clark Productions około 60 milionów dolarów rocznie do 2026 roku w zamian za prawa telewizyjne – spadek z około 21 milionów dolarów rocznie w 2018 roku. Zamienił wydarzenie w lidera strat dla sieci.

Chloe Chow odbiera nagrodę reżyserską za film „Nomadland” za pośrednictwem wideo podczas 78. Złotych Globów.

(NBC)

NBC wkroczył w 2021 r., Spodziewając się, że Złote Globy będą na minusie. Dane SMI pokazały, że sieć uzyskała 33,8 miliona dolarów przychodów z reklam w ramach programu – o 26% mniej niż w poprzednim roku.

(HFPA – która jest obecnie pod ostrzałem z powodu braku różnorodności jej członków – przekazała NBC 20 milionów dolarów cięć w celu złagodzenia straty, według osoby zaznajomionej z umową, która nie była upoważniona do komentowania. Sieć odmówiła komentarza.)

ABC spodziewa się, że przychody z tegorocznej transmisji Oscarów spadną z 15 milionów do 20 milionów dolarów, według osoby zaznajomionej z dyskusjami, która nie była upoważniona do komentowania.

Według danych SMI, w zeszłym roku ABC otrzymało 108,8 miliona dolarów przychodów z reklam telewizyjnych w ramach ceremonii wręczenia Oscarów. Disney widzi również przychody z reklam ze sprzedaży we własnych stacjach telewizyjnych i transmisji na żywo na Oscars.com, a także otrzymuje rekompensatę za swoją międzynarodową dystrybucję.

Doug Hochstadt, starszy wiceprezes ds. Przychodów i zarządzania przychodami w Disney ABC Television Group, pomimo spodziewanego spadku liczby widzów tegorocznych Oscarów, powiedział, że dzięki wieloletnim umowom sieć zdołała utrzymać się na poziomie zbliżonym do poprzednich cen reklam. uderzyło to w niektórych reklamodawców. Sieć nie gwarantuje wielkości widowni firmom, które w przeszłości płaciły do ​​2 milionów dolarów za 30 sekund.

READ  Współzałożyciel Kool & the Gang Dennis „Dee Tee” Thomas umiera w wieku 70 lat

„Oskary są prywatne – chodzi o jakość widowni, która ją obserwuje i poziom uwagi” – powiedział Hochstadt. „To widzowie, którzy nie pojawiają się cały czas w telewizji. Jest tylko kilka miejsc, do których można dotrzeć, a Oscary nadal są jednym z takich miejsc”.

Według najnowszego sprawozdania finansowego Academy of Motion Picture Arts and Sciences, ABC ma zapłacić 119 milionów dolarów za Oscary w tym roku i 124 miliony dolarów w 2022 roku.

Zapytany o wyzwania stojące przed telewizją w tym roku, Rob Mills, wiceprezes wykonawczy Unregistered and Alternative Entertainment w Walt Disney Television, powiedział: „Oskary to złoty standard – więc zawsze znajdziemy wyjątkowe i niesamowite sposoby na dostarczenie wieczór, który celebruje filmy, które nas łączą, i zrobimy to w pewien sposób. To totalnie bawi widzów w domu ”.

Jednak tegoroczni producenci programów do Oscara, Steven Soderberg, Stacy Sher i Jesse Collins, wyraźnie starają się unikać ograniczeń wirtualizacji. Nominowani do Oscara zostali poinformowani w zeszłym miesiącu w e-mailu, że nie będą mieli możliwości odebrania nagrody za pośrednictwem Zoom i muszą uczestniczyć w koncercie odbywającym się na Union Station i Dolby Theatre, aby wziąć udział w obchodach.

Wiadomość e-mail brzmiała: „Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim osobiście bezpieczny i przyjemny wieczór, a także wszystkim milionom fanów filmów na całym świecie, i uważamy, że domyślne ustawienie zmniejszy te wysiłki”. .

Dyrektorzy sieci, którzy nie byli upoważnieni do publicznego omawiania sytuacji, jako główny powód obniżenia w tym roku innych nagród, podali użycie Zoom i brak publiczności na żywo ze względu na protokoły zdrowotne.

„Nie lekceważ tego, co przynosi publiczność” – powiedział weteran sieci, który brał udział w wielu rozdaniach nagród. „Widzowie tworzą obraz dla widzów, który sprawia, że ​​czują się, jakby byli na wydarzeniu, na które nie mogli dostać biletu”.

Zainteresowanie tegorocznymi wydarzeniami wzrosło ze względu na ograniczenie pandemii, chodzenie do kin w teatrach i występy artystów muzycznych na żywo. Po zamknięciu miejsc pracy mniej było też fajnych rozmów o filmach, telewizji i muzyce.

Odpowiedź może nie nadejść, czy tegoroczny pozorny spadek jest przejściowy do 2022 czy 2023 roku – kiedy to fani będą mogli wrócić do kin i na koncerty z wielkim rozmachem.

„Kiedy już pozbędziesz się tego nawyku, trudno będzie go odzyskać” – powiedział Preston Beekman, były konsultant ds. Mediów w Fox i NBC.

READ  Bob Dylan z lat 80-tych i wciąż wiejący na wietrze

Zakłócenie, które nastąpiło wraz z epidemią, jest uzupełnieniem sejsmicznych zmian w nawykach oglądania, które ograniczyły tradycję uczestniczenia w trzygodzinnej transmisji na żywo oraz nagród.

W 2014 roku, kiedy Ellen DeGeneres pracowała jako reżyserka, rozdanie Oscarów zgromadziło 42 miliony widzów.

Od tego roku liczba osób, które śledzą transmisje na żywo, aby oglądać transmisje na żywo i kanały telewizji kablowej, systematycznie spadała wraz ze wzrostem popularności transmisji na żywo. Według Nielsena w sezonie 2015-2016 średni odsetek osób, które oglądały telewizję w godzinach największej oglądalności, wyniósł 35,7%. W obecnym sezonie 2020-21 liczba ta spadła do 25,3%.

Spadek był najbardziej dotkliwy wśród widzów w wieku 18-49 lat, czyli grupy demograficznej preferowanej przez reklamodawców. W latach 2015–2016 średnio 29,6% tej grupy oglądało w czasie największej oglądalności. W obecnym sezonie telewizyjnym odsetek ten spadł do 16,2%.

„Młodsi widzowie nie oglądają po prostu telewizji” – powiedział Harbert.

Podczas pandemii coraz starsi widzowie odkrywają transmisję, co może z czasem doprowadzić do wzrostu tradycyjnej emisji telewizyjnej.

Media społecznościowe również prześlizgnęły się, aby obejrzeć rozdanie nagród. Raporty w czasie rzeczywistym na różnych platformach ujawniają zwycięzców, podkreślając dyskurs, reakcje publiczności i designerskie ubrania noszone na czerwonym dywanie.

Twitter, Facebook i Instagram zminimalizowały dwuznaczność wielu gwiazd, a niektóre zapewniają fanom stałą dietę przyziemnych informacji o ich życiu, dzięki czemu nagradzane programy stają się zbędne.

Ponadto, chociaż nie ma sposobu, aby zmierzyć wpływ na oglądanie, sieci przeprowadziły badania pokazujące, że niektórzy członkowie społeczeństwa nie chcą słyszeć, jak gwiazdy prezentują swoje polityczne stanowisko w programach.

Chociaż gwiazdy wykorzystywały Oscary jako forum polityczne, sięgając czasów, gdy Marlon Brando wysłał na scenę rdzennego amerykańskiego aktywistę, aby odmówił przyznania mu nagrody dla najlepszego aktora w 1973 roku, dzisiejsza polaryzowana politycznie publiczność ma wiele innych opcji oglądania.

W ostatnich latach wręczenie Oscarów musiało zmierzyć się z członkami Akademii, którzy w ostatnich latach wolą mniejsze filmy o niszowym charakterze, a historia pokazuje, że widzowie inwestują więcej w telewizję, która świętuje sukcesy na dużą skalę. (Widownia Oscarów wzrosła o 12% w 2019 r., Kiedy „Zielona Księga” i „Czarna Pantera”, oba z kas, otrzymały wiele nominacji).

W zeszłym roku uczestnicy konkursu na najlepszy film, taki jak „Nomadland”, „Minari” i „Mank”, znaleźli entuzjastyczną, ale niewielką publiczność. Platformy nadawcze były głównym medium dystrybucji, co oznaczało, że musiały konkurować z tysiącami innych programów telewizyjnych i filmów, aby przyciągnąć uwagę publiczności.

Autorka Timesa, Meg James, przyczyniła się do powstania tego raportu.