Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Pochowany (2022) – recenzja filmu

Pochowany (2022) – recenzja filmu

pogrzeb2022.

Scenariusz i reżyseria Ben Parker.
W rolach głównych: Charlotte Vega, Barry Ward, Daniel Renton Skinner, Bill Milner, Harriet Walter, Tom Felton, Christian Oxkola, David Alexander, Niall Murphy, Esther Konto, Pashka Forrest i Hendrik Tombert Jr.

Wniosek:

Niewielka grupa rosyjskich żołnierzy ma za zadanie przetransportować odkopane szczątki Hitlera do Stalina w Moskwie.

Biorąc pod uwagę, jak rozpowszechnione są i nadal są historie o II wojnie światowej, najciekawsze historie czasami pochodzą z fikcji historycznych i scenariuszy „co jeśli”. Trudno też sobie wyobrazić, żeby ktoś, kto kocha filmy, natknął się na scenarzystę/reżysera Bena Parkera pogrzeb I podsumowując jej przyciągającą uwagę fabułę, nie wydaje się jej zagadkowa. W ostatnich dniach wojny niewielki rosyjski kontyngent miał za zadanie przetransportować tajne towary do Stalina. Tak, nie zdają sobie sprawy, że mają gnijące zwłoki Adolfa Hitlera w pudełku, które może być również trumną.

Oficer KGB Prana Vasilieva (Charlotte Vega jest zdeterminowana i pełna przekonania) jest maksymalnie skupiona na misji (zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak dużą rolę przybiera postać), ale jest otoczona przez wątpliwą grupę. Jest kapitan, który szybko się poddaje i udaje się do pobliskiej wioski i marnuje czas nękając kobiety, nieśmiały i powściągliwy żołnierz, który nigdy nie wydaje się być wypróbowany w bitwie, oraz kilku innych towarzyszy, którzy wtapiają się w tło bez większej osobowości. . Jedynym innym szlachetnym, zaradnym i godnym zaufania facetem jest Tor (Barry Ward), który tak naprawdę otrzymał swój przydomek od zabicia kogoś młotkiem, ale także odczuwa skutki PTSD.

Niemcy mają też świadomość, że ten proces trwa, ponieważ Wilki (niemieckie siły oporu działające za liniami wroga) mogą w każdej chwili uderzyć. Aby temu przeciwdziałać, Rosjanom polecono zakopywać ładunek co noc przed rozbiciem obozu i spaniem; Nie ma znaczenia, czy umrą, tylko nie pozwól, aby ciało wróciło do niemieckiej własności, kształtując w ten sposób historię według własnego uznania. Te surowe zasady są jednym ze sposobów na podniesienie stawki dla tej zdradzieckiej misji, która naturalnie się wzmacnia, gdy wszystko idzie na boki i wszyscy zdają sobie sprawę, po czym jeździli i krążyli.

READ  Recenzja filmu: Aline Magazine - SLUG

Jedynym minusem jest to, że zwłoki Hitlera są nieco nieistotne dla rozwijających się wydarzeń, ale tekst jest wystarczająco ostry, aby tkać przemyślane wątki dotyczące samej wojny, ludzkości skazanej na powtórzenie się i starannie przemyślanego związku między Praną i Gauntem (Tom Felton). wieśniak Polak zmuszony do walki z Niemcami w czasie wojny. Nie zagłębiasz się w niektóre z tych tematów, aby stworzyć coś głębokiego, ale mimo to są one wciągające i dobrze napisane.

Jest też krótki, niepotrzebny kącik horroru, który zawiera halucynacje. Komentowanie wyboru tych żołnierzy jeden po drugim jest zarówno przerażające, jak i trzymające w napięciu (podwójnie tak w imponującym projekcie produkcyjnym i przynajmniej jednym przykładzie efektów złowrogiego makijażu krwi). jeśli coś się stanie, pogrzeb To cały film wojenny, który czasami mądrze przestaje rozważać człowieczeństwo tych postaci i koszt wojny.

pogrzeb Ma też mroczny komediowy talent, zwłaszcza gdy niemiecki żołnierz próbuje stworzyć film, który fałszywie przedstawia prawdę o ciele Hitlera. Zastanów się też, że jest to niewygodny śmiech, biorąc pod uwagę, jak bardzo współczesna polityka polega na przekształcaniu powieści w dochodowe kłamstwa, być może bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Historia jest zarezerwowana przez spojrzenie na Pranę jako starą kobietę (Harriet Walter) po upadku Związku Radzieckiego i radzenia sobie z neonazistowskim intruzem (David Alexander). Jest to zbyteczne, ale wzmacnia ostrość tych cech i służy jako dobre ustawienie stołu do napiętej, pełnej kul akcji filmu B.

Ocena migotania legendy – Film: ★ ★ ★ / Film: ★ ★ ★

Robert Cogder jest członkiem Chicago Society of Film Critics oraz Critics’ Choice Association. Jest także redaktorem Flickering Myth Reviews. Sprawdź tutaj nowe recenzje, śledź mnie Świergot lub litrowe pudełko dlub napisz do mnie na [email protected]

https://www.youtube.com/watch?v=embed/playlist

READ  Wybrzeże Moskitów, Jedno z nas kłamie, Akademia Wampirów