Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Polska firma iPresso oferuje natywny kreator czatów dla WhatsApp

komunikat prasowy

Opublikowano 4 lipca 2023 r

iPresso, polska platforma do automatyzacji marketingu, wprowadziła pierwszą na świecie wysoce zaawansowaną integrację z WhatsApp. Rozwiązanie iPresso umożliwia firmom tworzenie niestandardowych scenariuszy komunikacji z uwzględnieniem innych kanałów (np. strona rezerwacji lotów czy rozmowa z konsultantem).

Skrypt rozmowy jest w pełni konfigurowalny, można go zaprojektować od podstaw i dostosować do każdego klienta/użytkownika. Cała rozmowa może odbywać się w czasie rzeczywistym lub można ją zaplanować na później. Przeczytaj więcej o tej integracji poniżej.

Naciskam (https://www.ipresso.com/) to profesjonalna platforma do automatyzacji marketingu. Z systemu korzystają największe marki w Polsce (m.in. Danone, Warner Discovery, Grupa Żywiec, eSky). iPresso to program dopasowujący i automatyzujący komunikację w różnych kanałach. Jak dotąd dostępne są e-maile, SMS-y, płatności internetowe i internetowe, płatności mobilne i smart TV. Nową i innowacyjną funkcją iPresso jest natywna integracja z WhatsApp – gdzie przy zautomatyzowanym czacie odbiorca ma możliwość wyboru odpowiedzi, podobnie jak w przypadku chatbotów.

Co więcej – scenariusze rozmów i kampanie na WhatsApp można konfigurować bez znajomości programowania, dzięki intuicyjnemu kreatorowi w systemie iPresso.

Integracja odbywa się we współpracy z Vonage, bezpośrednim partnerem Meta.

Wiele firm MarTech i CRM (Salesforce, Braze itp.) zapowiadało integrację swoich systemów z WhatsApp, ale iPresso zrobiło to jako pierwsze na tym poziomie.

„Pierwsi klienci korporacyjni i największe marki już przygotowują się do kampanii z wykorzystaniem nowego kanału komunikacji. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało nam się zrobić.” – Michał Wojciechowski, CEO, iPresso SA: „Cały zespół ciężko pracował, aby dostarczyć to rozwiązanie na najwyższym poziomie, a zaangażowanie Vonage jeszcze bardziej nas zmotywowało” – dodaje Michał Wojciechowski.

„Wygląda na to, że jako pierwsi oferujemy w pełni intuicyjny i kompleksowy kreator kampanii WhatsApp (tj. niewymagający ingerencji programisty). iPresso wnosi nową jakość do branży w zakresie komunikacji konwersacyjnej.” – podkreśla Marek Wallach, prezes Frontend iPresso.

READ  Rebel Wilson przychodzi ze swoją lesbijską dziewczyną Ramoną Agrumą

WhatsApp ma ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie. Wprowadzony na rynek przez Meta, WhatsApp Business daje markom nowe możliwości łączenia się z odbiorcami i pozwala użytkownikom na bardziej spersonalizowany przekaz, na który mogą wpływać bezpośrednio, zamiast, powiedzmy, zwykłych reklam.

WhatsApp Business otwiera przed markami nowe możliwości komunikacji z odbiorcami, a użytkownikom zapewnia bardziej spersonalizowane komunikaty reklamowe, na które również oni mają bezpośredni wpływ (w przeciwieństwie do np. zwykłych reklam).

iPresso SA jest polską firmą technologiczną (z siedzibą w Katowicach) z ponad 10-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań do automatyzacji marketingu opartych na marketingu kontekstowym dla klientów B2C, B2B i e-commerce. Klienci iPresso działają w sektorach dóbr konsumpcyjnych, usług finansowych, mediów i rozrywki, podróży, edukacji i e-commerce.

Wyjaśnienie wideo WhatsApp iPresso ENG: https://www.youtube.com/watch?v=EW1EXW4k1cI

Logo iPresso i inne materiały: https://www.ipresso.com/press

Połączenie z mediami
Nazwa firmy: Ipresso SA
osoba kontaktowa: Michał Wojciechowski
e-mail: Wyślij e-mail
naród: Polska
strona internetowa: https://www.ipresso.com