Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Polski Canal Sportowy uruchomił platformę OTT

Kanał Sportowy, jeden z najpopularniejszych kanałów YouTube w Polsce, uruchomił własną platformę OTT.

Oparte na Redge Media for Lifestyle, jest to kompletne rozwiązanie do przesyłania strumieniowego wideo, idealne dla osób mających wpływ na wideo, które szukają bezproblemowego sposobu na stworzenie w pełni konfigurowalnej, łatwej w zarządzaniu usługi wideo dla swojej społeczności. Zapewnia płynne dostarczanie wideo, bezpieczeństwo treści i codzienne wsparcie biznesowe. Umożliwia pełną monetyzację zarówno transakcyjną, PPV, jak i AVOD oraz integruje narzędzia społecznościowe z funkcjami interaktywnymi. KanalSportowy.pl działa na platformie Redge Media na zasadzie end-2-end w ramach wieloekranowych aplikacji usługi, w tym szeregu podłączonych telewizorów.

Komentując rozwój, prezes Canal Sportovi Maciej Sawicki powiedział: „Nasza własna platforma jest odpowiedzią na oczekiwania naszych odbiorców. Oferujemy im najwyższej jakości produkt opracowany we współpracy z renomowanym partnerem technologicznym Redge Technologies. YouTube jest naszym strategicznym kanałem dostarczania treści, jednak nasza własna platforma będzie oferować ekskluzywne treści i formaty wideo niedostępne nigdzie indziej, a także będzie miejscem wydarzeń sportowych na żywo, przy jednoczesnym nabyciu pewnych praw”.

Justina Borzusek, dyrektor ds. sprzedaży na rynkach pionowych, Redge Technologies, dodała: Nasze nowe wdrożenie oznacza, że ​​Redge Media for Lifestyle może z powodzeniem wspierać twórców treści, oferując platformę strumieniowania wideo w modelu white-label. W oparciu o przejrzysty model udziału w przychodach, który umożliwia ekonomiczne przetwarzanie dowolnych treści wideo. Interaktywne funkcje społecznościowe odpowiadają na potrzeby współczesnego widza – tworzymy technologię wywołującą emocje.

Kanał Sportowy jest jednym z najchętniej subskrybowanych internetowych kanałów społecznościowych o tematyce sportowej w Polsce, osiągając łącznie 900 000 subskrybentów i blisko 600 mln wyświetleń wideo.

KanalSportowy.pl jest już dostępny za pośrednictwem rozwiązania do strumieniowego przesyłania wideo Redge Media for Lifestyle i będzie współpracował z kanałem YouTube. Wszystkie treści są dostępne w aplikacji mobilnej Kanał Sportowy, do pobrania w Google Play i App Store. Wkrótce pojawi się również aplikacja na telewizory smart.

READ  Wzrasta polskie poparcie dla energetyki jądrowej: Polityka jądrowa