Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Poonam Dillon za serię powrotów „Del Picard”

Weteran Bollywoodzkiej aktorki Poonam Dhillon powróci z serialem internetowym zatytułowanym „Dil Bekarar”, który zostanie wypuszczony na Disney+ Hotstar. Dillon nigdy nie aspirowała do miana gwiazdy numer jeden, ponieważ wierzy, że jeśli biegasz za liczbami, tak naprawdę nie spodoba ci się proces uczenia się. W ekskluzywnym wywiadzie dla programu Outlook aktorka opowiedziała o swoim powrocie na platformę OTT, podziałach wiekowych w Bollywood i trudnościach z uzyskaniem grubych ról dla aktorów po pewnym wieku, jak w Hollywood.

Fragmenty:

Po pracy w kilku filmach podczas swojej kariery, jakie było doświadczenie pracy nad internetowym serialem „Dil Bekarar”?

Spodziewałem się, że będzie inaczej, ale czuję, że całe doświadczenie było satysfakcjonujące, muszę powiedzieć, ponieważ pracowałem z ludźmi, z którymi czułem się komfortowo. Reżyser Habib Faisal jest na liście życzeń większości aktorów. Raj Babbar był moim partnerem w wielu filmach, potem był tam też Padmini Kolhapuri. Dzięki temu stała się bardzo wygodną grupą ludzi do pracy. Jedynym problemem była epidemia. Dla wszystkich aktorów lat 80-tych wspólne kręcenie filmu było dla nich czymś w rodzaju ponownego spotkania. Wszyscy nadrabialiśmy zaległości po długim czasie. A tworzenie ery lat 80-tych było świetną zabawą, ponieważ program internetowy został osadzony w latach 80-tych.

Jak zmieniała się sztuka aktorska na przestrzeni lat?

To, co jest dziś potrzebne, to aktorstwo absolutnie naturalne, bynajmniej nie przesadnie dramatyczne. Dialogi nie są prowadzone jako „dialogi”, ale jako wypowiedziane słowa. Sposób kręcenia jest również inny, ponieważ nie ma teraz żadnych cięć, a cała scena jest kręcona w jednym ujęciu. To było coś nowego, musiałem poznać całą scenę i być na miejscu. W naszych czasach jesteśmy przyzwyczajeni do kręcenia małych fragmentów z przerwami, więc nigdy nie musimy od razu rozgryźć całej sceny. W dzisiejszych czasach musisz znać swoje linie od początku do końca. Dziś jest bardziej realistycznie. W naszych czasach, nawet gdybyśmy musieli pokazać slumsy, staralibyśmy się nadać mu odrobinę. Teraz jest wiele ciekawych ról. Istnieje wiele różnych postaci, w które możesz grać, ponieważ jesteś bohaterką, która zwykle jest prototypem. Cieszę się, że nie muszę tańczyć wokół drzew.

READ  Ogłoszono datę 12. Dorocznego Dnia Dyngus

Wspomniałeś kiedyś, że nigdy nie aspirowałeś do miana „pierwszej” gwiazdy. Dlaczego?

Jeśli starasz się być numerem jeden, w jakiś sposób prosisz się o niepokój i frustrację, a jakoś nie podoba ci się to, co robisz. Jesteś zajęty obserwowaniem kogoś przed tobą lub za tobą. Kiedy mówisz również o sporcie, aspirujesz do bycia najlepszym, ale nie zawsze może to dotyczyć rywalizacji. Kiedy zacząłem grać, czułem, że w tamtym czasie nic nie wiedziałem o rzemiośle, więc byłem zajęty nauką. Cokolwiek osiągnąłem w życiu, przeszedłem przez to całkiem gładko i zostałem doceniony za dobrą pracę. Zawsze chciałem wykonywać lepszą pracę i doskonalić swoje rzemiosło, ale nie pod względem liczb. Miałem szczęście pracować z supergwiazdami takimi jak Sanjeev Kumar, Amitabh Bachchan, Kamal Hassan i Rishi Kapoor. Wszyscy byli aktorami, którzy mnie zainspirowali.

Jeśli chodzi o dyskryminację ze względu na wiek w Bollywood, jak trudno jest kobiecie znaleźć pracę po pewnym wieku?

To zależy od tego, czego szukasz. Jeśli nadal szukasz romantycznych ról i ładnie się ubierasz, tak jak ja 35 lat temu, oczywiście będę rozczarowany. Ale tak, jeśli porównasz ten scenariusz do Hollywood, jeśli chodzi o zdobywanie mięsistych ról dla kobiet po czterdziestce lub pięćdziesiątce, opcji jest zdecydowanie mniej. Ale dzięki OTT rzeczy zdecydowanie się otwierają. W OTT mamy role i postacie zaprojektowane specjalnie dla kobiet i mężczyzn w wieku 40, 50, 60 i 80 lat. Widzę zachodzącą zmianę.