SEGA może być kolejnym wydawcą w kolejce, który podniesie ceny swoich gier, aby dopasować je do zakresu ustalonego przez PlayStation, Xbox, Square Enix, EA i inne.
Jak wspomniałem VGCDyrektor generalny Sega Sammy Haruki Satomi i dyrektor finansowy Koichi Fukazawa odpowiedzieli niedawno na pytanie o możliwość podniesienia cen przez firmę SEGA. Pytanie i odpowiedź Po ogłoszeniu wyników firmy za 23 rok obrotowy. Pytanie wynikało ze znacznego wzrostu cen jednostkowych według danych SEGA w porównaniu z rokiem poprzednim.
„Na globalnym rynku tytuły gier AAA na konsole sprzedawały się przez wiele lat za 59,99 USD, ale gry w cenie 69,99 USD pojawiły się w zeszłym roku” – powiedziała Sega w swojej odpowiedzi. „Lubimy przeglądać ceny książek, które naszym zdaniem są współmierne do wzrostu cen, jednocześnie obserwując warunki rynkowe”.
Dodał również, że ceny jednostkowe pojawiły się wyższe w kalkulacji planów ze względu na pojawienie się niektórych tytułów w usługach abonamentowych, ponieważ uwzględniono również wartość umów.
Chociaż odniesienia do nowej ceny poprzedniej standardowej edycji gry wynoszącej 59,99 USD i nowej stawki 69,99 USD nie do końca przekładają się tutaj na australijskie ceny, oznacza to, że możemy zobaczyć kolejną premierę Sonic, Persona lub Like a Dragon za 115 USD – 125 USD, Jeśli SEGA uzna, że jej flagowe tytuły „pasują”, cena wzrasta.
Takie posunięcie postawiłoby SEGA w lidze z PlayStation, Activision, EA, Square Enix, Microsoftem, a nawet Nintendo w wydawaniu gier po wyższej cenie, do której większość odbiorców jest przyzwyczajona. Ponownie, w zależności od tego, gdzie mieszkasz (*krzyczy w Australii*).
Biorąc pod uwagę, że firma właśnie przejęła fińską firmę telefonii komórkowej i twórcę Angry Birds, Rovio, za 775 milionów dolarów (około 1,15 miliarda dolarów australijskich), prawdopodobnie nie zaszkodziłoby kilka dodatkowych dolarów na każdym z jej największych wydań.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort