Ekspert ds. marki i innowacji Akcelo został mianowany agencją kreatywną ukochanej australijskiej firmy SPC Global zajmującej się szybko zbywalnymi towarami konsumenckimi.
Akcelo będzie kierować strategią, kreatywnością i projektowaniem w portfelu kluczowych marek, w tym SPC, Goulburn Valley i Ardmona.
To partnerstwo jest kontynuacją działań Akcelo mających na celu wprowadzenie na rynek marki SPC Street Eats w zeszłym roku, przy czym dla wielu marek trwają już prace nad nową strategią i opakowaniami.
„To naprawdę ekscytujący czas dla SPC i mamy duże cele na rok 2024” – mówi Peta Alsop, dyrektor ds. marketingu w SPC. „Akcelo rozumie naszą działalność oraz wyzwania i możliwości, przed którymi stoimy. Przekłada te potrzeby na odważną, znakomitą pracę, i to jest ich sekretny sos.Jesteśmy pewni, że innowacyjne podejście i odważne myślenie Akcelo pomogą nam wprowadzić SPC w kolejną ekscytującą fazę.
„Nie jest przesadą stwierdzenie, że SPC to kultowa australijska marka i wszyscy jesteśmy bardzo podekscytowani, że zaufali Akcelo, aby pomóc im w realizacji ich ambitnych planów rozwoju” – mówi John Kenyon, partner zarządzający Akcelo w Melbourne. „ Nie możemy się doczekać, aż odkryjemy korzyści płynące z prawdziwie nowoczesnego podejścia”. Wprowadzanie na rynek niektórych z ulubionych australijskich produktów i docieranie z nimi do zupełnie nowego pokolenia konsumentów.
„To zbiór fantastycznych marek z udokumentowaną historią wprowadzania na rynek dzieł definiujących kategorię” – mówi Aden Hepburn, dyrektor generalny Akcelo. „W SPC duże są ambicje twórcze, a możliwości innowacji są nieograniczone. Nie możemy poczekaj, aż zaczniesz”.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort