Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

SPC powołuje Akcelo na nową agencję kreatywną – Campaign Brief

SPC powołuje Akcelo na nową agencję kreatywną – Campaign Brief

| | Bez komentarza

Ekspert ds. marki i innowacji Akcelo został mianowany agencją kreatywną ukochanej australijskiej firmy SPC Global zajmującej się szybko zbywalnymi towarami konsumenckimi.

Akcelo będzie kierować strategią, kreatywnością i projektowaniem w portfelu kluczowych marek, w tym SPC, Goulburn Valley i Ardmona.

To partnerstwo jest kontynuacją działań Akcelo mających na celu wprowadzenie na rynek marki SPC Street Eats w zeszłym roku, przy czym dla wielu marek trwają już prace nad nową strategią i opakowaniami.

„To naprawdę ekscytujący czas dla SPC i mamy duże cele na rok 2024” – mówi Peta Alsop, dyrektor ds. marketingu w SPC. „Akcelo rozumie naszą działalność oraz wyzwania i możliwości, przed którymi stoimy. Przekłada te potrzeby na odważną, znakomitą pracę, i to jest ich sekretny sos.Jesteśmy pewni, że innowacyjne podejście i odważne myślenie Akcelo pomogą nam wprowadzić SPC w kolejną ekscytującą fazę.

„Nie jest przesadą stwierdzenie, że SPC to kultowa australijska marka i wszyscy jesteśmy bardzo podekscytowani, że zaufali Akcelo, aby pomóc im w realizacji ich ambitnych planów rozwoju” – mówi John Kenyon, partner zarządzający Akcelo w Melbourne. „ Nie możemy się doczekać, aż odkryjemy korzyści płynące z prawdziwie nowoczesnego podejścia”. Wprowadzanie na rynek niektórych z ulubionych australijskich produktów i docieranie z nimi do zupełnie nowego pokolenia konsumentów.

„To zbiór fantastycznych marek z udokumentowaną historią wprowadzania na rynek dzieł definiujących kategorię” – mówi Aden Hepburn, dyrektor generalny Akcelo. „W SPC duże są ambicje twórcze, a możliwości innowacji są nieograniczone. Nie możemy poczekaj, aż zaczniesz”.

READ  Nadanie nowego znaczenia koncepcji „zabawy jedzeniem” – Monash Lens