Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Strategia wieloformatowa napędza ekspansję SPAR w Polsce

SPAR Strategia wieloformatowa, Firma stwierdziła, że ​​włączenie sklepów należących i prowadzonych przez niezależnych detalistów jest impulsem do jej ekspansji w Polsce.

Strategia obraca się wokół lokalnych przedsiębiorców i dostawców i oferuje konsumentom dobre doświadczenia zakupowe dzięki szerokiej gamie nowych produktów i składników pozyskiwanych lokalnie.

SPAR otworzył niedawno nowe supermarkety w Warszawie i Wrocławiu, każdy o powierzchni handlowej ok. 500 mkw.

Oba sklepy oferują lokalnie wytwarzane produkty i delikatesy ukierunkowane zarówno na potrzeby mieszkańców, jak i turystów.

Asortyment pieczywa obejmuje wypieki sklepowe oraz wypieki pochodzące z lokalnych piekarni.

Przedsiębiorczość lokalna

Komentując plan ekspansji, Wayne Hodgson, prezes zarządu, powiedział: „Stale budujemy sieć i szukamy nowych lokalizacji, aby wspierać naszych niezależnych detalistów.

„Stawiamy na polskich przedsiębiorców – nasi detaliści i producenci to w większości firmy rodzinne z tradycjami. Na naszych półkach sklepowych klienci mogą znaleźć wiele dobrej jakości polskich produktów oraz najlepszej jakości produkty marki własnej SPAR”.

Detalista otworzył również sklep spożywczy w Bagano, który oferuje szeroki wybór owoców i warzyw, świeże mięso i wędliny.

Jest to drugi w mieście sklep SPAR, skupiający się na zakupach doładowujących o powierzchni sprzedaży 167 mkw.

Rozbudowa sieci

W marcu tego roku SPAR otworzył kilka supermarketów Eurosbar w różnych częściach kraju, w tym własne punkty sprzedaży i niezależne sklepy.

Wśród tych otwarć znalazł się supermarket Eurosbor o powierzchni 1400 metrów kwadratowych w Bośni, dawny outlet Pyotr i Powell.

Sklep obsługuje ponad 20000 SKU, w tym mieszankę artykułów spożywczych i świeżych produktów. Specjały od lokalnych dostawców uzupełniają asortyment importowanych produktów – dodał SPAR.

W asortymencie nowości znajdują się owoce i warzywa, sery, ryby, wyroby piekarnicze i cukiernicze, a sektor gotowych do spożycia oferuje popularne lokalne specjały.

Sklep jest wyposażony w nowoczesne systemy chłodnicze i oświetleniowe, a w piekarni i nowych zakładach produkcyjnych wykorzystywane są naturalne składniki, które poprawiają otoczenie sklepu.

READ  Drużyna NENT zwyciężyła w Pucharze Świata Kobiet dla Polski

Po otwarciu sklepu w Bośni, w Gdańsku pojawił się kolejny supermarket EUROSPAR, który został zastąpiony przez sieć Pyotr i Powell.

W Toruniu niezależny detalista przekształcił dwa sklepy Piotr i Pawel na format supermarketu EUROSPAR.

SPAR Polska dodał, że chce utrzymać tempo wzrostu przez cały rok i liczy na współpracę z niezależnymi detalistami.

© 2021 European Supermarket Magazine – Dowiedz się więcej Etykieta osobista Historie, klikając tutaj. Artykuł autorstwa Dayita Das. Kliknij Rejestracja Rejestrować ESM: European Supermarket Magazine.