a Woolworths Klient podzielił się swoimi obawami po dokonaniu rozczarowującego odkrycia podczas niedawnego zakupu mięsa.
Podczas publikowania na Facebooku kupujący Philippe był rozczarowany po otwarciu paczki z stek z udźca jagnięcego.
Chociaż pudełko zawierało cztery steki, Philip zauważył, że jeden z nich wydawał się być w większości tłusty.
Następnie twierdził, że wątpliwy stek z jagnięciny został zamaskowany przez opakowanie mięsa.
„Muszę kochać ten kawałek ukryty pod etykietą” – napisał w swoim poście na Facebooku.
Jeden z użytkowników mediów społecznościowych skomentował, że stek był „jak 80% tłuszczu”.
Woolworths odpowiada
Rozmawiając z 7NEWS.com.pl, a Woolworths Rzecznik powiedział, że supermarket był rozczarowany doświadczeniem kupującego.
„Jesteśmy dumni z dostarczania naszym klientom wysokiej jakości kawałków mięsa i jesteśmy rozczarowani, widząc to”, powiedział rzecznik. „Jeśli nasi klienci są rozczarowani jakością naszego świeżego mięsa, zachęcamy ich do zwrotu do lokalnego sklepu w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy”.
7NEWS.com.pl Zdaje sobie sprawę, że etykiety na produktach Woolworths są nakładane maszynowo.
Uważa się, że Woolworths prowadzi śledztwo w sprawie tego incydentu i zamierza kontynuować go ze swoim partnerem produkującym mięso.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu