UnLtd rozpoczęło swoją pierwszą bezpłatną kampanię w Zachodniej Australii na rzecz Dismantle, młodzieżowej organizacji non-profit.
Social Purpose UnLtd rozpoczęło swoją pierwszą opartą na przemyśle kampanię w Zachodniej Australii, aby rozmontować młodzieżową organizację non-profit.
Bezpośrednio za pośrednictwem OOH, radia i telewizji kampania promuje działania charytatywne mające na celu zlikwidowanie niekorzystnej sytuacji młodzieży poprzez programy, w tym „BikeRescue”, 10-tygodniowy program budowy rowerów, w którym młodzi pracownicy zamienieni w mechaników rowerowych pracują razem z młodymi ludźmi przy budowie parkingu . Więcej niż rowery. Program koncentruje się na budowaniu podstawowych umiejętności emocjonalnych, które pomogą młodym ludziom stawić czoła wyzwaniom, z którymi mają do czynienia na co dzień, oraz pomóc im ponownie zaangażować się w edukację i aspiracje zawodowe.
Praca została wznowiona przez hojnych zwolenników UnLtd w Australii Zachodniej, pierwszej wspieranej przez branżę kampanii, która została uruchomiona na rynku od czasu rozpoczęcia działalności lokalnej w 2020 roku.
Opracowany i prowadzony przez Cooch Creative z zasobami multimedialnymi zabezpieczonymi przez Carat WA. Właściciele lokalnych mediów, którzy przekazali akcje, to Network 10, Nova, SBS, SCA, 96FM, Seven Media Group i oOh! tryby.
Pat Ryan, dyrektor generalny Dismantle, powiedział: „Cieszymy się, że mamy możliwość nawiązania kontaktu z hojnymi partnerami medialnymi w celu stworzenia kampanii i przekazu, który daje głos i platformę dla zagrożonej młodzieży. Demontaż polega na przywróceniu sprawczości i samodzielności szkodzi kradzieży młodzieży, a ta kampania jest potężnym przypomnieniem, że wszyscy zasługujemy na własną przyszłość”.
Tia Brazier, dyrektor generalny WA w UnLtd, dodała: „Od momentu uruchomienia UnLtd w Australii Zachodniej otrzymaliśmy ogromne wsparcie ze strony rynku i prawdziwe pragnienie wywarcia wpływu. Cieszymy się, że możemy rozpocząć naszą pierwszą kampanię wspieraną przez branżę w WA dla Zdemontuj. To ekscytujące widzieć, jak branża się jednoczy. Wspólnie współpracujemy, aby zapewnić młodym Australijczykom możliwość otrzymania zasobów i wsparcia, na które zasługują”.
Ron Samuel, współzałożyciel Cooch Creative, dodał: „Jako zagorzali zwolennicy niesamowitej pracy Dismantle, jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do pozycjonowania marki i prowadzenia kampanii na rzecz tego projektu. potencjał i wierzymy, że nie zasługują na nic mniej.”
Mark Treasure, dyrektor ds. sprzedaży w Waszyngtonie, powiedział: „Och! Dumny ze współpracy z Dismantle, aby pomóc w realizacji misji wspierania zagrożonej młodzieży. Nasz zespół WA jest również podekscytowany „zakasaniem rękawów” i uczestniczeniem w nauce opartej na umiejętnościach Dismantle programy, aby zobaczyć, co robią Młodzi ludzie mieszkają w Dismantle.
Kredyty:
karat
Cindy Henderson – menedżer klienta
Jim Groves – Dyrektor Zarządzający
Jodi Traynor – Kierownik ds. Szkoleń i Inwestycji
Paul Hendel – Partner Klienta
Kreatywny trener
Mick Collis – współzałożyciel
Ron Samuel – współzałożyciel
poza domem
Koncepcja – Cooch Creative
Projekt/Grafika – Niedokończona Sztuka – Alisha Zappia.
postprodukcja
Dub Broadcasting – Peter Aquilina – SplitScreen
Audio Broadcasting – Julius Studio – Julian Douglas Smith
Redaktor – Aron Atttiwell
Muzyka – Tim Count – MDS
Zarządzanie produkcją / Zatwierdzenie ClearAds – Cooch Creative – Ron / Mick
radio
Opracowanie koncepcji/scenariusza – Cooch Creative – Ron / Mick
Rejestracja / Talent – Nova
strzelać
Dyrektor – Aaron Atwell
DOP – Christian Rudd
Gaffer – Nick Valentini
Asystent produkcji – Kieran Hewitt
Producenci – Mick Collis i Ron Samuel
Talent – Jack Little
Produkcja przedtelewizyjna
Koncepcja/scenariusz i kierownictwo kreatywne – Cooch Creative
Nieograniczony
Kate Holland – Account Manager
Rachel Troy – COO – Kierownik ds. Partnerstw o Skutkach Społecznych
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort