Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

UnLtd uruchomiło pierwszą bezpłatną kampanię branżową w Australii Zachodniej

UnLtd rozpoczęło swoją pierwszą bezpłatną kampanię w Zachodniej Australii na rzecz Dismantle, młodzieżowej organizacji non-profit.

Social Purpose UnLtd rozpoczęło swoją pierwszą opartą na przemyśle kampanię w Zachodniej Australii, aby rozmontować młodzieżową organizację non-profit.

Bezpośrednio za pośrednictwem OOH, radia i telewizji kampania promuje działania charytatywne mające na celu zlikwidowanie niekorzystnej sytuacji młodzieży poprzez programy, w tym „BikeRescue”, 10-tygodniowy program budowy rowerów, w którym młodzi pracownicy zamienieni w mechaników rowerowych pracują razem z młodymi ludźmi przy budowie parkingu . Więcej niż rowery. Program koncentruje się na budowaniu podstawowych umiejętności emocjonalnych, które pomogą młodym ludziom stawić czoła wyzwaniom, z którymi mają do czynienia na co dzień, oraz pomóc im ponownie zaangażować się w edukację i aspiracje zawodowe.

Praca została wznowiona przez hojnych zwolenników UnLtd w Australii Zachodniej, pierwszej wspieranej przez branżę kampanii, która została uruchomiona na rynku od czasu rozpoczęcia działalności lokalnej w 2020 roku.

Opracowany i prowadzony przez Cooch Creative z zasobami multimedialnymi zabezpieczonymi przez Carat WA. Właściciele lokalnych mediów, którzy przekazali akcje, to Network 10, Nova, SBS, SCA, 96FM, Seven Media Group i oOh! tryby.

Pat Ryan, dyrektor generalny Dismantle, powiedział: “Cieszymy się, że mamy możliwość nawiązania kontaktu z hojnymi partnerami medialnymi w celu stworzenia kampanii i przekazu, który daje głos i platformę dla zagrożonej młodzieży. Demontaż polega na przywróceniu sprawczości i samodzielności szkodzi kradzieży młodzieży, a ta kampania jest potężnym przypomnieniem, że wszyscy zasługujemy na własną przyszłość”.

Tia Brazier, dyrektor generalny WA w UnLtd, dodała: “Od momentu uruchomienia UnLtd w Australii Zachodniej otrzymaliśmy ogromne wsparcie ze strony rynku i prawdziwe pragnienie wywarcia wpływu. Cieszymy się, że możemy rozpocząć naszą pierwszą kampanię wspieraną przez branżę w WA dla Zdemontuj. To ekscytujące widzieć, jak branża się jednoczy. Wspólnie współpracujemy, aby zapewnić młodym Australijczykom możliwość otrzymania zasobów i wsparcia, na które zasługują”.

READ  Ford Raptor ute lego zestaw na drodze

Ron Samuel, współzałożyciel Cooch Creative, dodał: „Jako zagorzali zwolennicy niesamowitej pracy Dismantle, jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do pozycjonowania marki i prowadzenia kampanii na rzecz tego projektu. potencjał i wierzymy, że nie zasługują na nic mniej.”

Mark Treasure, dyrektor ds. sprzedaży w Waszyngtonie, powiedział: “Och! Dumny ze współpracy z Dismantle, aby pomóc w realizacji misji wspierania zagrożonej młodzieży. Nasz zespół WA jest również podekscytowany “zakasaniem rękawów” i uczestniczeniem w nauce opartej na umiejętnościach Dismantle programy, aby zobaczyć, co robią Młodzi ludzie mieszkają w Dismantle.

Kredyty:

karat
Cindy Henderson – menedżer klienta
Jim Groves – Dyrektor Zarządzający
Jodi Traynor – Kierownik ds. Szkoleń i Inwestycji
Paul Hendel – Partner Klienta

Kreatywny trener
Mick Collis – współzałożyciel
Ron Samuel – współzałożyciel

poza domem

Koncepcja – Cooch Creative

Projekt/Grafika – Niedokończona Sztuka – Alisha Zappia.

postprodukcja

Dub Broadcasting – Peter Aquilina – SplitScreen

Audio Broadcasting – Julius Studio – Julian Douglas Smith

Redaktor – Aron Atttiwell

Muzyka – Tim Count – MDS

Zarządzanie produkcją / Zatwierdzenie ClearAds – Cooch Creative – Ron / Mick

radio

Opracowanie koncepcji/scenariusza – Cooch Creative – Ron / Mick

Rejestracja / Talent – Nova

strzelać

Dyrektor – Aaron Atwell

DOP – Christian Rudd

Gaffer – Nick Valentini

Asystent produkcji – Kieran Hewitt

Producenci – Mick Collis i Ron Samuel

Talent – Jack Little

Produkcja przedtelewizyjna

Koncepcja/scenariusz i kierownictwo kreatywne – Cooch Creative

Nieograniczony
Kate Holland – Account Manager

Rachel Troy – COO – Kierownik ds. Partnerstw o ​​Skutkach Społecznych