Członkowie programu Velocity będą teraz mogli zbierać punkty w sklepach 7-Eleven przy zakupie paliwa i przekąsek.
Nowe partnerstwo między programem lojalnościowym Virgin Australia a dużym sprzedawcą detalicznym umożliwi klientom zarabianie na stacjach benzynowych i wydawanie pieniędzy w przestworzach.
Wszystkie produkty 7-Eleven, z wyłączeniem tytoniu, otrzymają 2 punkty prędkości za każdego wydanego dolara, benzyna premium – 2 punkty za każdego dolara, a zwykła benzyna bezołowiowa – jeden do jednego.
Najnowsze partnerstwo Virgin ma miejsce ponad rok po tym, jak jej główny partner paliwowy BP porzucił swój program lojalnościowy na rzecz programu lojalnościowego rywala Qantas.
Teraz Virgin gra nadrabianie zaległości i ma nadzieję, że więcej strategicznych partnerów w programie lojalnościowym pomoże ją wskrzesić z pandemii koronawirusa.
Dyrektor generalny Virgin Jayne Hrdlicka powiedział, że partnerstwo zapewni lojalnym członkom więcej możliwości zdobywania punktów do umieszczenia w przyszłych planach podróży.
„Dzisiejszy (czwartek) to naprawdę ważny kamień milowy dla wielkich rzeczy, które nie nadejdą jeszcze w szybkim tempie” – powiedziała pani Hardlica.
„Mamy 10 milionów członków, którzy będą naprawdę podekscytowani zdobywaniem punktów”.
Członkowie programu Velocity będą również mogli zdobyć dodatkowe 711 punktów lojalnościowych przy pierwszym zakupie w sklepie 7-Eleven.
Firma private equity Bain Capital, która przejęła Virgin po tym, jak została objęta dobrowolną administracją, w dużym stopniu skoncentrowała się na wartości programu lojalnościowego Virgin jako przyszłego motoru zysku dla grupy wychodzącej poza pandemię.
Pomimo przyszłych perspektyw wzrostu, nowe partnerstwo zbiegło się w czasie z anulowaniem przez linię lotniczą 10 połączeń do Melbourne w wyniku niedawnego wybuchu epidemii Covid-19.
Pani Hardlica powiedziała, że linia lotnicza pozostaje „elastyczna” i „dynamiczna”, aby sprostać zmianom w żądaniach dotyczących podróży podczas zamknięcia drugiego co do wielkości miasta w kraju.
Wskazała, że priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa społecznościom, ale zamknięcie będzie stanem „zwykłym biznesem”, podczas gdy szczepienia będą kontynuowane.
„To dla nas zwykły biznes, aby kraj był na tyle zaszczepiony, że nie musimy podejmować tego rodzaju działań” – powiedziała pani Hardlica.
„Uważamy, że to zamknięcie będzie podobne do innych…”
Dyrektor generalny 7-Eleven, Angus McKay, powiedział, że Velocity jest zgodne z dążeniami sprzedawców detalicznych, aby zaoferować unikalny produkt cyfrowy, który umożliwia ludziom zarabianie na zakupach niezbędnych artykułów.
„To nowe partnerstwo pozwala nam kontynuować naukę, dzięki czemu możemy mieć pewność, że otrzymujemy to, czego chcą nasi klienci, kiedy i gdzie chcą” – powiedział.
„Naszym celem jest pozostanie liderem w komforcie”.
Członkowie programu Velocity mogą wydawać punkty u ponad 200 sprzedawców detalicznych w swoich sklepach z nagrodami.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu