Zgodnie z niektórymi luksusowymi i zaawansowanymi technologicznie ulepszeniami, pierwszy klasy mały SUV po raz pierwszy wyląduje w gorącej, wyczynowej wersji Oz.
Volkswagen aktualizuje małego SUV-a T-Roc.
Zaktualizowany T-Roc, który trafi na parkiet w sierpniu, oferuje ulepszoną technologię, nowy wygląd i nowy, gorący wariant wydajności.
Linia składa się z wariantu Life za 37 250 USD (przed kosztami jazdy po drogach) i R-Line za 45 350 USD, która zastępuje obecną klasę Sport. To o kilka tysięcy więcej niż poprzedni model.
Opcje silnika pozostają takie same. Silnik benzynowy turbo o mocy 110 kW/250 Nm 1,4 litra podtrzymuje żywotność, a w R-Line zastosowano jednostkę benzynową turbo o mocy 140 kW/320 Nm o pojemności 2,0 litra. Linia otrzymuje napęd na wszystkie koła i siedmiobiegową sportową dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów.
Volkswagen zmodyfikował wygląd zewnętrzny, dodając nowe reflektory i nowy, wytrzymały chromowany grill.
Poprawiono również niektóre z istniejących niedociągnięć we wnętrzu samochodu.
Twarde tworzywa sztuczne na desce rozdzielczej zostały zastąpione „luksusową, miękką w dotyku deską rozdzielczą”, a kupujący mogą teraz wybrać miękką skórzaną tapicerkę Nappa.
Dotykowe sterowanie klimatyzacją i przyciski na kierownicy, które można znaleźć w nowym Golfie, zastępują fizyczne przyciski z obecnej wersji.
Dodanie podkładki do ładowania urządzeń bezprzewodowych wypełnia lukę w specyfikacji obecnego modelu.
Nabywcy klasy życiowej mogą teraz oczekiwać standardowego zestawu cyfrowych gadżetów premium tej marki.
Wszystkie wersje otrzymują również najnowszą wersję technologii aktywnego bezpieczeństwa marki.
Po raz pierwszy w Australii pojawi się nastawiona na osiągi wersja R.
Ceny zaczynają się od 59 300 USD plus koszty jazdy po drogach w Australii – około 65 000 USD za jazdę.
Volkswagen jest znacznie droższy niż odpowiednik Hyundaia Kona N z napędem na przednie koła (47 500 USD plus koszty jazdy po drogach) i znajduje się w odległości krótkiego spaceru od mechanicznie podobnego Audi SQ2 (64 400 USD na drogach).
Jest napędzany 2,0-litrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 221 kW/400 Nm i jest kompatybilny z siedmiobiegowym, automatycznym napędem na cztery koła z podwójnym sprzęgłem. Volkswagen twierdzi, że prędkość 100 km/h osiągnie w 4,9 sekundy.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu