Hyundai twierdzi, że zainspirował się wyścigami samochodowymi, wprowadzając ulepszenia zawieszenia, układu kierowniczego i hamulców w zaktualizowanym sedanie i30, który ma pojawić się w przyszłym roku, a nie pod koniec tego roku, jak wcześniej zapowiadano.
Zaktualizowano 2024 Hyundai i30 Sedan N Ma się to odbyć w Australii na początku przyszłego roku – zamiast, jak wcześniej zapowiadano, pod koniec tego roku.
Opóźnienie zostało potwierdzone wraz z publikacją nowych szczegółów technicznych zaktualizowanego i30 Sedan N przez centralę Hyundaia w Korei Południowej, gdy zaczął on pojawiać się w salonach na rynkach zagranicznych.
Ceny odnowionego i30 Sedan N w Australii nie zostały jeszcze potwierdzone. Ceny poprzedniego modelu zaczynają się od 50 200 dolarów plus koszty drogowe z sześciobiegową manualną lub ośmiobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.
Południowokoreański i30 Sedan N stał się najlepiej sprzedającym się modelem N Hyundaia w Australii ze względu na niedobory zapasów, spowolnienie produkcji hot hatchy i20 N i czeskiego i30 N oraz mniejszy popyt na SUV-a Kona N.
Choć na początku tego roku w zaktualizowanym i30 Sedan N zdjęto osłony, w najnowszym ogłoszeniu podkreślono elementy samochodu, które według Hyundaia są inspirowane sportami motorowymi.
Mówi się, że nowy przedni zderzak będzie zawierał kanały powietrzne poprawiające chłodzenie hamulców, natomiast z tyłu samochodu, jak twierdzi Hyundai, „dodano detale w kształcie łódki, aby podkreślić sportową sylwetkę samochodu, poprawiając jednocześnie aerodynamikę”.
Pod zmienionym nadwoziem znajduje się dostrojony adaptacyjny układ zawieszenia, wzmocniona membrana mocowania silnika, która ma zapewniać „zmniejszone drgania wtórne i lepszą zwinność”, wzmocnienie określonych tulei zawieszenia oraz „uszczelkę S/ABS w tylnym zawieszeniu zmieniono z gumy na uretan w tylnym amortyzatorze”. Aby poprawić tłumienie i [steering] Odpowiedź.”
Hyundai N twierdzi, że oprogramowanie kontroli stabilności zostało ponownie dostrojone, a także dodano osłonę termiczną przewodu hamulcowego przedniego hamulca, aby poprawić skuteczność hamowania na torze wyścigowym.
Mówi, że udoskonalono układ kierowniczy – zarówno pod względem sprzętu, jak i oprogramowania – w celu poprawy sprzężenia zwrotnego, podczas gdy ciśnienie w oponach wzrosło z 35 psi z przodu i 33 psi z tyłu do 36 psi z przodu i 34 psi. Z tyłu, aby uwzględnić cięższy „przód” nacisk na oś”.
Powołując się na opinie klientów, według doniesień elementy oprogramowania samochodu zostały „przeprogramowane w celu optymalnego wykorzystania benzyny wysokooktanowej”, chociaż maksymalna moc silnika pozostaje niezmieniona.
Modele w specyfikacji południowokoreańskiej na tych zdjęciach mają 19-calowe felgi aluminiowe, a przednie sportowe fotele N Light są obecnie dostępne w i30 Sedan Ns za granicą, ale nie w Australii.
Hyundai N potwierdził już wcześniej, że zaktualizowany i30 Sedan N po raz pierwszy będzie wyposażony w adaptacyjny tempomat, oprócz kamery 360 stopni, boczne kamery monitorujące martwe pole, a w Korei Południowej dwie dodatkowe poduszki powietrzne w tylnych drzwiach.
Więcej szczegółów poznamy bliżej przybycia Australii 2024 Hyundai i30 Sedan N Na początku przyszłego roku.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu