Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

W Australii ujawniono nowe szczegóły dotyczące Hyundaia i30 Sedan N Facelift 2024

W Australii ujawniono nowe szczegóły dotyczące Hyundaia i30 Sedan N Facelift 2024

Hyundai twierdzi, że zainspirował się wyścigami samochodowymi, wprowadzając ulepszenia zawieszenia, układu kierowniczego i hamulców w zaktualizowanym sedanie i30, który ma pojawić się w przyszłym roku, a nie pod koniec tego roku, jak wcześniej zapowiadano.


Zaktualizowano 2024 Hyundai i30 Sedan N Ma się to odbyć w Australii na początku przyszłego roku – zamiast, jak wcześniej zapowiadano, pod koniec tego roku.

Opóźnienie zostało potwierdzone wraz z publikacją nowych szczegółów technicznych zaktualizowanego i30 Sedan N przez centralę Hyundaia w Korei Południowej, gdy zaczął on pojawiać się w salonach na rynkach zagranicznych.

Ceny odnowionego i30 Sedan N w Australii nie zostały jeszcze potwierdzone. Ceny poprzedniego modelu zaczynają się od 50 200 dolarów plus koszty drogowe z sześciobiegową manualną lub ośmiobiegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.

Południowokoreański i30 Sedan N stał się najlepiej sprzedającym się modelem N Hyundaia w Australii ze względu na niedobory zapasów, spowolnienie produkcji hot hatchy i20 N i czeskiego i30 N oraz mniejszy popyt na SUV-a Kona N.

Choć na początku tego roku w zaktualizowanym i30 Sedan N zdjęto osłony, w najnowszym ogłoszeniu podkreślono elementy samochodu, które według Hyundaia są inspirowane sportami motorowymi.

Mówi się, że nowy przedni zderzak będzie zawierał kanały powietrzne poprawiające chłodzenie hamulców, natomiast z tyłu samochodu, jak twierdzi Hyundai, „dodano detale w kształcie łódki, aby podkreślić sportową sylwetkę samochodu, poprawiając jednocześnie aerodynamikę”.

Pod zmienionym nadwoziem znajduje się dostrojony adaptacyjny układ zawieszenia, wzmocniona membrana mocowania silnika, która ma zapewniać „zmniejszone drgania wtórne i lepszą zwinność”, wzmocnienie określonych tulei zawieszenia oraz „uszczelkę S/ABS w tylnym zawieszeniu zmieniono z gumy na uretan w tylnym amortyzatorze”. Aby poprawić tłumienie i [steering] Odpowiedź.”

Mówi, że udoskonalono układ kierowniczy – zarówno pod względem sprzętu, jak i oprogramowania – w celu poprawy sprzężenia zwrotnego, podczas gdy ciśnienie w oponach wzrosło z 35 psi z przodu i 33 psi z tyłu do 36 psi z przodu i 34 psi. Z tyłu, aby uwzględnić cięższy „przód” nacisk na oś”.

Powołując się na opinie klientów, według doniesień elementy oprogramowania samochodu zostały „przeprogramowane w celu optymalnego wykorzystania benzyny wysokooktanowej”, chociaż maksymalna moc silnika pozostaje niezmieniona.

Modele w specyfikacji południowokoreańskiej na tych zdjęciach mają 19-calowe felgi aluminiowe, a przednie sportowe fotele N Light są obecnie dostępne w i30 Sedan Ns za granicą, ale nie w Australii.

Hyundai N potwierdził już wcześniej, że zaktualizowany i30 Sedan N po raz pierwszy będzie wyposażony w adaptacyjny tempomat, oprócz kamery 360 stopni, boczne kamery monitorujące martwe pole, a w Korei Południowej dwie dodatkowe poduszki powietrzne w tylnych drzwiach.

Więcej szczegółów poznamy bliżej przybycia Australii 2024 Hyundai i30 Sedan N Na początku przyszłego roku.

Alexa Misoyiannisa

Alex Misoyannis pisze o samochodach od 2017 roku, kiedy stworzył własną stronę internetową Redline. Współpracował z Drive w 2018 r., zanim dołączył do CarAdvice w 2019 r., a w 2020 r. został stałym dziennikarzem zespołu informacyjnego. Samochody odgrywały ważną rolę w życiu Alexa, od przeglądania magazynów motoryzacyjnych w młodym wieku po dorastanie wokół wydajności . Pojazdy w rodzinie kochającej samochody.

Przeczytaj więcej o Alexie Misoyiannisieikona łącza