Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Webinarium Polskiego Stowarzyszenia Blockchain: Jak Blockchain zmienia branżę gier

Webinarium Polskiego Stowarzyszenia Blockchain: Jak Blockchain zmienia branżę gier

13 kwietnia 2022 r. przedsiębiorca blockchain Alexandra Loos poprowadziła webinarium dla Polskiego Stowarzyszenia Gier i Blockchain, aby omówić, w jaki sposób blockchain zmienia branżę gier.

Wśród prelegentów był Adam Kling of Gry FYXJoe DiPinto z przyspieszenie arkadoweoraz Adam Paz z Saber Games i Michał Dąbrowski z Olimpiady. Przeczytaj podsumowanie wnikliwej dyskusji poniżej.

Prezentowane przez Joe De Pinto i Haste Arcade

Joe DePinto to były zawodowy baseballista i przedsiębiorca stojący za Haste Arcade. Jest to pierwszy na świecie system płatności natychmiastowych liderów oferujący gry zręcznościowe na blockchainie BSV.

DePinto mówi, że Haste Arcade skupia się na trzech wielkich elementach technologii blockchain; Mikrotransakcje, płatności natychmiastowe i NFT. Pokazuje graczom, jak przyspieszyć grę zręcznościową Technologia natychmiastowych płatności w rankingu Dzięki temu mogą zarabiać częste wypłaty za zajmowanie wysokich pozycji w rankingach. Jest to możliwe tylko dzięki możliwości dzielenia płatności dzięki technologii mikropłatności Bitcoin.

Gdzie to pójdzie w przyszłości? DePinto widzi zastosowania w e-sporcie i wszelkiego rodzaju grach na prawdziwe pieniądze. Dostrzega też potencjał do zrewolucjonizowania działania programów lojalnościowych.

Haste Arcade również korzysta z NFT. Na przykład gracze mogą wydawać karty gracza, uzyskiwać zniżki, a nawet sprzedawać swoje NFT na wewnętrznym rynku.

Istnieje również kod przyspieszenia (HST). DePinto wygląda jak te bilety w tradycyjnym salonie gier. Zbierasz je podczas grania w gry, a po zakończeniu sesji możesz je wymienić na nagrody.

Wreszcie jest pakiet Haste SDK. Pozwala to programistom w łatwy i prosty sposób tworzyć i renderować gry na automatach.

Adam Kling opowiada o CryptoFights i nie tylko

BSV-owcy prawdopodobnie już wiedzą, kim jest Adam Kling. Jest głównym człowiekiem stojącym za przełomową grą CryptoFights BSV. Kling opisuje siebie jako gracza i biznesmena. Odkrył Bitcoina w 2013 roku, ale nie odkrył, że może tworzyć zdecentralizowane aplikacje za pomocą inteligentnych kontraktów do 2017 roku.

READ  Fundacja Phoenix jest głównym bohaterem Festiwalu Muzycznego Wanganui z okazji pięknego dnia

Kling opowiada o tym, jak on i jego zespół próbowali opracować CryptoFights na Ethereum, ale musieli porzucić blockchain z powodu słabego doświadczenia użytkownika. Twierdzi, że koszty i skalowalność blockchainu takiego jak Ethereum utrudniają innowacje w grach blockchain. „Właśnie zobaczyliśmy ślepy zaułek z tymi systemami”, mówi Kling. Czuje się usprawiedliwiony brakiem rozwoju gry na tym blockchainie, więc podjął decyzję o przejściu do BSV.

Po co w ogóle umieszczać gry na blockchainie? Kling opisuje Przewodnik po grze jako jeden z powodów. Potrzebę zaufania dużym firmom, takim jak Blizzard Entertainment, można wyeliminować za pomocą publicznego łańcucha bloków, takiego jak Bitcoin. Każdy ruch w grze może zostać wyryty w księdze publicznej w niezmienny sposób, promując w ten sposób integrację e-sportu na całym świecie.

Mówiąc więcej o samych CryptoFights, Kling omawia dotychczasowe wyzwania i zwycięstwa. Ze względu na złożoność za kulisami, zespół musiał stale ulepszać swoją infrastrukturę i ulepszać grę.

Patrząc w przyszłość, Kling omawia, w jaki sposób FYX Gaming tworzy nową platformę do tworzenia gier na blockchainie. Postrzega również e-sport jako obszar dojrzałości do zmian i innowacji. Standaryzacja branży i posiadanie bazy danych do tworzenia kopii zapasowych wszystkich danych to tylko niektóre z możliwości, jakie widzi dla branży e-sportowej.

„To wielka wizja”, mówi Kling, „ale tak właśnie na dłuższą metę gry będą innowacyjne”.

Michał Dibrovsky omawia zachęty na olimpiadę i zawodników

Dąbrowski zaczyna od bardziej filozoficznego pytania: „Dlaczego gramy w gry?” Zapytał. Przyjemność to jeden z powodów, ale uważa też, że gratyfikacja i doskonałość to dwa inne. Wierzy, że gracze pragną nagród, chcą budować umiejętności i naprawdę chcą być lepsi podczas gry.

Patrząc na ewolucję obecnego modelu free-to-play, Michał widzi, jak gracze stopniowo musieli wydawać mniej pieniędzy, aby uzyskać upragnioną gratyfikację. Uważa, że ​​ten model zostanie zakłócony przez gry na blockchain i model play-for-profit. Ten model dodaje zarabianie pieniędzy do innych nagród, które gracze obecnie otrzymują za gry.

READ  Jak działa efekt specjalny Go Motion

Na razie Dąbrowski mówi, że bariery wejścia, takie jak brak przyjaznych dla graczy portfeli i piętno związane z walutami cyfrowymi, są głównymi przeszkodami w przyjęciu modelu play for-profit. Jednak stopniowo ustępują one masowej adopcji.

Jaki jest pożytek z tego dla programistów? Jednym z elementów, zauważa Dąbrowski, jest chęć stworzenia czegoś nowego, co nie jest możliwe w przypadku tradycyjnych modeli. Silniki gier, sieć, bezpieczeństwo, tokeny i rozgrywka to elementy, które programiści powinni wziąć pod uwagę podczas tworzenia gier opartych na technologii blockchain.

Dąbrowski widzi również potencjał zmiany modelu gry na zysk w zmianie zachowań graczy. Ostrzega, że ​​umiejętność wygrywania może motywować graczy do oszukiwania w celu wygrania. Mówi, że wprowadzenie gry z lukami może być katastrofalne dla programistów.

Jednak przejrzystość technologii blockchain może ułatwić wykrywanie zachowań, takich jak oszustwa. Firma Dąbrowskiego Igrzyska Olimpijskie Ma również bezpieczną platformę programistyczną, dzięki czemu programiści mogą wyeliminować wiele zagrożeń związanych z tworzeniem gier do grania, aby zarabiać.

Adam Baz z Sabre Games

Adam Baz i partner, Jason Donny z Sabre Games, opowiadają o swojej grze Legends at War. Uważają, że własność jest ważnym czynnikiem wpływającym na działanie gier w grach opartych na technologii blockchain. Na przykład zdobywanie unikalnych NFT lub walut cyfrowych poprzez akcje i wydarzenia w grze pozwala graczom doświadczyć korzyści płynących z posiadania aktywów.

Mówiąc o czekających nas przeszkód, Gry szablowe Zespół niewiele widzi, ale wierzy, że można to przezwyciężyć. Jednym z nich jest uczciwe marzenie Web3 w przeciwieństwie do dostępu do tego, by był dostępny tylko dla nielicznych, co ten zespół planuje rozwiązać, aby zapewnić wszystkim dostęp do gier Web3.

Buzz opisuje Legends at War, wiodącą grę strategiczną Sabre w czasie rzeczywistym MMO, i wyjaśnia, w jaki sposób można w niej wygrać. Zespół włożył wiele wysiłku w grę, aż do upewnienia się, że cegły, ubrania i broń w grze były historycznie dokładne. W każdej bitwie może wziąć udział do 100 graczy, motywując graczy do tworzenia sojuszy i klanów w celu osiągnięcia sukcesu.

READ  Drake nosi żółty lakier do paznokci podczas transmisji na żywo, fani reagują

Legends of War używa tokenów takich jak $LAW, $GOLD, NFT i Communities. Oprócz możliwości grywalizacji poprzez tokeny w grze i NFT, zespół Sabre Games wierzy, że komunikacja społeczna W sercu tego, co czyni tę grę wyjątkową.

A co z przyszłością gier opartych na technologii blockchain? Widzą świat, w którym gracze mają wpływ na ewolucję gier (poprzez zarządzanie), a to zapewni, że gry ewoluują z korzyścią dla graczy. Podobnie własność zasobów w grze będzie odgrywać ogromną rolę w grach opartych na technologii blockchain w przyszłości.

Obejrzyj: CoinGeek New York Board, eSport i Blockchain: następny poziom profesjonalnych gier

Nowy w Bitcoinie? Sprawdź CoinGeek Bitcoin dla początkujących Sekcja, The Ultimate Resource Guide, aby dowiedzieć się więcej o Bitcoin – zgodnie z wizją Satoshi Nakamoto – i blockchain.