Siedem wiktoriańskich firm otrzymało grzywny w wysokości do 9913 USD za nieprzestrzeganie środków bezpieczeństwa COVID-19.
Inspektorzy zaatakowali w tym miesiącu ponad 2200 firm, a cztery pensjonaty ukarały grzywną w wysokości 9 913 USD za nieprzestrzeganie przepisów.
Miejsca w St Kilda, South Melbourne, Brunswick i Geelong zostały ukarane za problemy, w tym za brak systemów odprawy za pomocą kodów QR.
Odkąd na stronie została wprowadzona nowa grzywna w wysokości 1652 USD, na pensjonat w Sunshine w zachodnim Melbourne został ukarany grzywną w wysokości 1652 USD za brak systemu kodów QR i brak oznak współczynnika gęstości.
W CBD i Docklands dwa inne pensjonaty również zostały ukarane grzywną za brak zatwierdzonego przez rząd systemu zameldowania z kodem QR.
W nadchodzących tygodniach kolejne firmy zostaną dotknięte skutkami nasilenia się działań egzekucyjnych w branży hotelarskiej, detalicznej, współdzielonej podróży i innych.
Od 1 maja, oprócz kar, wydano ponad 200 nakazów egzekucyjnych, w tym 59 ostrzeżeń pisemnych, 8 ostrzeżeń ustnych i 136 wezwań do poprawy, za nieprzestrzeganie.
Firmy przyłapane na wielokrotnym łamaniu zasad mogą zostać obciążone dodatkową grzywną w wysokości 9 913 USD lub zakazem ich zamknięcia.
Mogą również zostać postawieni przed sądem za uporczywe, rażące lub celowe nieprzestrzeganie zasad.
Pełniący obowiązki policji i służb ratowniczych Danny Pearson powiedział, że wszystkie firmy mają obowiązek zapewnić pracownikom i klientom bezpieczne środowisko przed koronawirusem.
„Każde miejsce pracy powinno dołożyć wszelkich starań, aby zatwierdzony przez rząd system kodów QR działał, banery bezpieczeństwa COVID i przestrzegały limitów gęstości – aby pomóc nam wszystkim zachować bezpieczeństwo i otwartość” – powiedział.
„Jeśli firma nie przestrzega zasad, może spodziewać się wizyty naszych upoważnionych urzędników i środków egzekucyjnych, w tym grzywny na miejscu lub tymczasowego zamknięcia”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu