France TV Distribution zwiększa globalną sprzedaż popularnego i drogiego serialu kryminalnego „Bright Minds” z Japonii po Stany Zjednoczone, Kanadę i Amerykę Łacińską.
W trzecim sezonie serial, który jest emitowany na France 2, śledzi policyjnego detektywa, który znajduje genialnego partnera w młodej autystycznej kobiecie, która ma encyklopedyczną wiedzę na temat śledztw kryminalnych i pracuje dla policyjnego biura akt. Razem zdają sobie sprawę, że ich uzupełniające się umiejętności są kluczem do rozwiązywania problemów.
France TV Distribution, która w tym tygodniu prezentuje swoją aktualną kolekcję na targach Unifrance Rendez-Vous w Biarritz, sprzedała program japońskiemu nadawcy publicznemu NHK, który nadaje go od lipca.
W Ameryce Północnej Walter Prezents uzyskał prawa amerykańskie; Kanada przejęta przez AMI-télé i przejęta przez AXN Channel dla Ameryki Łacińskiej.
Bright Minds jest również sprzedawany w całej Europie, w tym Cosmo TV i Atresmedia w Hiszpanii. odkrycie Włoch; RSI dla włoskojęzycznej Szwajcarii; VRT dla flamandzkojęzycznego regionu Flandrii w Belgii.
Walter Presents nabył sieć na wczesnym etapie dla Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw (WNP); Dania, Finlandia, Norwegia i Szwecja. Podobnie globalny serwis streamingowy ma australijskie prawa do programu.
France TV Distribution sprzedała również Bright Minds firmie Fox w Portugalii i portugalskojęzycznej Afryce. LRT na Litwie; oraz NBCUniversal International Networks and Direct-to-Consumer dla polskiego kanału 13 Ulica i jego outletu Diva w Albanii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Rumunii, Serbii i Słowenii.
Serwis transmisji na żywo Salto nadaje również program we Francji.
Wyprodukowany przez JLA Productions film „Bright Minds” był wielkim hitem we Francji, a sezony 1 i 2 przyciągały odpowiednio średnio 4,6 i 5,2 miliona widzów. Trzeci sezon jest obecnie transmitowany na France 2 i nadal bije rekordy oglądalności, z ponad 5 milionami widzów, co stanowi 28,6% widowni.
France TV Distribution zajmuje się także czwartym sezonem serialu, który jest w produkcji.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024