Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wiodący francuski program kryminalny „Bright Minds” dla dystrybucji telewizyjnej we Francji

France TV Distribution zwiększa globalną sprzedaż popularnego i drogiego serialu kryminalnego „Bright Minds” z Japonii po Stany Zjednoczone, Kanadę i Amerykę Łacińską.

W trzecim sezonie serial, który jest emitowany na France 2, śledzi policyjnego detektywa, który znajduje genialnego partnera w młodej autystycznej kobiecie, która ma encyklopedyczną wiedzę na temat śledztw kryminalnych i pracuje dla policyjnego biura akt. Razem zdają sobie sprawę, że ich uzupełniające się umiejętności są kluczem do rozwiązywania problemów.

France TV Distribution, która w tym tygodniu prezentuje swoją aktualną kolekcję na targach Unifrance Rendez-Vous w Biarritz, sprzedała program japońskiemu nadawcy publicznemu NHK, który nadaje go od lipca.

W Ameryce Północnej Walter Prezents uzyskał prawa amerykańskie; Kanada przejęta przez AMI-télé i przejęta przez AXN Channel dla Ameryki Łacińskiej.

Bright Minds jest również sprzedawany w całej Europie, w tym Cosmo TV i Atresmedia w Hiszpanii. odkrycie Włoch; RSI dla włoskojęzycznej Szwajcarii; VRT dla flamandzkojęzycznego regionu Flandrii w Belgii.

Walter Presents nabył sieć na wczesnym etapie dla Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw (WNP); Dania, Finlandia, Norwegia i Szwecja. Podobnie globalny serwis streamingowy ma australijskie prawa do programu.

France TV Distribution sprzedała również Bright Minds firmie Fox w Portugalii i portugalskojęzycznej Afryce. LRT na Litwie; oraz NBCUniversal International Networks and Direct-to-Consumer dla polskiego kanału 13 Ulica i jego outletu Diva w Albanii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Rumunii, Serbii i Słowenii.

Serwis transmisji na żywo Salto nadaje również program we Francji.

Wyprodukowany przez JLA Productions film „Bright Minds” był wielkim hitem we Francji, a sezony 1 i 2 przyciągały odpowiednio średnio 4,6 i 5,2 miliona widzów. Trzeci sezon jest obecnie transmitowany na France 2 i nadal bije rekordy oglądalności, z ponad 5 milionami widzów, co stanowi 28,6% widowni.

READ  „Powiedziałem, Don, nadszedł czas, abyś ujawnił”: 50 lat później, prawda kryjąca się za American Pie | Muzyka

France TV Distribution zajmuje się także czwartym sezonem serialu, który jest w produkcji.