Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Właściciel małej firmy ma idealną odpowiedź na wegańskich klientów Karen

Właścicielka małej firmy ma idealną odpowiedź do Karen, która wysłała mały e-mail ze skargą na darmowe lizaki przy swoim zamówieniu

  • Carissa Collins, właścicielka firmy Gold Coast, była zszokowana po wysłaniu e-maila od klienta
  • Klient nie docenił darmowych lizaków z zamówieniem na pielęgnację urody
  • Pani Collins trafiła do TikTok po przeczytaniu nienawistnego e-maila od niezadowolonej „Karen”
  • Ale młody właściciel firmy odpowiedział mądrze

Właścicielka małej firmy rozpłakana po otrzymaniu nieprzyjemnego e-maila od wegańskiej klientki, która skarży się na darmowe lizaki, obiecała kontynuować dystrybucję słodkich smakołyków.

Ciało TLC Założycielka Carissa Collins, która mieszka na Złotym Wybrzeżu, zabrała się do TikTok na początku tego tygodnia, aby podzielić się swoim frustrującym doświadczeniem po tym, jak umieściła przemyślany prezent w zamówieniu produktów kosmetycznych klienta.

W niegrzecznym e-mailu, który otrzymała w zamian, stwierdzono, że klientka Karen nie była zadowolona z „cukierniczych śmieci” i nie kupuje już niczego od pani Collins, ponieważ nie można jej ufać.

Mieszkanka Gold Coast Carissa Collins (na zdjęciu) podziękowała swoim zwolennikom za ich miłe komentarze w ciągu ostatnich dwóch dni.

Ale w serii kolejnych filmów, młoda właścicielka firmy ujawniła, że ​​nie pozwala klientowi położyć się i nadal będzie oferować darmowe nagrody.

Jedyne, co mogę teraz powiedzieć, to wow, że ostatnie dwa dni były szalone. „ Twoje wspierające komentarze mnie uderzyły,’ powiedziała pani Collins.

Nie spodziewałam się, że tak wiele osób zobaczy w internecie płacz Kimmy K, ale naprawdę chcę, żebyście wiedzieli, że tak bardzo was doceniam. Dziękuję za wsparcie i miłe słowa.

READ  Polak Duda mówi Zełenskiemu, żeby „zabrał Rosję do Perejasławia, jeśli chodzi o klęczenie w obronie pokoju”

Collins pakował nowe zamówienia w piątek i sobotę nie tylko do jednego kartonu Haribo Gummi Bears – obraźliwych cukierków – ale do garści.

Chwyciłem go z dużego kartonowego pudła wypełnionego Chupa Chups, Mentos i innymi cukierkami, które wydawały się wystarczać na całe tygodnie zamówień.

Film otrzymał ponad 300 komentarzy, które były bardzo pomocne.

„Tak, dziewczyno”, powiedział jeden z nich, „może straciłeś interes Karen, ale zyskałeś mój.

To jest powrót, który chcieliśmy zobaczyć. Inny powiedział: W moim mieście mamy dwa sklepy z sushi i chodzimy tylko do tego, który ma cukierki.

Właścicielka firmy Gold Coast Carissa Collins (na zdjęciu) podzieliła się negatywnym e-mailem od klienta w filmie TikTok, który zebrał ponad 150 000 wyświetleń.

Pani Collins odpowiedziała na: "Karen" Klient

Carissa Collins, właścicielka firmy Gold Coast, mówiła o negatywnym e-mailu od klienta w filmie TikTok, który miał ponad 450 000 wyświetleń (po lewej) i odpowiedział klientowi (po prawej)

Carissa Collins, właścicielka firmy Gold Coast (na zdjęciu), płakała po agresywnym e-mailu od

Carissa Collins, właścicielka firmy Gold Coast (na zdjęciu), rozpłakała się po agresywnym e-mailu od Karen, w którym pytała, dlaczego w czwartek dostaje bezpłatny zestaw lizaków do swojego internetowego zamówienia kosmetycznego.

A trzeci dodał: „Dobrze, bo nie dałeś się zniechęcić”.

„Właściwie kupowałem cukierki” – zażartował czwarty.

W poprzednim filmie wyjaśniającym lekkomyślny e-mail Collins powiedziała, że ​​normalnie nie pozwoliłaby, aby taka wiadomość dotarła do niej, ale miała naprawdę zły dzień.

Dosłownie właśnie dostałem e-mail od klienta, który narzekał, że dał mi husky. Wysysacz krwi w ich kolejności. „Szczerze, jak był sformułowany ten e-mail, powiedział Collins, szlochając, wyglądało to tak, jakbym ich dźgnął czy coś takiego.

Zrzut ekranu e-maila (na zdjęciu), w którym klient pyta, dlaczego dostała „cukierkowe śmieci” z produktem kosmetycznym kupionym przez Internet

Zrzut ekranu e-maila (na zdjęciu), w którym klient pyta, dlaczego dostała „cukierkowe śmieci” z produktem kosmetycznym kupionym przez Internet

Pani Collins udostępniła zrzut ekranu niegrzecznego e-maila, w którym zły klient stwierdził, że „nie kupi żadnych innych produktów, ponieważ nie może zaufać swojemu słowu”.

READ  Meryl Streep i „naprawdę szalona” próba nauki języka polskiego

Następnie zastanawia się, co skorzystałaby pani Collins, gdyby „wysłała komuś trochę słodkich śmieci”, po czym dodała: „Gdyby (popsicles) były wegańskie, przynajmniej doceniłabym ten pomysł”.

Większość tradycyjnych lizaków jest zrobiona z żelatyny – wyprodukowanej z białek zwierzęcych – i nie są odpowiednie dla wegetarian.

Zszokowana pani Collins zapytała swoich zwolenników: „Kiedy dobrze było rozmawiać z takimi ludźmi… co to jest, do diabła. Próbuję zrobić coś miłego, rozdając darmowe prezenty z zamówieniami”.

Jeśli nie lubisz lizaka, nie jedz go.

Pani Collins wypełnia w piątek nowe zamówienie (na zdjęciu) i dodaje więcej gratisów

Pani Collins wypełnia w piątek nowe zamówienie (na zdjęciu) i dodaje więcej gratisów

Nieuczciwymi słodyczami, na które pani Collins zamówiła, były popularne żelki Haribo Goldbears.

Super e-mail zszokował wielu w Internecie, ponieważ pani Collins była upokorzona odpowiedzią i miłymi słowami wielu jej zwolenników.

„Miałam stresujący dzień, więc wzięłam e-mail bardzo osobiście” – powiedziała Daily Mail Australia. To także pierwszy taki negatywny e-mail, jaki otrzymałem.

Naprawdę doceniam reakcję online, po prostu mnie zaskoczyła.

„Ponadto nie przestanę rzucać darmowymi lizakami z moimi produktami, myślę, że to miły akcent… Myślę, że ta kobieta miała zły dzień”.