Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wpływowa osoba utknęła we Włoszech po upadku hotelu

Wpływowa osoba utknęła we Włoszech po upadku hotelu

Wpływowa osoba Jamal jest zszokowana, gdy odkrywa, że ​​willa, którą zarezerwowała online w atrakcji turystycznej, tak naprawdę nie istnieje.

Alex Earle, 22-letnia stylistka urody z Miami, która jest obecnie na dziewczęcej wycieczce do Europy, powiedziała 5,3 milionom obserwujących TikTok, że ona i jej przyjaciele utknęli teraz w Positano po tym, jak nigdzie nie można znaleźć domu, który zarezerwowali online . .

„Dom, w którym mieliśmy się zatrzymać, nie istnieje” – stwierdził Alex.

Nasz serwis samochodowy jest odwołany, jest północ [and] Dosłownie nie wiemy, dokąd się udać – 11 dziewcząt utknęło w Positano”.

TikToker Alix Earle twierdzi, że „utknęła” we Włoszech, ponieważ nie dowiedziała się o żadnym oszukańczym hotelu.

Alex i jej przyjaciele przylatywali z Ibizy, zanim podróż jej dziewczyn przybrała nieoczekiwany obrót.

„Wylądowaliśmy w Neapolu i zdaliśmy sobie sprawę, że nasz dom to oszustwo” – stwierdziła w osobnym klipie.

„Nie było go tam, a potem odwołano nasz serwis samochodowy.

„Dostaliśmy przypadkową taksówkę, zarezerwowaliśmy przypadkowy pokój hotelowy na noc – widok był jednak ładny”.

Alex powiedział, że zarezerwowali willę przez booking.com.

News.com.au skontaktował się z internetowym biurem podróży w celu uzyskania komentarza.

W innym klipie powiedziała: „Znaleźliśmy ten niesamowity hotel w ostatniej chwili”, oceniając swój pokój i „szalony” widok.

Influencerka piękna Alex Earle ujawniła, że ​​hotel, który ona i jej przyjaciele zarezerwowali online w Positano, nie istnieje. fot. TikTok/alixearle.com

Grupa 11 dziewcząt po katastrofie jest zmuszona szukać innego miejsca. fot. TikTok/alixearle.com

„Nie mamy pojęcia, gdzie będziemy dzisiaj spać, ale się dowiemy”.

Klipy Alex zebrały w sumie ponad 9 milionów wyświetleń, zaskakując wielu jej doświadczeniami.

„Jak zarezerwować dom, który nie istnieje?”, zapytała zdezorientowana osoba.

Inny powiedział: „Zdarzyło się to nam w Meksyku”, a trzeci dodał: „Zdarzyło się to naszym przyjaciołom z 30. miejsca w Paryżu, mieszkanie było mistyfikacją”.

READ  Matt Doran z Weekend Sunrise został zawieszony po „obrażeniu” Adele w wywiadzie

W ostatniej chwili udaje im się znaleźć hotel, aby pomieścić grupę, a Alex pokazuje swoje „szalone” poglądy. fot. TikTok/alixearle.com

Po komentarzach Alex odpowiedział: „To było dosłownie oszustwo”.

Inna osoba powiedziała: „Zdarzyło mi się to kilka lat temu w Rzymie”. „I spaliśmy martwi na wybiegu na podłodze aż do wschodu słońca – świetne memy”.

Tymczasem Australijczyk, który w czerwcu pojechał do Kanady na wesele, ujawnił, jak nagle anulowano jego rezerwację.

Richard Blackburn był jednym z dziewięciu podróżnych, którzy mieli zatrzymać się w apartamentach zarezerwowanych przez Booking.com.

Powiedział news.com.au, że 10 marca wpłacono 50-procentowy depozyt.

Influencer z Miami powiedział, że ona i jej przyjaciele nadal mogą cieszyć się popularnym celem podróży, mimo że wciąż szukali innego hotelu. fot. TikTok/alixearle.com

„To było bardzo niezwykłe, że poproszono mnie o tak duży depozyt – normalnie można zarezerwować miejsce na pobyt bez wkładania pieniędzy – ale pomyśleliśmy, że oznaczałoby to większe bezpieczeństwo” – powiedział Blackburn.

Niestety tak nie było, ponieważ nasza rezerwacja została anulowana 30 kwietnia tylko z powodu braku możliwości zakwaterowania.

„Oni [booking.com] Powiedział jednak, że nie zaoferowali alternatywnej nieruchomości.

„Jeden był droższy i znajdował się około godziny jazdy środkami transportu publicznego od pierwotnej posiadłości, a drugi to siedmioosobowy pokój w 10-osobowym pokoju motelowym, co nie jest idealne do przygotowań do ślubu”.

Grupa ostatecznie znajduje zakwaterowanie na własną rękę.

W oświadczeniu wysłanym do news.com.au Booking.com powiedział, że obiekt, który został odwołany przez pana Blackburna, został usunięty i że zwróci kaucję w wysokości 2600 USD jako „gest dobrej woli”.

„W Booking.com naszym najwyższym priorytetem jest ułatwianie bezproblemowych i przyjemnych podróży. Jeśli klient ma pytania lub potrzebuje jakiegokolwiek wsparcia, w tym zwrotu pieniędzy, nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby zapewnić dalszą pomoc i wsparcie w jego imieniu” – czytamy w oświadczeniu.

READ  Alex Gallagher: 10 najzabawniejszych rzeczy, jakie widziałem (online) | komedia

„W tym wyjątkowym i rzadkim przypadku władze lokalne zgłosiły obiekt usunięty z Booking.com i anulowały wszystkie przyszłe rezerwacje krótkoterminowe, ponieważ nie spełniał on lokalnych wymogów prawnych dotyczących zakwaterowania na wynajem krótkoterminowy.

Ten obiekt został już usunięty z Booking.com.