Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Wrażenia z Bramy Śmierci: Zbieraj dusze z wroną łuczników

Maszyna śmierci działa bardzo podobnie do biura, w którym ludzie mają nadzieję na duże nadchodzące miejsca i narzekają na papierkową robotę. Świat śmierci jest czarny, biały i dziwnie bliski. Na początku straciłem duszę, którą wysłano do żniwa, co w HQ jest dość poważną sprawą. Grubby zostaje odesłany do kolorowego, nadętego i pełnego potworów ludzkiego świata.

w drzwi śmierciJestem fajnym ptaszkiem z mieczem i łukiem i misją zebrania jak największej liczby dusz. Nie jest łatwo być małą walką z ogromnymi potworami, ale jest to życie. Jeśli umrę w świecie śmiertelników, wrócę do początku – ale mogę zatrzymać wszystkie dobre rzeczy, które znalazłem po drodze, dzięki czemu każda runda będzie trochę łatwiejsza.

Podróżuję z aparatem od góry do dołu, śledząc bohatera Małej Kruki. Jego łuk jest bardzo potężny, ale jego amunicja jest ograniczona. Na szczęście każde uderzenie mieczem daje jeden strzał, więc z łatwością mogę tańczyć w tę i z powrotem między obiema broniami.

Oprawa wizualna gry wyznacza granicę między opuszczonym a zaklętym. W pewnym momencie przeszedłem przez most, podczas gdy ogromne ptasie stworzenie siedziało nade mną, obserwując mnie. Tak, społeczeństwo zapadło się tutaj w nicość, ale nieliczni pozostawieni ludzie są bardzo mili i mili do odkrywania.

Budowanie świata wykracza poza krajobraz tylko na projekt wroga. Każdy potwór, z którym walczę, wygląda, jakby wypełznął z rozpadających się murów lub z tych starożytnych zamków. Niektórzy wrogowie, z małymi nogami lub ciężkimi pociskami, poczują się jak w domu w lochach Zelda.

Walka z falami potworów z moim krukiem-żniwiarzem jest trudna, choć nie niesprawiedliwa. Wszystko jest gotowe i muszę nauczyć się wyczucia czasu i mechaniki, aby odnieść sukces. Używanie klawiatury i myszy jest trochę trudne. Z konsolą gra wygląda znacznie lepiej, ponieważ moja mysz często zostawia mnie w złym kierunku i jest podatna na kontrataki.

READ  The Last of Us Part 2 pęka, jeśli jedziesz za szybko

Kiedy poczułem się komfortowo z konsolą, walka zaczęła się układać. Wspornik jest odpowiednio perforowany i ma wbudowaną siłę hamowania. Nie tylko to, ale obrażenia wroga są widoczne przez świecące różowe pęknięcia, więc od razu staje się jasne, jak silny może być cios. Dodaj świetny efekt wizualny i dźwiękowy, a fajnie byłoby zrobić ujęcie we właściwym czasie.

Zdjęcie: Acid Nerve / Devolver Digital

Kruk szybko się podnosi, a dobrze zaplanowany rzut walki może wyciągnąć mnie z trudnych sytuacji. Każda walka staje się sprawdzianem wytrzymałości: czy uda mi się ominąć szpony bossa, czy popełnię błąd? Czy mogę zadać kilka szybkich ciosów moim mieczem, aby naładować amunicję do łuku, czy też muszę zostać z tyłu i bezpiecznie działać?

Podczas gdy walka jest najradośniejszą częścią drzwi śmierciSpędziłem dużą część czasu na odkrywaniu gry. poszczególne poziomy w drzwi śmierci Rozległy i pełen znajomych wskazówek, zawsze jest więcej do ujawnienia. Biegnąc przez bujne ogrody, dostrzegam pękniętą ścianę i wiem, że prawdopodobnie wrócę, by dmuchnąć w tego lizaka i zebrać w nim nagrody.

Czasami, aby przejść dalej, musiałem szukać dźwigu lub świecącej runy, aby uruchomić windę lub zrzucić drabinę. Są to świetne środowiska do odkrycia, twórca Acid Nerve (wcześniej stworzony tytaniczne duszeWzmocnienia, monety i inne odblokowania zostały starannie rozrzucone po poziomie. Z biegiem czasu mogę odblokowywać nowe bronie lub umiejętności lub ulepszać istniejące narzędzia.

ale odcięta drzwi śmierci Nie uzupełniajcie się nawzajem. Za każdym razem, gdy umieram w świecie śmiertelników, muszę wrócić do początku poziomu. Ponieważ poszczególne światy są zaprojektowane tak, aby były rozległe, co oznacza, że ​​spędzam odpowiednią ilość czasu na bieganiu, aby wrócić do miejsca, w którym byłem, mój mózg wyskoczył z trybu walki. Jeśli umrę kilka razy w tym samym spotkaniu, stracę impet w drodze powrotnej, zwłaszcza jeśli przegram raz czy dwa. Środowiska są świetne, ale nie chcę próbować zbyt wiele razy tylko po to, żeby odzyskać swój tyłek.

Ogólnie rzecz biorąc, odkrywanie światów drzwi śmierci To świetna zabawa, zwłaszcza gdy patrzę, jak moja mała wrona biegnie przez różne dzikie i wyjątkowe środowiska. Jedynym wstydem jest to, że po wyjściu z akcji powrót do niej zajmuje trochę czasu … ale przynajmniej jest wiele pięknych widoków, którymi można się cieszyć po drodze.

drzwi śmierci Gra zostanie wydana 20 lipca 2021 roku na komputerach z systemem Windows, Xbox One i Xbox Series X. Gra została zrecenzowana przy użyciu kodu do pobrania na komputer PC dostarczonego przez wydawcę Devolver Digital. Vox Media posiada spółki afiliacyjne. Nie mają one wpływu na treść redakcyjną, chociaż Vox Media może zarabiać prowizje za produkty zakupione za pośrednictwem linków partnerskich. możesz znaleźć Dodatkowe informacje na temat polityki etycznej firmy Polygon znajdują się tutaj.