Jak pisać muzykę dla wędrującego osła EO? kompozytor Paweł Mikitten Nie lekceważyła odpowiedzialności.
„Ten osioł przeżył jako pierwszy” – powiedział słuchaczom polski kompozytor z pomocą tłumacza w Deadline’s. dźwięk i ekran Wydarzenie sezonu nagród. „Mam nadzieję, że nie zawracam sobie głowy muzyką… Czasami trudno powiedzieć, jak czuje się tyłek”.
EOA autorstwa polskiego weterana Jerzego Skolimowskiego i przedstawione przez Polska Na tegorocznym pierwszym międzynarodowym Oscaru jest wizją nowoczesnej Europy widzianej oczami cennego muła. „W filmie osioł jest w wielu różnych miejscach, a osioł spotyka różnych ludzi” – powiedział Miketten. „Są różne sytuacje, czasem tragiczne, czasem śmieszne. Próbowałem podążać za sytuacją, podążać za uczuciami… dodać trochę koloru.”
Związane z: Ostateczny dźwięk i ekran: pełne pokrycie
„To szaleństwo” – dodał Mykietyn, którego inne osiągnięcia obejmują rok 2010 Podstawowe zabójstwo i 2015 11 minut. „Ale lubię ten rodzaj narracji, ten rodzaj sztuki”.
EO Prezentowany przez Skopia Film, Jeremy Thomas, aw rolach głównych Sandra Drzymalska, Isabelle Huppert, Lorenzo Zurzolo i Mateusz Kosciukiewicz. Jeremy Thomas jest producentem wykonawczym. Scenariusz napisali Ewa Biaskovska i Jerzy Skolimowski.
Zajrzyj do poniedziałku, aby obejrzeć film z billboardu.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Miliarder Robert Wyatt jest zaręczony z Alessandrą Ede
Niebezpieczny manewr australijskiego zespołu Trophy Eyes powoduje poważne obrażenia fana
Fani „Koła fortuny” wściekli po tym, jak „bolesny” błąd uczestniczki kosztował ją 10 000 dolarów